Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Veulen84 schreef:Overigens is het geven van eten/drinken echt wel lastig. Ik krijg bv vaak wijn en ik drink toch echt geen alcohol.
Een vriendin gaf ik eens een mega grote doos merci om te bedanken voor iets. Wist ik veel dat ze niet van chocola hield. Best lastig, je denkt nooit zo na bij dat soort dingen.
Rebeccaa schreef:Ik vind dat juist een heel leuk cadeautje, snap niet wat het in dit topic doet.
vuurneon schreef:Zijn wel ideale doorgeef cadeaus of om in te zetten als je bezoek krijgt
Veulen84 schreef:vuurneon schreef:Zijn wel ideale doorgeef cadeaus of om in te zetten als je bezoek krijgt
De wijn bedoel je?
Ik geef geen kado's door. Nooit gedaan ook, vind dat echt een heel erg foute gewoonte.
Ik trek ook wel eens een flesje wijn open als er bezoek is. Maar dan moet ie wel op gaan, en zulke gelegenheden zijn er niet altijd (Plus meeste vrienden zijn bier drinkers).
Maar je mag een gegeven paard nooit in de bek kijken
(Ooit wel eens 1 fles geweigerd. Die kwam van de vader van een tiener die ik les gaf. Kreeg de wijn met de tekst "Met jou salaris kan je je geen goed flesje wijn veroorloven." Vrij naar toontje. Tja, toen was ik even me opvoeding kwijt)
Mallow schreef:Ik kreeg ieder weekend een rijksdaalder aan zakgeld. Ik heb toen bij de drogist iets uitgezocht voor dat geld voor mijn vaders verjaardag. Een tandenborstelToen ik bij de kassa vroeg of ze het wilde inpakken begreep ik niet waarom ze moesten lachen. Mijn vader was er enorm blij mee
![]()