Zo weer even alles bij gelezen (wat gaan jullie steeds hard) en ik zie dat er een aantal naar een domein en eigen wordpress hosting zijn over gegaan, leuk!
Ik moet nodig weer wat bloggen maar ik heb gewoon geen tijd vrijdag maar eens een poging wagen dan heb ik weer even vrije tijd haha
Ik ga snel je blog bekijken. wat foto's betreft. Ik probeer zoveel mogelijk de urls te gebruiken van plaatjes die al op internet staan. Verder gebruik ik de ruimte op WP zelf.
Ik upload mijn foto's op mijn pc en upload ze dan rechtstreeks via blogspot. Als ik ze ergens moet opslaan, gebruik ik imageshack of mijnalbum.
Polivy
Geplaatst: 08-08-13 09:28
Thisisme, daar ben ik dan weer mee opgehouden. Hahaha. Want mijn ervaring is dat dan nogal eens je plaatjes weg zijn. Ik deed altijd al een bron overal bij, maar nu upload ik ze dus zelf en zet de bron er alsnog bij. Zo houd ik wel altijd het plaatje zichtbaar.
Op mijn Facebook doe ik trouwens hetzelfde. Over Facebook gesproken: ik heb inmiddels meer dan 30 likes en het is wel tof om te zien hoe ver het bereik van je berichten gaat. Ik kwam laatst een plaatje tegen dat zo op mijn blogonderwerp (leven met een militair) van toepassing was dat ik m moest delen. Resultaat: nu al 24 likes en ik geloof 1 keer gedeeld, en mijn bereik met dat plaatje was 254. Echt tof.
Cool! Wilde reageren maar op mijn iPhone gaat dat niet. Ik kan dan niet de benodigde gegevens invullen. Mijn iPhone pakt die vakjes niet (voor hoe je wil reageren. Het comment-vak wel).
Ik heb ook eindelijk een plugin voor de statistieken geïnstalleerd, maar weet niet of ik er nou al helemaal wijs uit kan worden. Wel grappig dat je kunt zien vanwaar de bezoekers doorlinken. Op andere blogs heb ik inmiddels ook wat berichtjes achter gelaten, dus ik ben benieuwd of dat me nog wat nieuwe bezoekers opleverd.