Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Shadow0 schreef:als BAAS?? Werk jij met honden dan? En ehh klant? Ben je daar bij ook.pooier? Wel een druk bestaan zeg ..Ik zou als baas trouwens niet graag hebben dat iemand zo over de klanten praat. En ik zou er als klant liever niet komen als er zo naar klanten gekeken wordt. Al is het nog zo anoniem, een beetje respect misstaat niemand.
Caira schreef:maar jij bent haar werkgever niet, als zij dat wel wil, prima, hier kan en mag ze dat anoniem doen.
Maar gelukkig mag ik dan weer zeggen dat ik het een hele onprettige manier van over mensen spreken vind
Citaat:Dan is ze het nml kwijt en kan ze vol positieve zin de rest van de gasten bedienen.
Citaat:Want O ja, wij hebben gasten, geen klanten. Een prutsmuts heeft klanten
. Beter gewoon na je werk even je hart luchten dan!
. De 1 heeft een draak in der lichaam en de ander heeft op het terras in zijn broek gepiest .. bahh.
geen restaurant ergernissen meer mhihi. 
ben ook maar een mens

Shadow0 schreef:Ik zou als baas trouwens niet graag hebben dat iemand zo over de klanten praat. En ik zou er als klant liever niet komen als er zo naar klanten gekeken wordt. Al is het nog zo anoniem, een beetje respect misstaat niemand.
En uiteraard gedraag ik me wel normaal tegen hun, maar zij vinden het blijkbaar maar normaal dat wij alles aan hun wensen gaan aanpassen. Als het je niet bevalt bij ons rij je toch door? En ja ze zullen vast hard moeten werken
Maar ze kunnen wel tot 12 a 1 uur binnen blijven zitten, dan moet je niet zeuren als later op de avond de muziek harder staat of als je om half 11 wilt bestellen en het dagmenu is op terwijl je half 8 al binnen was. Maar das mijn mening

Shadow0 schreef:Tsja, het verklaart naar mijn mening wel waarom je je als gast / klant in de meeste Nederlandse horeca gewoon niet welkom voelt![]()
En persoonlijk vind ik dat maar raar, want ik vind het dus geen enkele moeite om respectvol te blijven, ook niet als anderen niet respectvol zijn (waar ik in jouw verhaal overigens niet veel van bemerk.)
Shadow0 schreef:Tsja, het verklaart naar mijn mening wel waarom je je als gast / klant in de meeste Nederlandse horeca gewoon niet welkom voelt![]()
En persoonlijk vind ik dat maar raar, want ik vind het dus geen enkele moeite om respectvol te blijven, ook niet als anderen niet respectvol zijn (waar ik in jouw verhaal overigens niet veel van bemerk.)
En gasten zijn altijd welkom, ik heb liever wat te doen op mijn werk dan dat ik een beetje achter de bar sta te wachten! Peperkroket schreef:Ik vind het vaak een uitdaging om ervoor te zorgen dat mensen die chagrijnig binnenkomen, blij naar huis gaan. En dat lukt vaak ook, dat beschouw ik als een groot compliment
Shadow0 schreef:Tsja, het verklaart naar mijn mening wel waarom je je als gast / klant in de meeste Nederlandse horeca gewoon niet welkom voelt
SummerRemedy schreef:En de bietencampagne is weer begonnen, wat betekent dat wij elke avond een groepje van gemiddeld 10 chauffeurs hebben, die altijd op elkaar wachten met eten hoeveel tijd er ook tussen zit (vaak zijn de eerste er 8 uur al en de laatsten half 11 pas), om half 11 is het eigenlijk wel gebeurd met het eten op een enkeling na. Dus de keuken moet elke avond op hun wachten voordat ze fatsoenlijk schoon kunnen maken, en ze willen perse in de serre zitten terwijl er in het café gedeelte om die tijd ook altijd wel een grote tafel vrij is, maar dan hebben ze last van de muziekdus wij moeten tot een uur of 12 wachten voordat wij de serre klaar kunnen maken en dicht kunnen doen. Ze gedragen zich echt alsof het allemaal om hun draait. Heb me gisteravond zo geërgerd, het zijn allemaal van die slome sukkels waar geen leven of humor in zit, zit je de hele dag al op je reet in die vrachtwagen en dan kom je bij ons en dan plof je gelijk weer neer en o wee als de muziek te hard staat want daar heb je dan last van. Gisteravond deden ze gewoon serieus de deur van de serre dicht, ga dan naar de afhaalchinees en blijf in je cabine zitten ofzo
![]()
Zo dat ben ik weer kwijt
Shawny schreef:En ik vind het ook altijd wel even lekker om m'n hart te kunnen luchten na het werk (maar niet tegen m'n baas/werkgever/leidinggevende.. maak er maar wat van) sommige mensen kunnen echt heel vervelend naar je zijn, hoe netjes en vriendelijk je ook naar ze bent. Ik blijf altijd netjes naar gasten, maar daarna moet ik echt wel even tegen iemand m'n frustratie kwijt hoorben ook maar een mens