Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
love_western schreef:Ik zeg dat ik trots ben op dat ik werk. Niet op wat voor werk ik doe.
Maar als de mannen goed lezen, dan kunnen ze zien dat het fictief is. En overal word je gewaarschuwd om eerst alles goed te onderzoeken op internet. Zelfs mijn oma weet dat. Dus nee ik voel mij niet bepaald schuldig.
Maar ik ken ook een man die door iedereen gewaarschuwd is dat het fictief. Man gaat gewoon door, puur omdat hij het leuk vind.
sflj schreef:En waarom is dat anders dan een vrouw die haar lichaam verkoopt? Die speelt toch ook maar zo'n beetje toneel?
Het verschil tussen dat en je stem 'verkopen' aan een telefoonlijn of chatten of mailen, (?Is dat het, ik heb eigenlijk geen idee wat jullie doen?) vind ik niet zo groot. Je levert een 'seksdienst' tegen betaling.
Maakt mij niet uit maar om het ene nou te veroordelen en het andere zelf te doen… Beetje hypocriet, lijkt me.
En aan degenen die dat werk doen / deden; ooit afgevraagd waarom al die mannen (zijn er ook dat soort sites voor vrouwen, eigenlijk? Want ik kan me niet voorstellen dat er alleen maar mannen geïnteresseerd zijn in seks op 'die' manier.) waarom er zoveel mannen / mensen op zo'n site zitten? Misschien zijn ze allemaal ontevreden over hun seksleven? (en wat is er dan mis mee?)
TrojkaPink schreef:Er zijn meer bedrijven dan alleen maar Pink LemonEn bij de Mav verdien je volgens mij gewoon het minimumloon, ik vertik het om dagen naar frituur vet en patat te stinken, sowieso vind ik de Mac een rotbedrijf na een boek wat ik heb gelezen.
Die discussie vind ik ook zo nutteloos zeg. Snap sowieso niet hoe een h.oer vergeleken kan worden met een beetje chatten.