Relatie in een sleur? Begin een affaire!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Relatie in een sleur? Begin een affaire!

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-14 14:53

Ik ben er ook trots op dat ik werk heb. Werk is werk (natuurlijk heb ik ook mijn grenzen) Ik kan rondkomen, kan leuke dingen kopen. Kan mijn dieren onderhouden. En kan nog sparen ook.

En mijn ouders (plus mams haar vriend) en mijn vriend hebben er allen geen problemen mee.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-14 14:56

Ja werk is werk, en ook mijn omgeving had er geen problemen mee, maar kom op, laten we gewoon eerlijk zijn en zeggen dat die sites mannen wel in de zeik nemen en dat jij als operator daar medeschuldig aan bent. Ook al staat er op de sites dat het fictief is.

Begrijp me niet verkeerd, ik ga het waarschijnlijk ook weer doen want ik moet geld verdienen, maar echt lekker voelt het niet, laat staan dat ik er trots op ben. Ik moet eerlijk zeggen dat ik me er eerder voor schaam en ook druk bezig ben met het vinden van een beter alternatief.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-14 15:01

Ik zeg dat ik trots ben op dat ik werk. Niet op wat voor werk ik doe.

Maar als de mannen goed lezen, dan kunnen ze zien dat het fictief is. En overal word je gewaarschuwd om eerst alles goed te onderzoeken op internet. Zelfs mijn oma weet dat. Dus nee ik voel mij niet bepaald schuldig.

Maar ik ken ook een man die door iedereen gewaarschuwd is dat het fictief. Man gaat gewoon door, puur omdat hij het leuk vind.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-14 15:04

love_western schreef:
Ik zeg dat ik trots ben op dat ik werk. Niet op wat voor werk ik doe.

Maar als de mannen goed lezen, dan kunnen ze zien dat het fictief is. En overal word je gewaarschuwd om eerst alles goed te onderzoeken op internet. Zelfs mijn oma weet dat. Dus nee ik voel mij niet bepaald schuldig.

Maar ik ken ook een man die door iedereen gewaarschuwd is dat het fictief. Man gaat gewoon door, puur omdat hij het leuk vind.

Nee maar je voorganger is er wel trots op. En het merendeel van je klanten is totaal niet wijs met internet, hetzij door hun leeftijd, hetzij door hun intelligentie. Ik kon mezelf nog maar moeilijk aankijken in de spiegel en ik vond het heel vies werk, dus ik ben gestopt.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-14 16:26

Ik ben ook gestopt om die reden :j

Plus... Ik val niet op mannen en had er moeite mee om dat toch goed neer te zetten. En ik kreeg een vriendin, toen voelde het helemaal een beetje raar.

Asciugamano

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-14 19:26

En waarom is dat anders dan een vrouw die haar lichaam verkoopt? Die speelt toch ook maar zo'n beetje toneel?
Het verschil tussen dat en je stem 'verkopen' aan een telefoonlijn of chatten of mailen, (?Is dat het, ik heb eigenlijk geen idee wat jullie doen?) vind ik niet zo groot. Je levert een 'seksdienst' tegen betaling.
Maakt mij niet uit maar om het ene nou te veroordelen en het andere zelf te doen… Beetje hypocriet, lijkt me.
En aan degenen die dat werk doen / deden; ooit afgevraagd waarom al die mannen (zijn er ook dat soort sites voor vrouwen, eigenlijk? Want ik kan me niet voorstellen dat er alleen maar mannen geïnteresseerd zijn in seks op 'die' manier. :) ) waarom er zoveel mannen / mensen op zo'n site zitten? Misschien zijn ze allemaal ontevreden over hun seksleven? (en wat is er dan mis mee?)

Cinderella

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-14 23:32

sflj schreef:
En waarom is dat anders dan een vrouw die haar lichaam verkoopt? Die speelt toch ook maar zo'n beetje toneel?
Het verschil tussen dat en je stem 'verkopen' aan een telefoonlijn of chatten of mailen, (?Is dat het, ik heb eigenlijk geen idee wat jullie doen?) vind ik niet zo groot. Je levert een 'seksdienst' tegen betaling.
Maakt mij niet uit maar om het ene nou te veroordelen en het andere zelf te doen… Beetje hypocriet, lijkt me.
En aan degenen die dat werk doen / deden; ooit afgevraagd waarom al die mannen (zijn er ook dat soort sites voor vrouwen, eigenlijk? Want ik kan me niet voorstellen dat er alleen maar mannen geïnteresseerd zijn in seks op 'die' manier. :) ) waarom er zoveel mannen / mensen op zo'n site zitten? Misschien zijn ze allemaal ontevreden over hun seksleven? (en wat is er dan mis mee?)

Jij vindt het serieus een gelijkwaardige situatie?
Prostitutie en seks chatten?
Seks hebben met iemand voor geld, vind ik heel wat anders dan onder een fictief profiel met mensen geile praatjes hebben :').
Ze zien me niet, horen me niet, weten niet wie ik ben, ik word zeer zeker niet aangeraakt en er gaan geen geslachtsdelen in mijn lichaamsopeningen voor geld.
Noem het hypocriet, lees eens de verschillen en bedenk dan nog eens of je dit nou echt zo hypocriet vindt, want dan noem ik dat blindheid.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-14 23:55

Ja die discussie of het niet hetzelfde is, ga ik niet eens aan, sorry. Niet de moeite waard :=

TrojkaPink

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-14 23:59

Er zijn meer bedrijven dan alleen maar Pink Lemon ;) En bij de Mav verdien je volgens mij gewoon het minimumloon, ik vertik het om dagen naar frituur vet en patat te stinken, sowieso vind ik de Mac een rotbedrijf na een boek wat ik heb gelezen.

Die discussie vind ik ook zo nutteloos zeg. Snap sowieso niet hoe een h.oer vergeleken kan worden met een beetje chatten.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-14 00:01

TrojkaPink schreef:
Er zijn meer bedrijven dan alleen maar Pink Lemon ;) En bij de Mav verdien je volgens mij gewoon het minimumloon, ik vertik het om dagen naar frituur vet en patat te stinken, sowieso vind ik de Mac een rotbedrijf na een boek wat ik heb gelezen.

Die discussie vind ik ook zo nutteloos zeg. Snap sowieso niet hoe een h.oer vergeleken kan worden met een beetje chatten.

Het was maar een voorbeeld. Laten we eerlijk zijn, het verdient echt niet goed. En als je een dik salaris verdient, dan zitten daar zoveel uren in dat je voor hetzelfde geld ergens anders minder had kunnen werken. En ja er zijn meer bedrijven dan Pink Lemon ;) ;) ;) maar dit is wel de grote gemene deler.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-14 00:05

Als ik gewoon weekendbaantje neem, verdien ik minder.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-14 00:05

Ja maar dan werk je ook minder, dat is dus mijn punt ;) Ga voor de grap eens je uurloon uitrekenen.

TrojkaPink

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-14 00:08

Dat heb ik al eens gedaan en ik verdien dan toch wel aardig goed. Ook omdat ik een hele snelle tikker ben.

* irritatie puntje overal waar ik een bericht wil verzenden klik ik op tab enter*

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-14 00:09

Ik ben benieuwd voor welk bedrijf je dan werkt, want de staffels komen allemaal overeen toch?

TrojkaPink

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-14 00:13

Ik werk er voor 3 en 1 daarvan gebruikt ook een 'uurloon(tje)" ook wanneer er geen berichten zijn en juist dat bedrijf tikt lekker aan.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-14 00:14

Ik haal elke week de hoogste staffel. Verdien 530 per week. Dat red ik niet met een gewone baan. Ben dan zo'n 36 uur in totaal bezig. is 15 euro per uur ( ervan uitgaand dat ik 100 berichten in een uur type)

Zal ik gewoon 36 uur werken dan verdien ik 180 bruto.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-14 00:15

Holymoly, 36 uur tikken :=

However, iedereen moet lekker doen waar hij of zij zich goed bij voelt. We gaan vreselijk offtopic, excuses.

TrojkaPink

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-14 00:16

heb je daar al wel je belasting afgehaald? Voor mij is dat 34,3% zo uit mijn hoofd gezegd.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-14 00:16

lieveli schreef:
Holymoly, 36 uur tikken :=

However, iedereen moet lekker doen waar hij of zij zich goed bij voelt. We gaan vreselijk offtopic, excuses.

Verdeeld over de hele week. Hou ik nog 132 uur over.

TrojkaPink

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-14 00:17

Het meeste wat ik trouwens heb getikt in 1 week bij 1 bedrijf dat was 1400 euro en daar was de belasting dan al af getrokken.

Ik moet er wel bij zeggen dat ik toen echt in geldnood zat en bijna 16 a 17 uur per dag werkte tot mijn vingers krom stonden, mijn handen opgezwollen waren en ik alleen nog maar piemels voor me zag.

tita

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-14 08:15

:= hahahahah TrojaPink

zie het al helemaal voor me, ik verdien relatief goed met mijn gewone baan maar het lijkt me helemaal niet erg om in de avonduren zo een beetje de tijd te doden of ik nou op ene gewone site zit met onbekende of op mijn eigen Whatssapp... in dit geval verdien je er nog iets mee.

Zie er in iig geen kwaad in

Huertecilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-15 20:00

Cinderella

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-15 20:15

Alsjeblieft :')

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-15 20:24

:+ Cinderella dacht eindelijk een onderbouwde reactie te krijgen op die post van pagina 31.

Celiien

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-15 20:30

Na 1 jaar :')