Dingen die je altijd al had willen weten...

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Agossie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-13 11:53

Vraag... Waarom maakt een mens bij een verkoudheid zo ONTZETTEND VEEL snot aan...

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-13 11:54

hoi schreef:
Sokje_6 schreef:
Wat is dat nou voor een vooroordeel? Ik ken meerdere biseksuele mensen (ik ben zelf overigens hetero), en meerdere met een vaste relatie, eentje al 14 jaar ;).

Het was maar een vraag, als je nou op beide geslachten valt moet je toch uiteindelijk gaan kiezen, als je met diegene verder wilt gaan maar stel dat je dan nog steeds gevolens zou hebben voor die ander. wat zou jij dan doen?

Net als een hetero/homo: kiezen tussen blijven bij je partner of voor een ander kiezen.

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-13 11:55

hoi schreef:
lifaya schreef:
je valt niet op een geslacht maar op een persoon in zo'n geval. Waarom zou je dan in godsnaam niet een vaste relatie kunnen hebben :+ ?

Maar je hebt gevoelens voor een man en een vrouw, dan ga je toch vreemd? Hetzelfde als je ook vreemd zou gaan met hetzelfde geslacht.

Maar goed we laten het hierbij.

Je hebt gevoelens voor een vrouw OF een man, anders ben je gewoon niet goed bezig en dat heeft niets met je geaardheid te maken.

hoi

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-13 12:03

Ok laat ik me maar nu iets een (hopelijk geen domme)betere vraag stellen.

Wat gebeurt er na de dood?

Weggebokt

Re: Dingen die je altijd al had willen weten...

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-13 12:04

Dat weet niemand..

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-13 12:07

Dan worden we opgehaald door een pegasus en een eenhoorn met vleugels met een laken waar je op kan liggen en word je zo over een regenboog getild richting de hemel :j trust me :D :))

Smileyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-13 12:15

lifaya schreef:
Dan worden we opgehaald door een pegasus en een eenhoorn met vleugels met een laken waar je op kan liggen en word je zo over een regenboog getild richting de hemel :j trust me :D :))

Klinkt wel mooi ! :j

JunkDeLuxe

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-13 12:43

Waarom komt bij sommige mensen braaksel ook door de neus en niet enkel via de mond? :+

aeckker03

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-13 12:51

:r ... gadver...

leonie87

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-13 13:15

JunkDeLuxe schreef:
Waarom komt bij sommige mensen braaksel ook door de neus en niet enkel via de mond? :+

Omdat dit 1 kanaal is. Je kan je neus niet afsluiten voor stromingen van binnenuit. Iedereen kan door zijn neus kotsen :+

Wieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-13 13:22

wie het heeft bedacht dat een muur een muur heet en een stoel een stoel heet enz.

Weggebokt

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-13 13:35

xxpinczowxx schreef:
wie het heeft bedacht dat een muur een muur heet en een stoel een stoel heet enz.

Is al vraag over geweest en antwoord.

fjordie333

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-13 13:40

Wat nou als je een besmeerde boterham op een kat plakt...een kat komt op zijn pootjes terecht en een boterham op de besmeerde kant....

dat heb ik nou altijd willen weten

DanaDeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-13 13:45

SindyKaya schreef:
Wat is textbook migraine ?

De klassieke, "textbook" migraine is een eenzijdige ernstige, kloppende hoofdpijn, die kan worden voorafgegaan door een soort van "aura" en gepaard met misselijkheid en braken, samen met gevoeligheid voor licht en geluid.

Dess

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-13 14:06

Ies_ schreef:
Ik wil graaag weten wat een buschauffeur in zijn hokje te zien krijgt zodra jij op het stop knopje drukt. :') Het gebeurt mij namelijk regelmatig dat hij gewoon doorrijdt, dus ga ik er vanuit dat hij ook gewoon alleen het belletje hoort en moet onthouden dat jij op stop hebt gedrukt. Maar dat zal toch niet?

De buschauffeur krijgt ook een rood vierkant lampje achtig iets te zien

Lisann__

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-13 14:11

Waar houdt het heelal op?

Waarom moet je super dure schoenen nog steeds inlopen? We leven in 2013, er is vast wel een apparaat dat dat tegenwoordig voor ons kan doen.

Waarom moet je zo nodig koffie/thee/wijn/bier 'leren drinken'. Waarom bestaat dat nog als bijna niemand dat voor het eerst lekker vindt?

Waarom zijn rijke mensen altijd zo knap?

Waarom zijn frietjes veel lekkerder als je ze stiekem opeet als je naar huis loopt dan wanneer je ze op je bord hebt liggen?

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-13 14:13

Lisann__ schreef:
Waar houdt het heelal op?

Waarom moet je super dure schoenen nog steeds inlopen? We leven in 2013, er is vast wel een apparaat dat dat tegenwoordig voor ons kan doen.

Waarom moet je zo nodig koffie/thee/wijn/bier 'leren drinken'. Waarom bestaat dat nog als bijna niemand dat voor het eerst lekker vindt?

Waarom zijn rijke mensen altijd zo knap?

Waarom zijn frietjes veel lekkerder als je ze stiekem opeet als je naar huis loopt dan wanneer je ze op je bord hebt liggen?

- Nergens :D

- Omdat de schoenen moeten vormen naar je voeten.

- Dat is nergens voor nodig, neus dicht en doorzuipen.

- Dat is absoluut niet waar :n

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-13 14:16

Knap zijn hangt echter wel samen met succes; met met knap bedoel ik goede verhoudingen en symmetrie. Mensen hebben meer de voorkeur voor aantrekkelijke mensen dan voor minder aantrekkelijke mensen. Dus de kans om aangenomen te worden als je aantrekkelijk bent is wel groter :)
Mensen kopen ook liever een product van een aantrekkelijk persoon dan niet aantrekkelijk. Een aantrekkelijker persoon wordt sneller als betrouwbaar ervaren :)

leonie87

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-13 14:21

fjordie333 schreef:
Wat nou als je een besmeerde boterham op een kat plakt...een kat komt op zijn pootjes terecht en een boterham op de besmeerde kant....

dat heb ik nou altijd willen weten

Da kat komt toch op zijn pootjes terecht. Die is zwaarder en beïnvloed zelf de zwaartekracht. (het is getest geweest }> )

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-13 14:23

vuurneon schreef:
Knap zijn hangt echter wel samen met succes; met met knap bedoel ik goede verhoudingen en symmetrie. Mensen hebben meer de voorkeur voor aantrekkelijke mensen dan voor minder aantrekkelijke mensen. Dus de kans om aangenomen te worden als je aantrekkelijk bent is wel groter :)
Mensen kopen ook liever een product van een aantrekkelijk persoon dan niet aantrekkelijk. Een aantrekkelijker persoon wordt sneller als betrouwbaar ervaren :)

Maar dat wil allemaal nog niet zeggen dat ALLE rijke mensen knap zijn, verre van zelfs.

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-13 14:25

Nee dat niet inderdaad; om geld te erven hoef je alleen maar op het testament te staan :')

KarmaWitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-13 15:38

rainbow8 schreef:
xDaantjxx schreef:
Net als een aangezichtsverlamming, meeste bij ouderen en ik krijg het op mn 14 :')

Die had de dochter van m'n vriend ook. Eerste op d'r 13e/14e en de tweede op d'r 15e/16e. Eerst aan de ene kant van d'r gezicht en daarna aan de andere kant van d'r gezicht.

Das poedersuiker, heeft ze nog veel er aan over gehouden?
Bij mij was 90% beschadigd en is zo goed als bijna helemaal weer hersteld, van de 90% beschadiging is 85% weer hersteld

KarmaWitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-13 15:51

franka75 schreef:
phormicola schreef:
Jij hoort je stem anders, omdat je je eigen stem van buiten en van binnen hoort. Dus ook door de klankkast in je schedel en oren. Een ander hoort alleen je stem van buiten :)

Ja en in de muziek studio nemen ze je eigen hoofdstem dus op op cd, vandaar dat live een artiest doorgaans anders klinkt als op cd, heb het zelf ervaren en das erg vreemd.

Oooh maar dan kan ik wel een cd uitbrengen ja? Mn hoofdstem klinkt wel lekker, maar gewone stem moet ik dus nog wat verbeteren. En dat is geen gelul...

KarmaWitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-13 15:58

vuurneon schreef:

En heb zelf veeel gevallen mee gemaakt dat een aantrekkelijk persoon iets verkocht maar dat we bedrogen werden like hell!

JunkDeLuxe

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-13 16:05

leonie87 schreef:
JunkDeLuxe schreef:

Omdat dit 1 kanaal is. Je kan je neus niet afsluiten voor stromingen van binnenuit. Iedereen kan door zijn neus kotsen :+

Maar bij de meeste mensen komt het toch alleen via de mond? :+
Of ze vinden het te genant om toe te geven haha :D