Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
hoi schreef:Sokje_6 schreef:Wat is dat nou voor een vooroordeel? Ik ken meerdere biseksuele mensen (ik ben zelf overigens hetero), en meerdere met een vaste relatie, eentje al 14 jaar.
Het was maar een vraag, als je nou op beide geslachten valt moet je toch uiteindelijk gaan kiezen, als je met diegene verder wilt gaan maar stel dat je dan nog steeds gevolens zou hebben voor die ander. wat zou jij dan doen?
hoi schreef:lifaya schreef:je valt niet op een geslacht maar op een persoon in zo'n geval. Waarom zou je dan in godsnaam niet een vaste relatie kunnen hebben?
Maar je hebt gevoelens voor een man en een vrouw, dan ga je toch vreemd? Hetzelfde als je ook vreemd zou gaan met hetzelfde geslacht.
Maar goed we laten het hierbij.
trust me

... gadver... Ies_ schreef:Ik wil graaag weten wat een buschauffeur in zijn hokje te zien krijgt zodra jij op het stop knopje drukt.Het gebeurt mij namelijk regelmatig dat hij gewoon doorrijdt, dus ga ik er vanuit dat hij ook gewoon alleen het belletje hoort en moet onthouden dat jij op stop hebt gedrukt. Maar dat zal toch niet?
Lisann__ schreef:Waar houdt het heelal op?
Waarom moet je super dure schoenen nog steeds inlopen? We leven in 2013, er is vast wel een apparaat dat dat tegenwoordig voor ons kan doen.
Waarom moet je zo nodig koffie/thee/wijn/bier 'leren drinken'. Waarom bestaat dat nog als bijna niemand dat voor het eerst lekker vindt?
Waarom zijn rijke mensen altijd zo knap?
Waarom zijn frietjes veel lekkerder als je ze stiekem opeet als je naar huis loopt dan wanneer je ze op je bord hebt liggen?

fjordie333 schreef:Wat nou als je een besmeerde boterham op een kat plakt...een kat komt op zijn pootjes terecht en een boterham op de besmeerde kant....
dat heb ik nou altijd willen weten
) vuurneon schreef:Knap zijn hangt echter wel samen met succes; met met knap bedoel ik goede verhoudingen en symmetrie. Mensen hebben meer de voorkeur voor aantrekkelijke mensen dan voor minder aantrekkelijke mensen. Dus de kans om aangenomen te worden als je aantrekkelijk bent is wel groter![]()
Mensen kopen ook liever een product van een aantrekkelijk persoon dan niet aantrekkelijk. Een aantrekkelijker persoon wordt sneller als betrouwbaar ervaren
rainbow8 schreef:xDaantjxx schreef:Net als een aangezichtsverlamming, meeste bij ouderen en ik krijg het op mn 14
Die had de dochter van m'n vriend ook. Eerste op d'r 13e/14e en de tweede op d'r 15e/16e. Eerst aan de ene kant van d'r gezicht en daarna aan de andere kant van d'r gezicht.
franka75 schreef:phormicola schreef:Jij hoort je stem anders, omdat je je eigen stem van buiten en van binnen hoort. Dus ook door de klankkast in je schedel en oren. Een ander hoort alleen je stem van buiten
Ja en in de muziek studio nemen ze je eigen hoofdstem dus op op cd, vandaar dat live een artiest doorgaans anders klinkt als op cd, heb het zelf ervaren en das erg vreemd.
vuurneon schreef:Knap zijn hangt echter wel samen met succes; met met knap bedoel ik goede verhoudingen en symmetrie. Mensen hebben meer de voorkeur voor aantrekkelijke mensen dan voor minder aantrekkelijke mensen. Dus de kans om aangenomen te worden als je aantrekkelijk bent is wel groter![]()
Mensen kopen ook liever een product van een aantrekkelijk persoon dan niet aantrekkelijk. Een aantrekkelijker persoon wordt sneller als betrouwbaar ervaren
leonie87 schreef:JunkDeLuxe schreef:Waarom komt bij sommige mensen braaksel ook door de neus en niet enkel via de mond?
Omdat dit 1 kanaal is. Je kan je neus niet afsluiten voor stromingen van binnenuit. Iedereen kan door zijn neus kotsen