Rare mensen op marktplaats deel 5!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Gemmeke

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-13 22:54

friendly schreef:
olafgek schreef:
Net zo'n slechte ervaring! Anderhalf uur gereden voor een zadel op te halen. In chaam aangekomen zegt die vrouw: ja, het zadel ligt nog bij men vader in kaatsheuvel. Ok we ryden een half uur naar kaatsheuvel. Daar was niemand te zien! Een half uur staan wachten. Nogsteeds niemand. Mevrouw gaf ook geen gehoor aan haar telefoon. Wij terug naar huis. Ik een boos mailtje gestuurd. Krijg ik net een mailtje terug dat ze geen oplichters zijn en dat ze het zadel nuwel even langs wilt brengen. wat moet ik daar nu mee??

Laten rijden en een half uur laten wachten :+ "oh hadden we 17uur afgesproken? Oeps...." Nee serieus, zou niet weten wat ik ermee zou doen. Hangt er van af hoe graag je m wilt...

Wat heb je gedaan? Ik zou ze het zadel laten brengen, en iets van de prijs af. Markt is slecht qua zadels op dit moment dus waarschijnlijk willen ze er wel vanaf!

kiki1976

Re: Rare mensen op marktplaats deel 5!

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-13 00:30

Pfff sommige mensen.....

Eerst een whats ap bericht berichtje: welje zadels heb u leggen.
Ik heb terug gestuurt: graag via mail.
Weer een WA: oke
Idd een mail terug: welje zadels hebben u leggen (geen aanhef of groet)
Netjes een mail terug gestuurt (netjes met beste en met vriendelijke groeten)
Geen reactie meer op terug gehad.
Maar vanmorgen weer een mailtje
Welje heb je nog leggen....
Wederom netjes een berichtje terug gestuurt (hihihi weer met beste en met vriendelijke groeten.....we blijven opvoeden := )
Vanaaf weer een reactie: heeft u het geld?
Toen maar terug gestuurt: waarvan?

Geen idee en vind het maar raar. Ze heeft namelijk niet eens een rekeningnummer gekregen....

Shirley

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-13 00:34

Die is duidelijk flink van de leg :))

Coby
Moderator Over Paarden
The one and only

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-13 10:55

Moderatoropmerking:
Ik heb een groot aantal berichten moeten verwijderen. Wanneer er klachten zijn over een transactie via Bokt kan er contact opgenomen worden met de BZC (http://www.bokt.nl/wiki/Bokt:Help). Het is niet toegestaan om deze kwestie open en bloot te bespreken op Bokt.

Zoe_97

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-13 12:07

Ik heb teruggemailt dat ze het zadel mag langsbrengen, maar als het niet verkeerd in de staat die ze zei ik het recht behoudvhet zadel niet te kopen

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-13 12:18

Verwijderde berichten gemist dus geen idee wat daar besproken is :P

Jeetje, wat een mafkees kiki....

Vera96

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-13 21:21

Kitten84 schreef:
Ik heb een grapjas, jay -O-

Heb fleecedekens voor shetje op MP staan. 1 van €15, 1 van €10 en 1 van €5. Krijg ik een bod op de eerste 2 voor €20 inclusief verz...

Dus niet he :wave:

Heb je ze nog? :)

Ik heb net 150 euro geboden op een witte Iphone 4S 16 GB en mag m komen ophalen.. temooi om waar te zijn bijna?

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-13 21:30

VeraPopeye schreef:
Ik heb net 150 euro geboden op een witte Iphone 4S 16 GB en mag m komen ophalen.. temooi om waar te zijn bijna?

ja, te mooi!

ik heb vorige week mijn 1,5 jaar oude zwarte iphone 4S verkocht voor 325,-

waarvan bij adverteren de eerste 6 mailtjes al met boden van 300,- binnen 3 min binnen waren

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-13 21:34

Wel gek dat je hem voor dat bedrag mag komen halen, hoe zou de verkoper je dan nog willen bedonderen als je hem persoonlijk af komt halen...? :)

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-13 21:51

pmarena schreef:
Wel gek dat je hem voor dat bedrag mag komen halen, hoe zou de verkoper je dan nog willen bedonderen als je hem persoonlijk af komt halen...? :)

buitenlandse iphone........en na elke update moet je hem dan weer simlock vrij laten maken
pas ermee op want een kennis van mij is daar in gestonken
kocht heel goedkoop een Franse iphone..... goedkoop was echt duurkoop dus

Vera96

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-13 22:01

oei dat zou duur zijn, maar stel dat je dan gewoon de provider neemt die er op zit?
Ik had zelf nog niet voorgesteld te halen, maar ze begon er zelf over, dus vond t wel 'betrouwbaar' overkomen. Maar volgens mij kan het gewoon niet. Het is in friesland en ik woon in brabant, dus afhalen kan soieso niet.

Mijn vriend vond op internet trouwens een iphone waar geen ios op stond maar android. Iphone 5 van 170 euro. Ook wel apart. Weet niet of het mogelijk is maar als het echt zo is kieper je android er toch gewoon af en zet je ios er op, of denk ik te simpel?

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-13 22:08

nee kan naar mijn weten echt niet hoor die iphone met android....apple staat een ander besturingssysteem echt niet toe :n

stel de iphone is een franse iphone, hoe wil je dan een franse provider in nederland nemen? ;)

Vera96

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-13 22:28

Ohja natuurlijk! Dat gaat hem niet worden nee, alhoewel ie dan misschien wel weer duur te verkopen is? Maargoed ik denk gewoon dat 150 euro voor een 4s zo goed als nieuw echt onmogelijk is. als ik nu in de buurt woonde was ik wel even gaan kijken.

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-13 22:41

VeraPopeye schreef:
Ohja natuurlijk! Dat gaat hem niet worden nee, alhoewel ie dan misschien wel weer duur te verkopen is? Maargoed ik denk gewoon dat 150 euro voor een 4s zo goed als nieuw echt onmogelijk is. als ik nu in de buurt woonde was ik wel even gaan kijken.

en dan zelf boze mensen terug krijgen? ;)

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-13 22:46

VeraPopeye schreef:
Het is in friesland en ik woon in brabant, dus afhalen kan soieso niet.

Ah, typisch gevalletje oplichtingsgevoellig!

Of je gaat erheen en er blijkt een bakker te zitten.
Of je stuurt geld en ontvangt nooit wat
Of je krijgt een kloon

Voor dit geld kan het nooit goed zijn!! Begin er niet aan zou mijn advies zijn.

Is de verkoper pas een paar dagen actief op marktplaats?

Als het te mooi klinkt om waar te zijn, dan is het dat meestal ook.. Kijk maar op www.opgeletopinternet.nl vele mensen gingen je voor! ;)

Vera96

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-13 23:19

Ojajoh schreef:
VeraPopeye schreef:

en dan zelf boze mensen terug krijgen? ;)

Sorry, ik bedoel dan natuurlijk wel in het land waar die wel 'goed' is, waar de provider dus vandaan komt.

@Tallie1979
Vergeten te zeggen trouwens, ze is pas een dag actief. Veel te mooi om waar te zijn dus haha

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-13 23:21

Hier geld aan overmaken is gegarandeerd opgelicht! ;) met telefoons moet je geen risico nemen, altijd ophalen! :)

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-13 23:24

Tallie1979 schreef:
Hier geld aan overmaken is gegarandeerd opgelicht! ;) met telefoons moet je geen risico nemen, altijd ophalen! :)

en ter plekke testen!! ;)
zorg dat je afspreekt met iemand dat je je simkaart er even in doet en diegene ff belt of smst en die standby staat voor je
een goede iphone verkoper heeft de nieuwste IOS erop staan en staat de telefoon terug naar fabrieksinstellingen
vraag hier om anders wordt je misschien wel belazerd met een buitenlandse telefoon ;)

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-13 00:33

Tallie1979 schreef:

'gegarandeerd' is niet helemaal juist, wij hebben al 3x een telefoon naar een koper opgestuurd en ze waren allen zeer tevreden en verbaasd over de echte goede kwaliteit waarin ze verkeerden :D

Maar ben zeker eens dat er voor die prijs iets haast mis moet zijn.....

kaatje77

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-13 10:39

Hier ook weer wat meegemaakt :o

Pak van Michael Jackson op MP gezet, nu had iemand belang bij het jasje. Oké, wil ik gerust los verkopen.
Paar mailtjes later wil hij ook de broek overnemen, dus ik neem alle maten op. Zegt hij: hoop dat die gaat passen. Maar de jas wil hij ook overnemen, maar eerst koopt hij de broek.
Snappen jullie het nog?

Broek prijs afgesproken en hij heeft netjes geld overgemaakt. Als pakketje laten verzenden zodat je het kunt volgen. Krijgen we een mail terug: ja, de broek is goed overgekomen maar is helaas te klein.

Wat moet je met deze info :+

Nu wachten of hij het jasje nog wil, zet hem gewoon weer te koop op MP :Y)
Laatst bijgewerkt door kaatje77 op 04-02-13 11:16, in het totaal 1 keer bewerkt

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-13 11:09

Ojajoh schreef:
pmarena schreef:

buitenlandse iphone........en na elke update moet je hem dan weer simlock vrij laten maken
pas ermee op want een kennis van mij is daar in gestonken
kocht heel goedkoop een Franse iphone..... goedkoop was echt duurkoop dus

Aha op die fiets! Ja dat klinkt wel logisch inderdaad.... zelf echt totaal geen ervaring met die nieuwerwetse telefoons, hier nog een Nokia van zeker 10 jaar oud waar nog nèt een soortemet kleuren-schermpje op zit :P

Kaatje: ik neem aan dat hij met die info hoopt dat jij antwoordt met: o jammer, stuur hem dan maar terug. :P

kaatje77

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-13 11:17

@pmarena ja, maar dat doen we niet ;)

Vera96

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-13 13:17

Heb de vrouw van de iphone even een berichtje gestuurd of ik haar adres kan krijgen. Krijg trouwens onderaan de mail ook alleen groetjes, helemaal geen naam ofzo. Ben wel benieuwd waarom die telefoon zo goedkoop is, ga het gewoon vragen. :D Maar ga soieso geen geld overmaken en laten opsturen..

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-13 13:40

ik zou me idd ook nog wel een keer bedenken met die telefoon..

ok nog iemand uit shertogenbosch in dit topic O:)

Samy

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-13 13:59

Zijn er hier mensen die in Zwolle wonen en iets op willen halen ?