Goed zo!! Ik ga volgende week ook lekker schaatsen. Neem mijn camera mee, dus mooie foto's maken hoop ik. Overigens, héérlijk weer om te rijden! Mijn paard heeft sneeuwbeslag en de stalhouder heeft de bak elke keer gestrooid, dus hij ligt er prima bij. Hoefslag is dus zacht en sneeuwvrij. Zelfs mensen zonder sneeuwbeslag kunnen rijden! Echt heerlijk. Zweet stond op mijn rug!
gohya
Geplaatst: 18-01-13 19:13
mieske schreef:
Lijkt wel of het hier dooit, er komen druppels uit mijn kapotte dakgoot
Dat had je goed gezien,het dooide ook lichtjes,het was o tot 1 graden. Het sneeuwde vanmiddag miezervlokjes.En wat werd het opeens koud! Overduidelijk sneeuwkoud. Ik heb nu ook zó'n koude rug,er komt heel veel sneeuw aan! echt vrachten sneeuw.
Op België 1 vanmorgen zeiden ze dat.In de nacht is er idd. nog vorst hoor,maar overdag was het boven nul zei ze.Het ging ook maar tot dinsdag,de rest zeiden ze nog niets over.
Vanmiddag was het hier o graden. Maar rond half 4 uur werd het echt weer heel erg koud! Vieze wind, waait ook nog eens hard. Dit weekend schaatsen, ook ik heb nieuwe schaatsen.
Ik vond het heerlijk vandaag! Fris windje, paarden nog blij in de sneeuw. Het flink vriezen valt hier ook wel mee, ja het vriest maar om dat nou flink te noemen.
Moet zo even de hond uitlaten, maar ik vind het wel lekker! Hondje van mijn ouders logeert hier een nachtje. Ik mis mijn hond enorm, maar ik mis het uitlaten in de regen en 's ochtends vroeg niet zo... 's avonds vond ik nooit een probleem, ook niet als het regende, alleen met onweer vond ik het niets. Maar dit... heeeeeeeerlijk!!
Net terug bij de warme kachel na het voeren. Het is KOUD!!!!!!! Er staat behoorlijk wind waardoor het natuurlijk veel kouder aanvoelt. Een plus puntje...het word al eerder licht en later donker, dat ga je nu al merken.
Wauw, hier bij mijn vriend ligt nog super veel sneeuw! Het is nu grijs en -4 geeft de laptop aan. Het waait volgens mij ook wel redelijk, hoor het 'zingen'.
Brrr het is inderdaad erg koud!! Gelukkig in Groningen nog steeds groen! Paardjes kunnen lekker naar buiten. Rijden is een ander verhaal.. Ligt veel zout in, maar de bak ik echt keihard!