Ze hebben sowieso een leren rokje bij Rotterdam. Verder heel veel jurkjes, maar ik vond ze allemaal net niet. Ga vanmiddag nog even panties halen. Had er 2 voor 3 euro, 40 dennier, en ze zijn mega fijn! Alleen 1 is er al weer beschadigd omdat de hond van m'n schoonouders tegen me aan sprong. Grrrr. Wil ook nog even kijken voor een basic shirt met lange mouwen, zwart. Van de week hadden ze die niet in mijn maat.
Ik heb ook veel jurkjes gepast in Almere, maar ik ben er te kort voor Dus stond allemaal net niet
TheWelsh
Geplaatst: 24-02-13 16:55
Ooit heeft iemand hier een link geplaatst naar een site waar de collectie van primarkt op stond mét prijs.... helaas niet opgeslagen. Weet iemand nog welke link dit was? Alvast bedankt!
Was gister bij primark zaandam. Had voor 50 euro een broek ( van 1 euro ) , shorts, bikni bovenkantje, bikini onderkantje, ketting, palletje oorbellen, armbandenset, armbandenset, tas !
Iemand een tip tegen afgevende spijkerbroeken van de primark? Ik rij er altijd mee maar die nieuwe blijven echt een tijd afgeven, en ik heb een bruin zadel... Niet echt fijn dus, hij is uiteraard al gewassen.
Eleionomae
Geplaatst: 24-02-13 22:18
wassen in azijn werkt goed bij alle donkere blauwe spijkerbroeken. Even handwasje met azijn en water en daarna goed uitspoelen anders blijf je het ruiken
Kan trouwens ook gewoon in de wasmachine hoor, doe je azijn ipv wasmiddel in de lade en dan laten draaien, opzich ook goed voor je machine, maar dan moet je wel een vrijwel lege machine laten draaien als je maar één broek hebt