[CENTRAAL] Het Kleding Topic - Deel 4

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

CCCCC

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-12-12 17:44

Lotte, hebben ze bij jou in de buurt geen winkel speciaal voor kleine maatjes? Die hebben ze in Nederland wel. Misschien eens kijken op Marktplaats of voor jou Kapaza?

Davinia_

Re: [CENTRAAL] Het Kleding Topic - Deel 4

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-12 17:46

Sorry dat ik het zeg, maar met 65AA heb je toch niets 'op te pushen' :=

Sem_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-12 17:48

Er is altijd wel íets om te pushen. :D

Matsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-12 18:05

Zo hee, even bijgelezen.

Corien ik zag die zwarte blazer met al die versiersels gister bij iemand aan en vond hem erg leuk!

Vandaag de roze boucle blazer van H&M binnen gehad en hij is echt lelijk. Zit geen vorm in en hij zit heel wijd bij de buik. Ook is de kleur niet echt geweldig. Nog 2 truien besteld waarvan 1tje qua kleur tegenviel maar ik ga hem nog wel even passen. De bordeauxrode lange trui zag er op zich wel leuk uit.

lotte_horses

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-12 18:11

Bedankt, maar er idd niet veel up te pushen :D
Ik ben ook nog maar 15 jaar dus bh's met opvulling of zware push up (dat je precies een B-cup hebt :') ) hoef nu ook weer niet :)
Jammer genoeg zijn mijn ouder zeer klein dus ga ik zelf max 1.60m worden, en nooit een B-cup krijgen.

AnniekSolana

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-12 18:15

Aah balen dat dat roze boucle jasje niks is Matsje! Ik heb hem ook besteld en had daar eigenlijk mijn hoop op gezet, maar als die zwarte ook leuk is, ben ik wel tevreden.

Maar als ik het zo lees mag ik toch niet klagen met mijn 75C, is toch wel een hele gemakkelijke maat zo te zien.

maaike1994

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-12 18:17

ik weet niet of ik dit hier mag posten, anders moeten jullie het maar verwijderen ;)
Ik ben 2 jaar geleden met school naar Engeland geweest, heb toen een enorm mooie jurk gevonden! Heb ze gepast ( en foto van genomen) en ik wou ze ZO graag kopen, maar had niet genoeg geld meer bij me :/
Ik wil ze nog steeds graag hebben , maar weet niet meer in welke winkel ze hing...
mag ik de foto hier posten, misschien weet iemand van jullie wel waar ik ze kan verkrijgen , of ene die er goed op gelijkt?

dit is de jurk ( de linkse lange blauwe )

Afbeelding

en dit is wanneer ik ze aan heb

Afbeelding

Ik hoop echt heel erg dat iemand me kan helpen!!!

lotte_horses

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-12 18:18

CCCCC schreef:
Lotte, hebben ze bij jou in de buurt geen winkel speciaal voor kleine maatjes? Die hebben ze in Nederland wel. Misschien eens kijken op Marktplaats of voor jou Kapaza?

Nee jammer genoeg niet.
De Appels heeft wel kleine maten (maar van broeken weet ik dit eigenlijk niet), maar de laatste tijd is de kleding daar te overdreven, vind ik.

Sem_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-12 18:39

lotte_horses schreef:
Bedankt, maar er idd niet veel up te pushen :D
Ik ben ook nog maar 15 jaar dus bh's met opvulling of zware push up (dat je precies een B-cup hebt :') ) hoef nu ook weer niet :)
Jammer genoeg zijn mijn ouder zeer klein dus ga ik zelf max 1.60m worden, en nooit een B-cup krijgen.

Mijn moeder (en haar zussen) hebben ook allemaal A. Ik helaas dus ook, maar ach je bent er
niet minder om. :) Mijn moeder kreeg wel een iets grotere cup toen ze kinderen kreeg en dat is ook
zo gebleven! Dus ik heb nog hoop op een ietsjes vollere cup. :D Grote borsten bij iemand van
1.60 die tenger gebouwd is vind ik persoonlijk ook niet zo mooi. Daarnaast ben je pas 15 en kan
het best zijn dat je borsten nog groeien. :) Soms ook wel lekker makkelijk, zo loop ik al de hele
dag binnenshuis zonder vervelend gevoel bhloos rond haha! :D

xchanel01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-12 18:43

@CCCCC hoe valt het ambika jasje? Ben er ook naar opzoek maar twijfel of ik een S of M moet nemen!

_Micha_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-12 18:47

AnniekSolana schreef:
Ja zijn super leuk, maar dat laagje is er in no time vanaf, spreek helaas uit ervaring. Had ze wel gewoon goed ingespoten en verzorgd.

Klopt :j ik was vergeten dat mijn bailey button's ook zo'n laagje hadden, zijn eigenlijk bomber dus maar daar zie je ook niks meer van.
Ja die van mij zijn prima waterdicht hoor? Heb er echt nog nooit natte voeten in gekregen, en ik neem ze ook mee op wintersport. Heb ze wel ingespoten met zo'n spray dat wel :j

Matsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-12 19:07

AnniekSolana schreef:
Aah balen dat dat roze boucle jasje niks is Matsje! Ik heb hem ook besteld en had daar eigenlijk mijn hoop op gezet, maar als die zwarte ook leuk is, ben ik wel tevreden.

Maar als ik het zo lees mag ik toch niet klagen met mijn 75C, is toch wel een hele gemakkelijke maat zo te zien.

Ik baalde er ook van, had hem in mijn hoofd al gecombineerd met van alles :( Hij is heel recht van model en zit strak bij de schouders... Niet sexy.

Matsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-12 19:08

maaike1994 schreef:
ik weet niet of ik dit hier mag posten, anders moeten jullie het maar verwijderen ;)
Ik ben 2 jaar geleden met school naar Engeland geweest, heb toen een enorm mooie jurk gevonden! Heb ze gepast ( en foto van genomen) en ik wou ze ZO graag kopen, maar had niet genoeg geld meer bij me :/
Ik wil ze nog steeds graag hebben , maar weet niet meer in welke winkel ze hing...
mag ik de foto hier posten, misschien weet iemand van jullie wel waar ik ze kan verkrijgen , of ene die er goed op gelijkt?

dit is de jurk ( de linkse lange blauwe )

[ Afbeelding ]

en dit is wanneer ik ze aan heb

[ Afbeelding ]

Ik hoop echt heel erg dat iemand me kan helpen!!!

Mooi zeg! Ik kan je helaas niet helpen.

Raponsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-12 19:10

Ik heb een leuke turqoise rib broek gezien bij de H&M in de uitverkoop.

Doen of is dat te fout?

AnniekSolana

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-12 19:11

Hmm jammer zeg, nouja ik zie hem vanzelf wel binnen komen, is het echt niks dan stuur ik hem wel weer terug.
Mijn uggs zijn ook beide waterdicht, zolang je ze gewoon goed inspayt is er niks aan de hand volgens mij?

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-12 19:31

lotte_horses, komt me zo enorm bekend voor wat je allemaal zegt _O_

Ik zelf heb nu een mooie skinny jeans van de zwarte markt in beverwijk en vroeguh haalde ik ze ook uit Utrecht, bij salsa (weet niet of ze nog ergens anders zitten)!

Wat betreft boobs, weet ik ook precies wat je bedoelt... Ben er gewoon onzeker door geworden, doordat kleding gewoon minder staat..

lotte_horses

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-12 19:47

Ik ken geen winkel die Salsa heet, zelf ben ik van Antwerpen dus ik denk niet dat ze die in mijn buurt gaan hebben.
Echt onzeker ben ik er niet door, wel moet ik elke dag aanhoren dat ik klein ben en af en toe word ik wel geplaagd met dat ik geen borsten heb, maar daar trek ik me niet echt iets van aan. Wel is het irritant, maar ja ik zal er mee moeten leren leven :D

FirebirdM

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-12 19:56

Jullie weten altijd heel veel! :D

Ik ben al een hele tijd op zoek naar zo'n laars:
Foto in link want veeeuuul te groot

Exemplaar op de foto is van l'Autre Chose maar kan ik nergens meer vinden.

Kort samengevat zoek ik dus een zwarte laars, zware kwaliteit leer, met een rechte en brede schacht zonder ritsen/gespen/veters/tierelantijntjes. Eventueel mag er een blokhak onder, maar een dikke zool vind ik het mooist. Ik dacht dat zo te kunnen vinden, maar ruim 20 schoenenwinkels later ben ik nog nergens. :O

Misschien heeft iemand hier nog iets gezien? :) Zo ja, dan ben ik eeuwig dankbaar!

CCCCC

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-12-12 20:00

Matsje schreef:
Zo hee, even bijgelezen.

Corien ik zag die zwarte blazer met al die versiersels gister bij iemand aan en vond hem erg leuk!

Vandaag de roze boucle blazer van H&M binnen gehad en hij is echt lelijk. Zit geen vorm in en hij zit heel wijd bij de buik. Ook is de kleur niet echt geweldig. Nog 2 truien besteld waarvan 1tje qua kleur tegenviel maar ik ga hem nog wel even passen. De bordeauxrode lange trui zag er op zich wel leuk uit.

Balen van het jasje, daar ben ik ook bang voor!

Mijn pakket schijnt afgeleverd te zijn, maar ik heb nog geen pakketje gezien? Misschien dat ie in de brievenbus zit? :') Mam is nu even kijken, (is 200 m lopen, in t donker brr). Ik hoop t zo!

_Micha_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-12 20:01

Raponsje schreef:

Doen of is dat te fout?

DOEN!
Ik weet welke je bedoeld denk ik, ik heb 'm in het azuurblauw en wil 'm nog in het mintgroen. Hij zit super fijn en ribstof is helemaal in :j

lies_sparkle

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-12 20:35

Heey jongens,

Volgende week heb ik gala en mijn zusje gaat ook,
nu heeft zij voor gala deze schoenen gekocht,
wat vinden jullie hiervan?

Afbeelding

X

Raponsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-12 20:43

_Micha_ schreef:
Raponsje schreef:

Doen of is dat te fout?

DOEN!
Ik weet welke je bedoeld denk ik, ik heb 'm in het azuurblauw en wil 'm nog in het mintgroen. Hij zit super fijn en ribstof is helemaal in :j

Ik heb hem besteld. :D

CCCCC

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-12-12 20:52

liespower94 schreef:
Heey jongens,

Volgende week heb ik gala en mijn zusje gaat ook,
nu heeft zij voor gala deze schoenen gekocht,
wat vinden jullie hiervan?

[ Afbeelding ]

X

Niet mijn smaak!

CCCCC

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-12-12 21:00

H&M pakket zat bij de buurman in de brievenbus, foei!

Boucle jasje is echt niets :n Inderdaad bij de buik te wijd en bij de schouders te krap. Zwarte jasje met details snel aangehad, morgen foto. Broek ging nét dicht, misschien iets te enthousiast een maat kleiner besteld. Ik kijk het nog even aan, ik denk dat ik na 2 kg er wel goed in pas. Een motivatie dus. En het bloemenjurkje.. Mn moeder vond het heel leuk staan. Ik zal eens n foto uploaden. Maar ik twijfel nog een beetje..

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

lies_sparkle

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-12 21:08

Oeeeh like je jurkje ;D

---------------------------------------------------------------------------------------------------

Heeft iemand een idee van welk merk schoenen je niet koude voeten krijgt?
Ik fiets namelijk elke dag en krijg superkoude voeten.
Op UGG's na, heb ik altijd koude tenen, maar die zijn zo foei lelijk!

HELP! xd