Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
CCCCC schreef:Lotte, hebben ze bij jou in de buurt geen winkel speciaal voor kleine maatjes? Die hebben ze in Nederland wel. Misschien eens kijken op Marktplaats of voor jou Kapaza?
lotte_horses schreef:Bedankt, maar er idd niet veel up te pushen
Ik ben ook nog maar 15 jaar dus bh's met opvulling of zware push up (dat je precies een B-cup hebt) hoef nu ook weer niet
Jammer genoeg zijn mijn ouder zeer klein dus ga ik zelf max 1.60m worden, en nooit een B-cup krijgen.
AnniekSolana schreef:Ja zijn super leuk, maar dat laagje is er in no time vanaf, spreek helaas uit ervaring. Had ze wel gewoon goed ingespoten en verzorgd.
AnniekSolana schreef:Aah balen dat dat roze boucle jasje niks is Matsje! Ik heb hem ook besteld en had daar eigenlijk mijn hoop op gezet, maar als die zwarte ook leuk is, ben ik wel tevreden.
Maar als ik het zo lees mag ik toch niet klagen met mijn 75C, is toch wel een hele gemakkelijke maat zo te zien.
maaike1994 schreef:ik weet niet of ik dit hier mag posten, anders moeten jullie het maar verwijderen
Ik ben 2 jaar geleden met school naar Engeland geweest, heb toen een enorm mooie jurk gevonden! Heb ze gepast ( en foto van genomen) en ik wou ze ZO graag kopen, maar had niet genoeg geld meer bij me :/
Ik wil ze nog steeds graag hebben , maar weet niet meer in welke winkel ze hing...
mag ik de foto hier posten, misschien weet iemand van jullie wel waar ik ze kan verkrijgen , of ene die er goed op gelijkt?
dit is de jurk ( de linkse lange blauwe )
[ Afbeelding ]
en dit is wanneer ik ze aan heb
[ Afbeelding ]
Ik hoop echt heel erg dat iemand me kan helpen!!!
Matsje schreef:Zo hee, even bijgelezen.
Corien ik zag die zwarte blazer met al die versiersels gister bij iemand aan en vond hem erg leuk!
Vandaag de roze boucle blazer van H&M binnen gehad en hij is echt lelijk. Zit geen vorm in en hij zit heel wijd bij de buik. Ook is de kleur niet echt geweldig. Nog 2 truien besteld waarvan 1tje qua kleur tegenviel maar ik ga hem nog wel even passen. De bordeauxrode lange trui zag er op zich wel leuk uit.
liespower94 schreef:Heey jongens,
Volgende week heb ik gala en mijn zusje gaat ook,
nu heeft zij voor gala deze schoenen gekocht,
wat vinden jullie hiervan?
[ Afbeelding ]
X