Rare mensen op marktplaats deel 4!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

ElizeVdS

Re: Rare mensen op marktplaats deel 4!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-12 13:28

Net als dat ik altijd afsluit met groetjes Elize (of nou ja, zal het vast een keer vergeten) en dat mensen dan weer reageren met, beste [achternaam]. Vind ik ook altijd beetje krom, je ziet toch hoe ik heet!

upendo

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-12 13:53

Ja, daarom..

Heb ik soms ook wel eens hoor, ik werd gemaild onder de naam Patrick, stond er onderaan 'groetjes, *meisjesnaam*'

Ik was inmiddels zo gewend aan 'Hallo Patrick,...' dat ik het de volgende keer wéér deed. Daarna heb ik het wel goed gedaan.. :')

Ik kreeg net weer een mail. 'Mijn man wil dat ik een laatste voorstel doe. 125 incl.'
Prima, maar zelfs je man kan me niet overtuigen dat ik van mn prijs afwijk. Die 1,75 kan er ook écht wel vanaf hoor. :')

ElizeVdS

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-12 14:00

Daarvoor zou ik het uit principe met DHL gaan sturen, gewoon omdat zij zo moeilijk doen en het met DHL net iets langer duurt :D

upendo

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-12 14:03

_O-

Eerlijk? O:)
Ik ga het niet eens meer verkopen aan ze.

Na zeggen dat het 'voor jou nog steeds u is' mag ze d'r geld lekker steken in een plek waar de zon nooit schijnt, spullen liggen me niet in de weg. :')

Lieszje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-12 14:09

Eigenlijk moet je gewoon een bericht sturen met:
Ik ga even aan mijn kleindochter vragen of de prijs goed is :+
Kijken of ze dan nog reageert met haar u :')

upendo

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-12 14:11

_O-

Dat zou wel mooi zijn hahaha _O-

'Ik zal even aan mijn dochter vragen wat zij ervan denkt. Ze zit op het moment te werken op haar eigen bedrijf, bericht ontvang je ( :D ) vanavond!'

HTM

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-12 14:11

Lieszje schreef:
Eigenlijk moet je gewoon een bericht sturen met:
Ik ga even aan mijn kleindochter vragen of de prijs goed is :+
Kijken of ze dan nog reageert met haar u :')

_O- _O-

Lieszje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-12 14:14

Haha moet je doen :')

kiki1976

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-12 14:16

Hier ook weer zo'n grapjurk die voor een dubbeltje op de eerste rij wilt zitten.
Deken nieuw, prijs €119,90 nu bieden vanaf €70,- excl. verzenden (ook ingesteld dat het ook echt beiden vanaf is)

Krijg ik mail:
Ik neem aan dat de deken nieuw is, en dat de kaartjes er dus ook nog aanzitten, en dus ook nog helemaal waterdicht is en niet gewassen.
Indien je alles ja is dan geef ik je er € 30,- incl. verzenden voor!

Hier ga ik geen energie aan besteden en een mail terug sturen.

joyce2

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-12 14:17

DHL is trouwens duurder geworden he, je betaald geen €4,95 meer voor een pakketje maar €5,50 (mits online betaald en thuis klaargemaakt).

upendo

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-12 14:19

kiki1976 schreef:
Hier ook weer zo'n grapjurk die voor een dubbeltje op de eerste rij wilt zitten.
Deken nieuw, prijs €119,90 nu bieden vanaf €70,- excl. verzenden (ook ingesteld dat het ook echt beiden vanaf is)

Krijg ik mail:
Ik neem aan dat de deken nieuw is, en dat de kaartjes er dus ook nog aanzitten, en dus ook nog helemaal waterdicht is en niet gewassen.
Indien je alles ja is dan geef ik je er € 30,- incl. verzenden voor!

Hier ga ik geen energie aan besteden en een mail terug sturen.

:') Ik zou dan terugsturen..

'Duuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuus.... Dat zijn veel dus'sen in één zin.
Neem aan dat je begrijpt dat er in de advertentie staat dat het dus bieden is vanaf 70 euro. Dus!'

Vientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-12 14:21

"Dus....je kunt me de boom in." :Y)

MarjaG

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-12 14:32

Dus je probeert met een dubbeltje op de eerste rang te komen zitten en daar trap ik niet in....

AnniekSolana

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-12 14:33

Belachelijk zeg! Groot gelijk dat je daar geen moeite meer in gaat steken.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-12 14:37

Shirley schreef:
Annickkii schreef:
Zo heb ik een keer gehad, wegens verbouwing van de zaak 6 stoelen gratis af te halen tegen symbolisch een bloemetje of een flesje wijn, stoelen zagen er nog redelijk goed uit.
Binnen no time heel veel reacties, dus tegen een mevrouw gezegd kom ze maar halen, kwam ze aan, laade de stoelen in zonder amper een woord te zeggen of te bedanken en reed zo weer weg.
Nu is het echt.niet zo dat ik perse een bloemetje ervoor wou hebben hoor maar op zn minst een bedankje had er wel vanaf gekund denk ik dan.

Dat is zelfs ronduit onbeschoft :(:)

Is ook niet leuk weggeven zo :n
Mensen hoeven je echt niet om je nek te vallen ( liever niet zelfs ... ) maar het is toch wel leuk om te zien dat ze ergens blij mee zijn, of het nu gratis is of niet !

vond ik ook, als ik dat van te voren geweten had dam had ik ze aan een ander meegegeven, maarja is niet anders.
Heb nog wel even geroepen veel plezier ermee hé! Enige antwoord dat ik kreeg was ja...
Had ze gratis op mp gezet om iemand er blij mee te maken maar hield er zelf een rotgevoel aan over...

Debbie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-12 14:40

Vreselijk zeg.. Heb ooit een konijnenren gratis opgehaald, toen netjes even een klein bosje bloemen meegenomen. Normaalste zaak van de wereld wat mij betreft..

@ Kiki1976 Ik zocht naar het liedje 'Jij bent zeker de leukste thuis' op youtube :+ Maar kan hem niet vinden.
In zo'n geval enkel en alleen een linkje naar dat liedje terug sturen.. is de hint vast duidelijk ;)

Denise1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-12 14:44

Nou ik krijg weer een raar onderbuik gevoel. Ik had na mijn nare ervaring op mp besloten om niks meer via mp te kopen mits ik het op kan halen. Maar ja via bokt markt kon ik ook niet vinden wat ik zocht dus toch maar via mp. Geld van het weekend over gemaakt. En gister maar eens gevraagd of het er al op stond. Maar geen reactie tot nu toe. Hoop er maar het beste van

Lieszje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-12 14:50

Een paar jaar terug stond er een vrij grote sony TV op marktplaats ophalen voor een bosje bloemen.
Ik had zelf een kleine tv die niet veel groter was dan een kleine monitor :')
Dus ik gemaild of ik hem mocht komen halen en ik was de eerste :)
De dag dat ik hem zou halen heb ik een mooi bosje bloemen gehaald en niet een zielig klein bosje.
Ik had voor ongeveer een tientje een grote goedwerkende TV (al was mijn vader niet zo blij omdat ie hem moest tillen en dat ding was mega zwaar :+) en hun een leuk bosje bloemen :)
Toen ik vorig jr de oude tv van mijn vriend kreeg heb ik hem ook weer gratis op marktplaats gezet en er iemand anders blij mee gemaakt.

Firegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-12 14:58

Denise1984 schreef:
Nou ik krijg weer een raar onderbuik gevoel. Ik had na mijn nare ervaring op mp besloten om niks meer via mp te kopen mits ik het op kan halen. Maar ja via bokt markt kon ik ook niet vinden wat ik zocht dus toch maar via mp. Geld van het weekend over gemaakt. En gister maar eens gevraagd of het er al op stond. Maar geen reactie tot nu toe. Hoop er maar het beste van

Tussen 2 verschillende banken kan best een paar werkdagen duren. Als je gisteren al bent gaan vragen of het er al op stond ben je volgens mij wel erg ongeduldig.

Gisteren trouwens nog iemand blij gemaakt, ze had gereageerd op een deken. Afspreken werd erg lastig, maar na even bellen kwam het helemaal in orde. Heb hem op stal gebracht aangezien ik er zo goed als langs kwam, kon ze meteen passen.

Denise1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-12 15:00

Klopt ben ik ook :D. Maar na die ervaring ook een stuk voorzichtiger. Dus ongeduldiger op mail terug ;)

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-12 15:05

Ook tussen verschillende banken duurt het hooguit een dag (uitgezonderd het weekend)
Maar het is nu misschien ook wel een drukke week met sinterklaas e.d. Ik ben ook wel eens vergeten dat het geld ontvangen was, maar ik had het wel op de bus gedaan en de mensen hadden het eerder ontvangen dan dat ik gemaild had dat het onderweg was :+

Denise1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-12 15:07

Ik wacht maar rustig af.... :):)

KM_Ris

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-12 15:14

Upload marktplaats de foto's bij jullie wel gewoon?
ik krijg de foto's er niet op :') , ze zijn wel gemaakt met de telefoon, maar normaal doet ie t dan ook gewoon.

Denise1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-12 15:15

Bij mij wel.

Firegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-12 15:18

Kentaro schreef:
Ook tussen verschillende banken duurt het hooguit een dag (uitgezonderd het weekend)
Maar het is nu misschien ook wel een drukke week met sinterklaas e.d. Ik ben ook wel eens vergeten dat het geld ontvangen was, maar ik had het wel op de bus gedaan en de mensen hadden het eerder ontvangen dan dat ik gemaild had dat het onderweg was :+

Ik heb de laatste maanden toch echt andere ervaringen. Vooral als het tussen 2 verschillende banken is.