Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
kiki1976 schreef:Hier ook weer zo'n grapjurk die voor een dubbeltje op de eerste rij wilt zitten.
Deken nieuw, prijs €119,90 nu bieden vanaf €70,- excl. verzenden (ook ingesteld dat het ook echt beiden vanaf is)
Krijg ik mail:
Ik neem aan dat de deken nieuw is, en dat de kaartjes er dus ook nog aanzitten, en dus ook nog helemaal waterdicht is en niet gewassen.
Indien je alles ja is dan geef ik je er € 30,- incl. verzenden voor!
Hier ga ik geen energie aan besteden en een mail terug sturen.
Shirley schreef:Annickkii schreef:Zo heb ik een keer gehad, wegens verbouwing van de zaak 6 stoelen gratis af te halen tegen symbolisch een bloemetje of een flesje wijn, stoelen zagen er nog redelijk goed uit.
Binnen no time heel veel reacties, dus tegen een mevrouw gezegd kom ze maar halen, kwam ze aan, laade de stoelen in zonder amper een woord te zeggen of te bedanken en reed zo weer weg.
Nu is het echt.niet zo dat ik perse een bloemetje ervoor wou hebben hoor maar op zn minst een bedankje had er wel vanaf gekund denk ik dan.
Dat is zelfs ronduit onbeschoft![]()
Is ook niet leuk weggeven zo
Mensen hoeven je echt niet om je nek te vallen ( liever niet zelfs ... ) maar het is toch wel leuk om te zien dat ze ergens blij mee zijn, of het nu gratis is of niet !
Denise1984 schreef:Nou ik krijg weer een raar onderbuik gevoel. Ik had na mijn nare ervaring op mp besloten om niks meer via mp te kopen mits ik het op kan halen. Maar ja via bokt markt kon ik ook niet vinden wat ik zocht dus toch maar via mp. Geld van het weekend over gemaakt. En gister maar eens gevraagd of het er al op stond. Maar geen reactie tot nu toe. Hoop er maar het beste van
Kentaro schreef:Ook tussen verschillende banken duurt het hooguit een dag (uitgezonderd het weekend)
Maar het is nu misschien ook wel een drukke week met sinterklaas e.d. Ik ben ook wel eens vergeten dat het geld ontvangen was, maar ik had het wel op de bus gedaan en de mensen hadden het eerder ontvangen dan dat ik gemaild had dat het onderweg was