Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
matedor schreef:bij was het in lapalma
dat er een rotsgangetje naar het strand was
maar de golven waren zo hoog
dat we geen eens op de trap naar beneden konden staan
toen ik met mijn moeder weg wou
was een man bewusteloos in dat gangetje gevallen
en dus kon niemand er langs
na een uur opgessloten te zitten
in de man dood gegaan![]()
het was in de bergen dus er kon geen ambulandse komen
en toen lag die man daar met een wit doek er over
met allemaal bloed vlekken
en we moesten daar langs
heel smal
dat was echt zo eng
8 jaar was ik
matedor schreef:er was veel wind dus de golven waren hoog
op een eiland
en via aan grot moest je naar het strand
iedereen was daar
en toen is een man dus doodgegaan in die grot
en niemand mag er langs
een 1 vastgezeten op strand en toen langs die dode man gelopen
brr zo eng
PeerAppel schreef:Het komt gewoon weer allemaal naar boven als ik dit topic doorlees.
- Bij ons op de kleuterschool werden regelmatig gaten in kleuterhoofdjes geslagen met de plastic hark.![]()
- Ik weet nog wel dat ik een keer de klas in kwam en een huilend klasgenootje zat bij de juf op schoot. We gingen allemaal heel stil zitten en toen zei de juf dat het jongetje een bril moest. We hadden allemaal echt ontzettend medelijden.
- De Twin Towers waren ingestort en het was op het journaal. Ik zat op het bed van mijn ouders daar naar te kijken terwijl mijn moeder aan het strijken was. Ik vroeg haar waarom die torens door de grond heen zakten. Toen ze antwoordde dat ze instortte vond ik dat ze ongelijk had en dat ze gewoon de grond in werden getrokken.![]()
- In groep 3 leerden wij lezen en schrijven met behulp van een tvprogramma. Volgens mij was het iets met een das en een computer ofzo. Ik vond het ook doodeng. Ook keken wij altijd 'de Beestenboerderij' en dat was ook heel eng!
Maartenn schreef:Ik Mik Loreland is zo stomEcht iedereen vond dat eng.
Gerbenfroh schreef:Ik weet nog wel dat ik bij een vriendinnetje was en haar vader slachtte toen voor mijn ogen een huppelende kip. Toen ben ik naar huis gerend; 'MAMA MAMA BIJ KIRSTEN ETEN ZE KIP!!'
'Maar meisje, wij eten toch ook wel eens kip?'
'NEE, ÉCHTE KIP!!!!'
hannah41 schreef:Frederique22 schreef:Hahahaha bang voor kaasof die van de waterpokken
Ik ben ook bang voor kaas, dus zo gek is dat ook weer niet..geen grapje, is echt waar.. Vooral voor kaas zweet (het vocht dat uit de kaas komt daar walg ik van. Bah bah bah!
hannah41 schreef:Frederique22 schreef:Hahahaha bang voor kaasof die van de waterpokken
Ik ben ook bang voor kaas, dus zo gek is dat ook weer niet..geen grapje, is echt waar.. Vooral voor kaas zweet (het vocht dat uit de kaas komt daar walg ik van. Bah bah bah!
xLauLaUx schreef:Gerbenfroh schreef:Ik weet nog wel dat ik bij een vriendinnetje was en haar vader slachtte toen voor mijn ogen een huppelende kip. Toen ben ik naar huis gerend; 'MAMA MAMA BIJ KIRSTEN ETEN ZE KIP!!'
'Maar meisje, wij eten toch ook wel eens kip?'
'NEE, ÉCHTE KIP!!!!'
Ik heb deze gisteren aan mijn grootouders verteld toen mijn achterneefje (4jaar) ook in de auto zat. Mijn grootouders begonnen te lachen, en de grap was helemaal compleet toen mijn neefje zei dat zij thuis ook geen echte kip aten, maar kip van de supermarkt
vuurneon schreef:Maartenn schreef:Ik Mik Loreland is zo stomEcht iedereen vond dat eng.
Niet iedereen, ik was al veel te oud daarvoor
Maar ja, ik moest op mijn 10e jesus christ superstar kijken op school en de zelfmoord door ophanging van judas was shocking voor een onbevangen meid en klasWas wel een swingende film, maar dat geweld was toch iets minder