Rare mensen op marktplaats deel 3!!!!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

staroo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-12 17:22

Prisca schreef:
Zoo net wat gekocht en dat via Paypal/ Dus ik zei dat tegen die vent stuurde hij een mail dat er dan 10 euro bij kwam hahaha neeee is max 4 % dus 1,5.
Jammer voor hem.

mensen die hier gebruik van maken het is dan verzekerd voor niet leveren?.

Vanaf een bepaald bedrag, dus kleinere bedragen niet, ik dacht vanaf 150 Euro maar ben er niet zeker van.

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-12 17:23

Komt iemand vandaag wat ophalen.tussen 17/21 uur, ik wacht af ;)

Manon_vdv

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-12 18:21

Zo alja, das ook lekker duidelijk!
XD

Edit;
En heel preciesXD

GamblersCup

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-12 18:27

Ach, als je toch thuis bent maakt dat toch niet echt uit? Ik kwam ook laatst wat bij Alja ophalen, en de afspraak was "zondag". :D

Edit: of was het zaterdag? }:0

Alja

Re: Rare mensen op marktplaats deel 3!!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-12 18:32

GC was zondag ;)
Ben toch aanwezig op mijn werk dus tijd maakt niet heel veel uit...

kiki1983

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-12 19:52

Samsie schreef:
Ik heb hem een half jaar geleden voor €100,00 gekocht bij de Game Mania. En nog een memorycard erbij voor €20,00. Dus hij gaat niet weg voor €10,00.

gamemania hier verkoopt ze niet eens meer zelfs de spellen verkopen ze niet meer ( daar vroeg ik 1,5jaar geleden om en toen verkochten ze ze al niet meer) sorrymaar 100 euro voor een ps2 lijkt me erg sterk

kiki1983

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-12 19:56

Schaam me echt zo erg.Had mijn BB curve erop staan voor 15 euro. Hij werkte nog prima alleen veel schade en ik gebruikte hem ooknog elke dag maar volgende week haal ik een nieuwe dus denk deze mag weg.Mensen komen willen hem uitproberen en dat kreng doet opeens niks meer! Blijft op vergrendelde handheld staan zo sneu

Samsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-12 19:59

kiki1983 schreef:
Samsie schreef:
Ik heb hem een half jaar geleden voor €100,00 gekocht bij de Game Mania. En nog een memorycard erbij voor €20,00. Dus hij gaat niet weg voor €10,00.

gamemania hier verkoopt ze niet eens meer zelfs de spellen verkopen ze niet meer ( daar vroeg ik 1,5jaar geleden om en toen verkochten ze ze al niet meer) sorrymaar 100 euro voor een ps2 lijkt me erg sterk

Het maakt mij verder niet uit of je me wel of niet geloofd. Gelukkig heb ik de bon hier nog liggen :') Heb hem in Amsterdam gekocht.

In Almere heb je een grote Game Mania, daar verkopen ze echt nog wel PS2 Spelletjes. Ik koop ze daar namelijk altijd.

ship

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-12 22:09

naaa heb ik weer ...bied een krat vol kinderkleding aan echt veel kleding veel nog als nieuw...vraag 30 euro krijg je terug nou voor 20 mag je het mij brengen ja zeg ben geen postbode...

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-12 22:11

Ik heb voor het eerst sinds 2 jaar eens een advertentie gemaakt :')
bied mezelf aan als bijrijder lol
Laatst bijgewerkt door iefke op 08-10-12 19:11, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Link verwijderd

Samsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-12 01:07

Leuke advertentie en erg mooie foto's! :d

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-12 04:24

Het stopt maar niet. Waren we tot een akkoord gekomen voor mijn paard, beginnen ze opnieuw. Nu willen ze het op maat gemaakt zadel er niet meer bij etc. Want volgens hun past het niet. Nou fijn...

En ze hebben iets nieuw gevonden. Ze willen allerlei materiaal van mij erbij want, hou je vast! Ze moet ontwormd worden binnen 2 maand en ik heb dat nog niet betaald! Nee uiteraard niet... Dat weet je als je een paard koopt...

Kinke

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-12 07:32

_O- _O-
Demolenhoek...dit is wel een heel bijzonder iemand

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-12 07:40

Jeetje DeMolenhoek, ik had allang gezegd; 'zoek t uit!'

Zou ze niet eens meer als nieuwe eigenaren voor m'n paard willen. Dan maar wat goedkoper verkopen met minder gezeik :x

Caira

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-12 09:18

afkappen, dit gaat hem niet worden molenhoek.

MoSt81

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-12 10:24

DeMolenhoek schreef:
Het stopt maar niet. Waren we tot een akkoord gekomen voor mijn paard, beginnen ze opnieuw. Nu willen ze het op maat gemaakt zadel er niet meer bij etc. Want volgens hun past het niet. Nou fijn...

En ze hebben iets nieuw gevonden. Ze willen allerlei materiaal van mij erbij want, hou je vast! Ze moet ontwormd worden binnen 2 maand en ik heb dat nog niet betaald! Nee uiteraard niet... Dat weet je als je een paard koopt...

Waren dit dezelfde mensen die ook jou facebook aan het afzoeken waren voor alle spullen die je hebt? Dan zou ik het allang afgekapt hebben. Hebben ze het paard al echt gekocht of is het nog van jou? Want als ze zoiets simpels als een ontworming al niet zelf willen betalen, hoe moet het dan met de rest? Wat een rare mensen zeg..

ship

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-12 10:32

@ demolenhoek. Als dit mij Zou gebeuren had ik ze vriendelijk verzocht op zoek te gaan naar een ander paard zulke mensen kregen van mij een hobbelpaard...

MarvanTom

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-12 11:06

ship schreef:
@ demolenhoek. Als dit mij Zou gebeuren had ik ze vriendelijk verzocht op zoek te gaan naar een ander paard zulke mensen kregen van mij een hobbelpaard...

Inclusief houtworm. :j
Daar zijn de wormenkuurtjes veeeel duurder van! :')

DonDon

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-12 11:14

Nou ik had dus een zadel te koop staan en hij is 17,5 inch opgemeten en al. Dus het klopte echt.

Een vrouw kwam hem die avond ophalen. Nou zo gezegd zo gedaan. Vrouw heeft hem opgehaald en was super aardig. Het zadel was nog in een super staat en maar voor €100,-. Ik was gisteren dus aan het winkelen met me moeder belt die vrouw heel kwaad op.

Jaaa het is geen 17,5 inch want er zit nu een meisje van 15 op en die past er al amper in. Dit is helemaal geen 17,5 inch dat kan gewoon niet! Ik was dus helemaal overrompeld. Ik zeg dus sorry maar ik sta in een winkel en ik bel wel terug en het is echt een 17,5 inch. Begint ze weer, niet waar dat kan gewoon niet het is een 16 inch. Nou ik zei voor mij is dit zadel te groot. Zegt die vrouw ja maar jij bent ook heel klein. Nou toen werd ik echt kwaad. Schreeuwen dat ze deed. Ik zeg zo je hoeft niet zo te schreeuwen tegen mij. Ik ga niet iets op marktplaats zetten waarover ik lieg. Ik heb zelfs de zadelmaker het op laten meten. De zadelmaker liegt niet tegen mij. Nou zegt ze ga maar fijn winkelen. Ik ga er zo meteen op zitten.
Blijkt dat ze zelf niet eens had geprobeerd.

Dus ik helemaal verbijsterd van wat er net gebeurd was. Terwijl ik het zadel als een 18 inch gekocht had maar dat klopte blijkbaar niet. Met het meten kwamen we uit op een 17,5. Dus ik gauw naar huis.

Bel ik met mijn goeie gedrag haar maar op. Neemt ze op zegt ze jaa ik pas er wel op. Ik had zelf nog niet geprobeerd maar ik was er van uit gegaan dat het toch niet paste. Nou het past prima het gaat net en voor die €100,- ach dat moet kunnen. Sorry voor het belletje.

Pff wat een dag, wat een mens.

birte

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-12 11:23

oh lekker is dat, maar de ene 17,5 is de andere niet,

heb zelf een dressuur en springzadel van het zelfde merk, precies de zelfde maten (staat er ook in) maar het dressuur zadel zit veel kleiner dat het springzadel (beide 17,5) in het dressuur zadel pas ik zelf nog net in (ben 1,60 met maatje 34/36) en in mijn springzadel passen mijn vader en broertje ook nog in (zij zijn beide boven de 1,90 met een goed achterwerk)

komt door de diepe zit van het dressuur zadel, het springzadel heeft een open zit

xHaithi

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-12 11:30

LisaFaded: Nou, dan heeft dat kind van 15 dat erop zat gewoon een dikkere kont, punt. Kan dat stomme mens dat zelf niet bedenken? Daarbij had ze zelf toch ook kunnen zien of het een 17,5" of een 16" was toen ze het kwam halen? Ik zie toch echt het verschil wel tussen mijn 17" en een inch kleiner hoor. Ik snap dat jij erg geschrokken bent, wat een trien zeg. Vooral ook dat er met die mensen niet normaal meer te praten valt, maar dat ze je gelijk de huid vol schelden en beginnen te schreeuwen.

DonDon

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-12 14:06

Ja ik was echt goed geschrokken. Gaat ze me ook opbellen terwijl ze zelf niet eens had geprobeerd. Ze beweerde dat het geen 17.5 inch, terwijl ik echt niet gek ben.

Maiska

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-12 14:10

Lisafaded, gezellig zo'n telefoontje! :(:) Ik had gewoon opgehangen, als er door de telefoon al geschreeuwd wordt naar je... dan houd het toch echt op. Vooral als je weet dat je gelijk hebt.

Lifaya, nette advertentie! Daar komt vast wel wat op af!

MarvanTom

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-12 14:26

Nou, ik heb ook een zadel liggen die we niet meer gebruiken, maar ik lees alleen maar ellende met verkoop...
Ik ga er denk ik maar een heel luxe naambordje van maken voor aan het stalgebouw. :=
Eerst schreeuwen en daarna pas zelf proberen, tjeempie zeg.

@ lifaya: jammer dat je te ver weg woont. Succes! ;)

Lowara

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-12 15:01

DeMolenhoek schreef:

Is het paard met contract verkocht? Dan kun je daar namelijk op terugvallen. Wat erop stond, wordt erbij verkocht, wat niet... Hebben ze pech.
Ik had voor zowel de koop als verkoop van 2 dieren een hele waslijst wat erbij verkocht of gekocht werdt, inclusief merken erbij om het concreet te houden.
Kunnen geen zijweggetjes genomen worden zo ;)