Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Ariannee schreef:jij vind tekenen toch ook leuk? waarom vraag je niet een paar leuke kleurboeken?
BeSen schreef:Ariannee schreef:jij vind tekenen toch ook leuk? waarom vraag je niet een paar leuke kleurboeken?
Nu je het zegt, kleurboek voor volwassenen![]()
Heb ook nog bedacht:
Neusbontje horse charms (full,roze met in gekleurde letters (geen roze!) HAPPY
Dus dit is mijn lijst nu:
tolt les op IJslander
ketting
armband
schilderen op nummers
Neusbontje horse charms (full,roze met in gekleurde letters (geen roze!) HAPPY erop
Kleurboek voor volwassenen
Stabilo stiften set
Paarden shampoo
Paarden glans spray of /en anti klit
Vlechtgaren (divoza)
Vlechtnaald (divoza)
TanjaxBas schreef:Mijn zus van 18 weet niet wat ze voor haar vriendje die 19 wordt moet kopen.
Ze gaat al met hem op vakantie, dagjes uit doen ze vaak dus liever niet. Ze wilt iets wat je niet snel vergeet of gewoon iets wat je kan bewaren. Hij houdt van spelletjes spelen, gamen en sporten.
Budget is ongeveer 50 euro.
Zouden jullie willen mee denken?
lovecappie schreef:Ja hoor ik heb hulp nodig... Zullen vast al heel veel leuke ideeën geplaatst zijn maar van wat ik tot nu toe heb doorgelezen zot het er toch nog niet helemaal bij
Mijn beste vriendin is over 2 weken jarig, en ja jullie raden het al. Vorig jaar heb ik haar een fotocollage voor aan de muur gegeven met allemaal foto's van ons samen, van nu tot vroeger, en van onze paarden erin. Mét een cadeaubon van de ruitersport erop geplakt.
Dit jaar heb ik al samen met een paar meiden van stal een grote canvas foto laten afdrukken van haar overleden paard (half jaar geleden overleden).
Maar ze is toch mn beste vriendin, ken dr al 10 jaar dus wil wat meer geven dan dat natuurlijk. Maar het probleem is dat ze echt werkelijk alles al heeft. Armband van het haar, dekjes in alle soorten, kleuren en maten etc.
Ik zat te denken aan een weekendje weg. We houden enorm van shoppen dus wie weet er een leuk hoteletje in een leuke shopstad voor niet al te veel geld?
Of iemand die natuurlijk andere suggesties heeft, alles is welkom![]()
Zit al weken te brainstormen maar ik kom er maar niet op