[INFO] Cadeau topic - deel 2

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

xMyrth

Re: [CENTRAAL] Cadeau topic - deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-15 11:53

Ik rijd paard bij iemand thuis... Al jaren kom ik daar over de vloer.

Aankomende zondag houden deze mensen een groot feest.
Ze zijn namelijk beide 50 jaar oud geworden en ze zijn ook nog eens 25 jaar getrouwd.
Ook hebben ze afgelopen jaar een stal gebouwd die nu eindelijk een naam heeft gekregen en geopend zal worden...
Een heleboel redenen voor een feestje dus! Cadeautip was geld en dat is ook geen probleem.
We rijden met z'n vieren bij deze mensen en hebben gezegd ongeveer 15€ per persoon te doen.
Als we een envelopje geven, kom je op een mooi bedrag van 50€ uit en dan heb je nog een bedragje over voor iets kleins erbij... Maar wat kunnen we geven? Iemand leuke tips?

Iets voor in stal of in de kantine? Of echt juist iets voor de mensen zelf?
Wij weten het echt niet...

jippie5

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-15 15:59

Vero

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-15 19:26

Ariannee schreef:
jij vind tekenen toch ook leuk? waarom vraag je niet een paar leuke kleurboeken?

Nu je het zegt, kleurboek voor volwassenen *\o/*

Heb ook nog bedacht:
Neusbontje horse charms (full,roze met in gekleurde letters (geen roze!) HAPPY

Dus dit is mijn lijst nu:
tolt les op IJslander
ketting
armband
schilderen op nummers
Neusbontje horse charms (full,roze met in gekleurde letters (geen roze!) HAPPY erop
Kleurboek voor volwassenen
Stabilo stiften set
Paarden shampoo
Paarden glans spray of /en anti klit
Vlechtgaren (divoza)
Vlechtnaald (divoza)

Anniek22

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-15 21:32

BeSen schreef:
Ariannee schreef:
jij vind tekenen toch ook leuk? waarom vraag je niet een paar leuke kleurboeken?

Nu je het zegt, kleurboek voor volwassenen *\o/*

Heb ook nog bedacht:
Neusbontje horse charms (full,roze met in gekleurde letters (geen roze!) HAPPY

Dus dit is mijn lijst nu:
tolt les op IJslander
ketting
armband
schilderen op nummers
Neusbontje horse charms (full,roze met in gekleurde letters (geen roze!) HAPPY erop
Kleurboek voor volwassenen
Stabilo stiften set
Paarden shampoo
Paarden glans spray of /en anti klit
Vlechtgaren (divoza)
Vlechtnaald (divoza)

Uuhm ik zou geen töltles nemen naaf gewoon een gezellige rit! Bezoek anders www.nsijp.nl ;-)

Taifoen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-15 20:53

Mijn zus van 18 weet niet wat ze voor haar vriendje die 19 wordt moet kopen.
Ze gaat al met hem op vakantie, dagjes uit doen ze vaak dus liever niet. Ze wilt iets wat je niet snel vergeet of gewoon iets wat je kan bewaren. Hij houdt van spelletjes spelen, gamen en sporten.
Budget is ongeveer 50 euro.

Zouden jullie willen mee denken? :)

Vero

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-15 15:01

Anniek, ik wild echt tolt les anti ga ee paar maanden later al op Buitenrit met IJslanders

Ariannee

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-15 15:10

TanjaxBas schreef:
Mijn zus van 18 weet niet wat ze voor haar vriendje die 19 wordt moet kopen.
Ze gaat al met hem op vakantie, dagjes uit doen ze vaak dus liever niet. Ze wilt iets wat je niet snel vergeet of gewoon iets wat je kan bewaren. Hij houdt van spelletjes spelen, gamen en sporten.
Budget is ongeveer 50 euro.

Zouden jullie willen mee denken? :)

Misschien een leuke game voor zn pc of ps3/4 of xbox

Nayan

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-15 18:03

Aangezien ik vijfhonderd procent zeker weet dat ze op een paardenforum niet mee leest kan ik het hier wel vragen! :D binnenkort gaat mijn beste vriendin trouwen. Aangezien ze mijn beste vriendin is en ik haar getuige ben, wil ik graag een bijzonder cadeau aan ze geven. Maar ja, wat... Ik maak veel foto's van haar zoontje en zat er dus aan te denken om daar iets mee te doen, maar een grote foto aan de muur is toch wel echt héél smaakgevoelig (ondanks dat ik haar smaak goed ken) en waarschijnlijk hangt ze nu wel juist liever een mooie trouwfoto aan de muur in plaats van een 'willekeurige' foto. Dus.. Hellup! :')

^&+

X_Michelle_X

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-15 12:16

Lastig! Ik zou het niet weten. Misschien hebben ze een leuke hobby ofzo?

Ik zoek een klein cadeautje voor 5-10 euro voor een docent waar ik heel veel aan gehad heb en die gaat stoppen. Volgende week is laatste moment, dus heb nog een beetje haast ook. Ze heeft een gluten en lactose allergie en heeft wel wat met biologisch, etc.
Eten alleen vind ik niet echt leuk..

kimmiedas

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-15 09:08

Hallo allemaal,

over een tijdje is mijn vriend jarig en nu leek het mij leuk om voor zijn verjaardag een 'hoe-overleef-ik-mijn-vriendin pakket' te maken met allemaal leuke, kleine kadootjes erin. zo zag ik een tijdje geleden bij de xenos een wc rol waar opstond: '18 and sexy'. ik zoek dit soort kleine dingen (hij word dus 18). weten jullie misschien leuke dingen die ik erin kan doen?

Nico_lette

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-15 18:42

Hoii,

Ik ga zondag naar een vriendin en die wil me graag nog wat geven voor mijn verjaardag een tijd geleden(Ze was er toen niet). Maar nu heb ik dus géén idee wat ik moet vragen, ik denk aan iets voor mijn verzorgpony maar dat is allemaal zo duur:( Tips?

Merula123

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-15 14:18

Nico_lette schreef:
Hoii,

Ik ga zondag naar een vriendin en die wil me graag nog wat geven voor mijn verjaardag een tijd geleden(Ze was er toen niet). Maar nu heb ik dus géén idee wat ik moet vragen, ik denk aan iets voor mijn verzorgpony maar dat is allemaal zo duur:( Tips?

Een (touw)halster? :)

Anniek22

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-15 19:05

Anders misschien een leuk tekeningetje van je paard of een boek....?

aeckker03

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-15 19:28

Hmmm ik heb inspiratie nodig!
Ik zoek een origineel cadeau voor een docent... Hij heeft mij in minder dan een schooljaar tijd 2 jaar aardrijkskunde bijgespijkerd, gratis en in zijn vrije tijd dus ik zou hem graag willen bedanken! Alleen ben ik zelf niet zo van de standaard cadeaus en wil het altijd zo orgineel mogelijk houden maar ik heb nu dus niet heel veel inspiratie.. Ik heb al zitten denken aan een taart in de vorm van de aarde met ook van die aardlagen vanbinnen enzo maar het moet wel vervoerbaar zijn op de fiets, en dat is met een taart wat lastig.
Heeft er iemand een leuk en orgineel idee? :)

Anniek22

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-15 16:37

Sorry kan je niet helpen.. Anders een taart van de Hema met een foto ;-)

ThirzaJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-15 22:06

Ik heb hulp nodig!

Ik heb geld ingezameld voor mijn stalhouder voor n kado, ik heb al echt iets leuks!
Maar heb nu nog €70,- "over". Maar heb geen idee!

Ik wilde n mand vullen met dingen die hij lekker vind, maar dan is €70,- best veel.

Vorig jaar hebben we n overall gekocht en z'n naam op laten zetten, die gebruikt ie erg veel.

Daarvoor kreeg ie altijd n fashion cheque, maar n bon vind ik niet leuk.

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-15 11:06

Een nieuwe kruiwagen met lekkere dingen erin.

Anniek22

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-15 21:27

Koop een leuk schilderij! Zou ik zeggen dan...

jippie5

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-15 19:54

Wie o wie weet een leuk cadeautje met de stalnaam erop. Of wie heeft zelf iets leuks met stalnaam voor paard of ruiter..? Budget maximaal €30

Palmera

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-15 11:40

Een dierbare vriend van me is over twee weken jarig. En ik heb geen benul wat ik zal geven.... :D

Het is een man die graag met zijn honden en tuin bezig is. Maar hij heeft echt al genoeg planten en honden. Het is geen computer of film liefhebber. Lezen doet hij ook niet graag. Sporten wel.
Ik wil hem graag iets speciaals geven en het mag max 50 euro kosten. Iemand een idee?

Gydja

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-15 13:52

Zondag is het vaderdag en wat moet ik mijn vader gaan geven. Ik heb werkelijk geen idee. Mijn broertje doet samen met mijn moeder een BBQ (mijn moeder wil de BBQ hebben dus geeft het aan mijn vader hahaha). Tja wat moet ik dan doen. Messen en bbq set hebben we. Om nou een vlees pakt te doen vind ik vrij vreemd :') mijn vader is daarbij dol op tuinieren maar het punt is dat hij eigenlijk alles al heeft. Iets van groente voor in de moestuin vind ik ook wel leuk om te geven maar ik heb echt geen idee wat voor groenten ze allemaal wel niet hebben. Dus als ik een groente soort zou doen wel iets speciaals. Iemand enig idee? :D

Daarbij is een goede vriend van mij ook binnenkort jarig. Tja zijn hobby's gamen, anime kijken, met de hond spelen en slapen :') Wat kan je over het algemeen aan jongens geven wat leuk is?

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-15 14:12

Drankbon,bierpakket.Ook voor je vader.

ThirzaJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-15 14:21

Anniek22 schreef:
Koop een leuk schilderij! Zou ik zeggen dan...

Ik had een luchtfoto laten maken, met n schilderij erbij hangt z'n huis helemaal vol :D

Het is uiteindelijk n mand met lekkere dingen en een luchtje erbij geworden.

lovecappie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-15 22:57

Ja hoor ik heb hulp nodig... Zullen vast al heel veel leuke ideeën geplaatst zijn maar van wat ik tot nu toe heb doorgelezen zot het er toch nog niet helemaal bij :D

Mijn beste vriendin is over 2 weken jarig, en ja jullie raden het al. Vorig jaar heb ik haar een fotocollage voor aan de muur gegeven met allemaal foto's van ons samen, van nu tot vroeger, en van onze paarden erin. Mét een cadeaubon van de ruitersport erop geplakt.
Dit jaar heb ik al samen met een paar meiden van stal een grote canvas foto laten afdrukken van haar overleden paard (half jaar geleden overleden).

Maar ze is toch mn beste vriendin, ken dr al 10 jaar dus wil wat meer geven dan dat natuurlijk. Maar het probleem is dat ze echt werkelijk alles al heeft. Armband van het haar, dekjes in alle soorten, kleuren en maten etc.

Ik zat te denken aan een weekendje weg. We houden enorm van shoppen dus wie weet er een leuk hoteletje in een leuke shopstad voor niet al te veel geld? :)
Of iemand die natuurlijk andere suggesties heeft, alles is welkom :D
Zit al weken te brainstormen maar ik kom er maar niet op :')

Mirjam1202

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-15 19:20

lovecappie schreef:
Ja hoor ik heb hulp nodig... Zullen vast al heel veel leuke ideeën geplaatst zijn maar van wat ik tot nu toe heb doorgelezen zot het er toch nog niet helemaal bij :D

Mijn beste vriendin is over 2 weken jarig, en ja jullie raden het al. Vorig jaar heb ik haar een fotocollage voor aan de muur gegeven met allemaal foto's van ons samen, van nu tot vroeger, en van onze paarden erin. Mét een cadeaubon van de ruitersport erop geplakt.
Dit jaar heb ik al samen met een paar meiden van stal een grote canvas foto laten afdrukken van haar overleden paard (half jaar geleden overleden).

Maar ze is toch mn beste vriendin, ken dr al 10 jaar dus wil wat meer geven dan dat natuurlijk. Maar het probleem is dat ze echt werkelijk alles al heeft. Armband van het haar, dekjes in alle soorten, kleuren en maten etc.

Ik zat te denken aan een weekendje weg. We houden enorm van shoppen dus wie weet er een leuk hoteletje in een leuke shopstad voor niet al te veel geld? :)
Of iemand die natuurlijk andere suggesties heeft, alles is welkom :D
Zit al weken te brainstormen maar ik kom er maar niet op :')

Ahh lastig! Misschien een weekendje weg in de zomervakantie idd? Als je het een beetje slim aanpakt, via vakantieveilingen.nl ofzo, kun je best iets goedkoops vinden hoor!