Tjah, van een fotoshoot naar het ziekenhuis

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

MachoPablo

Re: Tjah, van een fotoshoot naar het ziekenhuis

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-12 21:24

gefelicteerd

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-12 21:35

Dankjullie wel :)

Goed nieuws: mijn bot zit vast *\o/* Ik mag dus weer vallen _O-

Ook een nieuwe fysio, die is wat minder van de softe aanpak en ik ga er dus vol tegen aan! Heerlijk!
En vandaag mijn 1e halve dag gewerkt, ik wou echt niet naar huis om 1 uur hahaha. Toen mijn enthousiasme wat gezakt was voelde ik dat ik toch stiekem wel erg moe was :o

Helaas ook wat persoonlijke omstandigheden die vrij hevige dips veroorzaken maar dat heeft tijd nodig...

RubyRed

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-12 21:37

Goed nieuws dat het vast zit!! En klinkt alsof je tevreden bent met de nieuwe fysio-aanpak. Ook alweer aan het werk, top! Kijk je wel uit dat je niet overbelast?

Vervelend dat er ook dips zijn... sterkte!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-12 21:40

Ja, ik neem ook echt mijn rust nu, tenminste, dat probeer ik. Na het werk even een half uurtje gestrekt gaan en niet fysio en paardrijden op 1 dag. En als de pijn te erg wordt even een dagje rust!

Dankjewel!

minka

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-12 11:09

Super dat het zo goed met je gaat en dat je bot weer vast zit en je zelfs alweer op je paard hebt gezeten :)

MachoPablo

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-12 13:20

Super meid!!:-)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-12 22:34

Mag ik aan de personen die ook iets soortgelijks hebben meegemaakt vragen of die ook nog behoorlijk wat pijn hadden na zo'n lange tijd als ik nu (ruim 3,5 maand)?

Patriciavt

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-12 22:46

Jolijn, vergeet niet dat je tamelijk ernstig letsel had he! Dat heeft tijd nodig.. Denk dat je zeker een jaar mag rekenen voor je weer echt een beetje terug bent in de roulatie :(:)

Goed je grenzen blijven bewaken!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-12 16:46

Haha dat wil niet echt op het moment :o
Veel pijn (afgelopen week ook weer zenuwpijn gehad) en ff een flinke terugslag. Doe het maar even wat rustiger aan om ook mijn hoofdje weer even wat tijd te geven om terug te veren.

Komt wel goed.... Ga nu weer naar de poownie toe, lekker even knuffelen!

msnowy

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-12 18:43

Hoe is het nu met jou? Heb je de rust genomen die je ook dacht te gaan doen? Revalideren kost nu eenmaal een heleboel tijd en energie!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-12 00:07

Robijntjah @ [RIJ-ITP] 4 maanden na mijn heupbreuk

Ik had vandaag een vrije dag en dan lig ik dus gewoon een halve dag bij te komen van het werken en alles er om heen... Heb dat gisteren ook aan mijn baas verteld en die snapte het helemaal gelukkig. Rustig opbouwen dus en niets overhaasten.

Fortuna22

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-12 10:04

Robijntjah schreef:
Mag ik aan de personen die ook iets soortgelijks hebben meegemaakt vragen of die ook nog behoorlijk wat pijn hadden na zo'n lange tijd als ik nu (ruim 3,5 maand)?

Lees je topic nu pas...Ik heb 3,5 jr geleden ook mijn heup gebroken gehad maar dan de net onder de kop.
Ook door een val van een paard.Ik ben er helaas wel een flinke tijd zoet mee geweest en zal er altijd rekening mee moeten houden.
Begreep dat jij er 1 pen in hebt gekregen?Moet hij er bij jou ook weer uit?
(ga nu even je andere topic doorlezen :o )

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-12 10:23

1 pen en 2 schroeven! En ook net onder de kop...

Fortuna22

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-12 10:37

En mag het blijven zitten?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-12 11:22

Nope, gaat er uit ivm mijn leeftijd :)

Islien

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-12 19:10

Sow wat heftig!
veel sterkte ...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-12 19:12

Wow je hebt zelfs al gereden :D , blijf luisteren naar je lichaam en doe niks teveel nog!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-12 22:09

Ik ben eigenwijs en heb voor komende dinsdag mijn 1e buitenrit op mijn eigen knapperd afgesproken! We vervelen ons dood in die binnenbak :+

Merk gewoon dat poownie er echt behoefte aan heeft en ik stiekem ook wel. Dus touwtje om die hals, braaf peerd mee en gaan met die banaan!

Hillady

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-12 22:14

haha ! Leuk ! Geniet er van :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-12 18:59

Nou, buitenritje ging een beetje harder dan gepland :')
Ze peesde er 2 keer tussen uit, maar ben blijven zitten en geen pijn :D

Idd van mijn fysio gehoord dat ik met mijn heup echt wel de rest van mijn leven rekening ga moeten houden. In welke vorm dat is zien we dan wel weer, eerst maar eens zorgen dat ik alle dagelijkse dingen weer normaal kan :)

Hillady

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-12 12:59

haha .... tja elk voordeel heeft zn nadeel .
Naar de dokters moet je wel blijven luisteren natuurlijk ! :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-13 02:54

Even van me Af banketstaaf...
Zwaar baalmoment!

Ik slaap echt slecht de laatste week, meer pijn (meer stress ook wel) en ik kan nog steeds niet mijn voorkeursslaaphouding aannemen. Ook lijkt het pijnvrij zijn nog heel ver weg!
Ik kan mijn leven niet zo vol plannen als ik altijd deed want daar betaal ik gewoon de prijs voor en daar baal ik van.
De knak die ik eerder genoemd heb bij naar buiten draaien van mijn been is tijden weggeweest en nu weer terug...
Ik ben er gewoon heel ff helemaal klaar mee, frustratie, verdriet en nog meer frustratie!
Morgen mijn 2e Buitenrit gepland staan en vorige rit heeft me toch meer gedaan dan ik dacht, ik ben echt wel een beetje bang. Heel plan van aanpak uitgedacht...

Iets langer verhaal geworden dan gepland :o lucht wel op!

Nynke1

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-13 03:10

Hey Robijntjah kop op he! ( ken je me nog? ) Je mag me altijd pb-en :). Slaap helaas ook nog steeds erg slecht dus kunnen we elkaar mooi in slaap praten. En dat je botjes knakken is juist goed is mij verteld, al weet ik niet of dat anders is in je rug dan in je heup... Artsen weten niet precies waar t vandaan komt maar er komt dan wel lucht tussen wat betekend dat er wat meer ruimte tussen je botten( bij mij zeiden ze dus wervels..) komt en dat het dus 'soepeler' wordt.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-13 03:16

Natuurlijk ken ik je nog! Lees nog trouw mee in jouw topic (wat een geklooi ook weer ) maar ff weinig energie gehad om te reageren!
Als je ff op mijn berichten zoekt zie je dat ik ook in een nachtdieren topic zit, je bent van harte welkom!

Ik denk dat het niet mijn bot is die knakt maar een pees of spier die over de schroeven heen rolt, echt een naar gevoel!
De 22e heb ik weer een afspraak en dan maar ff een en ander goed navragen en hopelijk meteen een afspraak om het ijzer eruit te halen, anders hik ik daar maar zo tegenaan...

Nynke1

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-13 03:44

Oew bah dat klinkt niet lekker inderdaad.... Goed aangeven dat je wilt dat er naar gekeken wordt hoor want ziekenhuizen.......... Een punthoofd krijg ik er inmiddels van :'). Ik hoor wel meer dat mensen last hebben van de pinnen en zelf verder niet zo erg van de plek waar de breuken zaten. Hopelijk kunnen ze er wat aan doen en je niet af laten schepen hoor ( maar dat doe jij volgens mij ook niet ) Zal me eens in het 'nachtdieren' topic aanmelden!!