wat is jouw gênante moment?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

StonedRomy

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-12 19:54

citroen schreef:
Pas met school gingen we fietsen in Maastricht.. Waren met paar mensen uit geweest en niet geslapen de hele nacht... Dus we staan in die kelder voor die fietsen en ik ga heel rustig zo onderuit! Toen dacht dood leuk iedereen dat ik nog dronken was :+

Dag erna in Antwerpen weer uit geweest en we gingen naar het mode museum... Moesten we een trap oplopen en ik val dood leuk onderuit op de trap! Oepsie :o

jullie waren dus die herrieschoppers ~~}> ~~}> ~~}>

SuzanH

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-12 16:09

Hahaha, zitten leuke tussen! :D

Gister:
Jongen vroeg aan mij, Heb je nieuwe schoenen? Ik: Ja.
Verstaat blijkbaar een meisje die bij ons was: Wil je zoenen? Ja.
:= Even een ongemakkelijk moment...

_Apple_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-12 16:14

Mijn super genante moment was op de hondenshow. Ik wilde wat snoep scheppen bij zo'n kraampje. Het was iets van 250 gr. voor 2 euro. Dus ik scheppen, zegt hij 'dat is dat 5,-' ik zo, maar ik heb maar 2... 'nou, dan moet je er maar wat uit doen' dus ik doe wat terug, met een tomatenkop, doe ik ook nog de verkeerde dingen bij elkaar in de bak.... Moest ik dat ook nog terug doen...
Uiteindelijk kwamen we op 3,- uit...
Ik met een enorm rode kop weglopen....!

Ik ga dus nooit meer snoep scheppen hé!!!!!

Lieffiefi

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-12 16:31

_Apple_ schreef:
Mijn super genante moment was op de hondenshow. Ik wilde wat snoep scheppen bij zo'n kraampje. Het was iets van 250 gr. voor 2 euro. Dus ik scheppen, zegt hij 'dat is dat 5,-' ik zo, maar ik heb maar 2... 'nou, dan moet je er maar wat uit doen' dus ik doe wat terug, met een tomatenkop, doe ik ook nog de verkeerde dingen bij elkaar in de bak.... Moest ik dat ook nog terug doen...
Uiteindelijk kwamen we op 3,- uit...
Ik met een enorm rode kop weglopen....!

Ik ga dus nooit meer snoep scheppen hé!!!!!

Hahaha back up op de pinpas helpt weleems :j

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-12 19:28

Ik had met vol trots een topic op bokt geopend. Over de 1 miljoenste bokker die zich zou aanmelden.
Alleen kon ik schijnbaar niet tellen want het moest 200.000 ste bokker zijn. (Bedankt Bellatrix, anders was ik er nog niet achter gekomen :') )

Sokje_6

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-12 19:42

Liekess schreef:
En op werk is het helemaal een feest :+ 'Wilt u de bon mee meneer?' 'Ik ben een mevrouw..' woepsie!

DanaDeen schreef:
Boven op een glijbaan in Center Parcs denken dat je achter je vader staat, dan zeggen; "Pap, je hebt een pukkel op je rug, een pukkel met een haar", en dan ook nogaan die haar trekken, totdat die meneer zich omdraait en helemaal niet mijn vader was, ik ben nog nooit zo snel van een glijbaan afgeweest (via de trap)

HI-LA-RISCH _O- _O- Ik zit hier te brullen van het lachen :')

Heb zelf ook superveel momenten gehad :+.

Regenpakken uittrekken. Dráma!
Regenbroek deed ik altijd uit bij mijn kluisje en die is op de gang. Sta ik daar te hinkelen om mijn schoen door die pijp heen te krijgen, gaat ineens de bel en knal ik, hinkelend, tegen iedereen op := En dat als een tweedeklassertje..

Als brugwup nog veel erger. Ik had giga-presentatieangsten. Door de zenuwen zeg ik nog wel eens rare dingen. :+
Zo had ik dus een spreekbeurt over de Lynx en dat die ook wel eens 'een koe, schaap of geit aanvallen'. Stond ik daar dus te verkondigen dat ze wel eens een koe, gaap of schijt aanvallen :') :x

Bij biologie een mannelijk geslachtsdeel tekenen. Ook leuk! :+ Iedereen tekent hem klein en in normale toestand. Ik teken een uitgebreide, gedetailleerde, en dan ook nog een rechtopstaande. Kon wel door de vloer zakken :=

Yellomofoon

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-12 00:46

LisaaBloem schreef:
Oh wauw wat een leuke bloopers xd

Ik had een keer echt een schaamtelijke.
Het was winter en ik fietste door een straat die heel glad was, allemaal stijfbevroren sneeuw lag er. Dus ik fietsen, moet ik een scheet laten. Ik keek eerst maar even om me heen om te kijken of er niemand was die het kon zien/horen. Ging ik een beetje op mn trappers staan om die scheet te laten, glijd mn fiets onder me weg... vol op mn snufferd, terwijl ik viel liet ik van schrik die scheet en die was nog best hard ook xd

Kan. Niet. Meer. Ademen _O- _O- _O- :')

Klarinda

Re: wat is jouw gênante moment?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-12 09:33

Wahahah Die van LisaaBloem is echt geniaal xD

xMayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-12 09:35

_O- _O-

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-12 09:42

Ik had een keer, ik ging fietsen, over de stoep. Ging als een gek de weg weer op. Ik kwam erachter dat ik iets vergeten was van huis die ik mijn stuur omgooien als een gek (er reed een auto achter me aan.) Dus ik weer terug naar huis, bleek er een politieauto achter mij reed, waarbij ik stommiteiten heb gedaan. Dus ik heel vriendelijk naar die mensen zwaaien :')

suikermeisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-12 10:39

haha dat is ook wel stom ja :+
Vorige week gingen we naar de stad, ik wilde schuin de weg over steken net voordat ik bij het zebrapad was.
Eerst ging mijn vriend, en toen ik. Maar hij ging snel terug want kwam een woutenwagen aan. Maar ik liep bijna door. Dus toch stap terug gedaan. (gaat echt over fractie van een seconde dit) leukste was, mensen heel lief zwaaien. Ze konden er om lachen...

Ooit wilde ik met de fiets die stoep op, maar ik reed evenwijdig aan de stoep en toen met een schuine lijn erop willen gaat niet. Dus best wel hard gevallen (zat in de eerste of tweede). Broek was kapot en heb het thuis niet durven te vertellen. Waarom weet ik eigenlijk nu ook niet. Waarschijnlijk omdat het zo stom was.

Anne_mieke88

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-12 10:55

Toen ik een jaar of 11 was ging ik fietsen...ik had mijn haar los en deed alsof ik op een paard zat ipv een fiets :') Ja I know lekker penny....in galop met je haren in de wind :D
dus ik speelde dat ik in galop zat toen ging hij "bokken" en viel ik best wel hard...ik opgestaan en mijn ego opgeraapt...dus ik ging weer fietsen ik was dus boos op mijn fiets en geef mijn fiets een trap (bij het voorwiel tijdens het fietsen) en ja hoor daar ging ik weer....weer opgestaan..traantje weggepinkt...en verder gefiets...na halve minuut ging ik een stoepje af "springen" met mijn "paard" en kletter daar lag ik weer ... ik voelde me echt dom...maar helemaal nadat een vrouw naar mij toe kwam om te vragen of het wel ging want ze had mij 3 keer zien vallen en was zo bezorgd om mij...
ze wilde wel mijn ouders bellen om te vragen of ze mij wilde ophalen...Ik heb maar gezegd dat ik een beetje last had van mijn knie en daarom niet goed kon fietsen en dat ik wel naar huis zou lopen :P
Laatst bijgewerkt door Anne_mieke88 op 16-08-12 11:00, in het totaal 1 keer bewerkt

Smallheal

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-12 10:59

Anne_mieke88 schreef:
Toen ik een jaar of 11 was ging ik fietsen...ik had mijn haar los en deed alsof ik op een paard zat ipv een fiets :') Ja I know lekker penny....in galop met je haren in de wind :D
dus ik speelde dag ik in galop zat toen ging hij "bokken" en viel ik best wel hard...ik opgestaan en mijn ego opgeraapt...dus ik ging weer fietsen ik was dus boos op mijn fiets en geef mijn fiets een trap (bij het voorwiel tijdens het fietsen) en ja hoor daar ging ik weer....weer opgestaan..traantje weggepinkt...en verder gefiets...na halve minuut ging ik een stoepje af "springen" met mijn "paard" en kletter daar lag ik weer ... ik voelde me echt dom...maar helemaal nadat een vrouw naar mij toe kwam om te vragen of het wel ging want ze had mij 3 keer zien vallen en was zo bezorgd om mij...
ze wilde wel mijn ouders bellen om te vragen of ze mij wilde ophalen...Ik heb maar gezegd dat ik een beetje last had van mijn knie en daarom niet goed kon fietsen en dat ik wel naar huis zou lopen :P

*\o/* you made my day :)) _O-

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-12 11:01

Anne_mieke88 schreef:
dus ik speelde dat ik in galop zat toen ging hij "bokken" en viel ik best wel hard...ik opgestaan en mijn ego opgeraapt...dus ik ging weer fietsen ik was dus boos op mijn fiets en geef mijn fiets een trap (bij het voorwiel tijdens het fietsen) en ja hoor daar ging ik weer....weer opgestaan..traantje weggepinkt...en verder gefiets...na halve minuut ging ik een stoepje af "springen" met mijn "paard" en kletter daar lag ik weer ... ik voelde me echt dom...maar helemaal nadat een vrouw naar mij toe kwam om te vragen of het wel ging want ze had mij 3 keer zien vallen en was zo bezorgd om mij...

_O-

Lisann__

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-12 11:23

Tijdens de biologie les op de middelbare school liet de leraar altijd een leerling het begin van het hoofdstuk voorlezen.
Toen ik weer eens aan de beurt was zei ik per ongeluk 'orgasme' i.p.v. 'organisme'.... :+
Nog nooit zo'n rood hoofd gehad volgensmij :o

Klarinda

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-12 11:28

Anne_mieke88 schreef:

Whaha xD

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-12 21:26

Toen ik een keer aan het werk was en ik moest de bewoners koffie en thee geven, kom ik bij een echtpaar aan waarbij de man net was overleden en ze het mij niet hadden doorgegeven. Hallo ik kom meneer en mevrouw ... een kopje koffie brengen. Kreeg te horen dat de man overleden was... dat was echt genant!

Niekj_Jente

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-12 21:37

Anne_mieke88 schreef:

Hahahaha geweldig :D
_/-\o_ _O-

lisaislisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-12 22:13

Lisann__ schreef:
Tijdens de biologie les op de middelbare school liet de leraar altijd een leerling het begin van het hoofdstuk voorlezen.
Toen ik weer eens aan de beurt was zei ik per ongeluk 'orgasme' i.p.v. 'organisme'.... :+
Nog nooit zo'n rood hoofd gehad volgensmij :o

Heel herkenbaar :')

Avis

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-12 22:15

Zeggen dat een bepaald schoolvak echt poedersuiker is, maar dan de leraar achter je staat doe vraagt:"wát zei je Maaike?" :o

daphnijntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-12 10:08

ik zat een keer in de zadelkamer op handen en voeten emt een vriendin toen had ze me helenmaal opgezaldeld en ging ik doen asl of ik een paard was: bokken steigeren hinneken,schoppen totdat er mensen bij de deuropening stonden te kijken .....

horlynnses

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-12 10:28

ik en vriendin gingen naar de intertoys moest kado halen voor zusje zien we een zwaard liggen dus zei zwaait er zo mee maar er bleek nog een hoes omheen te zitten dus die hoes kwam tegen een vrouw aan die voorbij liep

Avis

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-12 12:15

daphnijntje schreef:
ik zat een keer in de zadelkamer op handen en voeten emt een vriendin toen had ze me helenmaal opgezaldeld en ging ik doen asl of ik een paard was: bokken steigeren hinneken,schoppen totdat er mensen bij de deuropening stonden te kijken .....

Wahahahaha deze komt me bekend voor... :o

Chiave

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-12 12:21

Ja joh, ik stond een leuke broek te passen.
De S, mijn normale maat, kwam niet eens over mijn bovenbenen heen!
M, dan maar. Past ook niet!
Oké, laatste optie, XL.
Past gewoon niet, mijn kont was gewoon te dik.
En de verkoopster gaf de me telkens die broeken aan.
What a shame, normaal is S goed.
Oeps.

MyLittleLove

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-12 12:25

Ik ging latjes halen, en kwam perongeluk tegen mijn moeder aan, zei een man die voorbij liep: IK ZAG HET HOOR, ZE DEED HET EXTRA!

tja.. :')