Zo, het is gebeurd! Vandaag is de schaar erin gegaan! Ik heb een vlecht van een goede 30 cm gedoneerd en mijn haar is echt nog lang gebleven! Iig veel langer dan ik gedacht had, dus ben zelf ook helemaal blij!
Even een vraagje misschien dat jullie het weten? Mag je ook twee vlechten doneren, die dat allebij bij het oor wordt gevlochten? Dan zijjn mijn vlechten veel langer en houdt ik meer over
NathalietjeB
Geplaatst: 09-02-13 10:06
ook hier haar gedoneert van de week 24 cm en jeetje wat voelt dat in ene toch heerlijk op je hoofd niet meer zo zwaar en iedere keer vol klitten..bij mij is t op schouder lengte afgeknipt omdat ik niet korter wou maar voor de volgende keer mag t van mij zelfs kaak lengte worden hoor dus we gaan vanaf nu weer sparen voor een flinke bos haar
dit is mijn haar nu, en ik heb echt heel dik haar dus ik mag nog wel even
rosslover
Geplaatst: 25-02-13 22:39
mag ik dit plaatsen?
Ik heb ruim 83 centimeter lang haarvan voorhoofd tot ondepunt) alleen ik twijfel om het te laten knippen, vroeger had ik hele mooie gouden lokken, maar nu is het minder mooi en anders gekleurd... Wat vinden jullie knippen of nog even laten groeien?(zoiezo ga ik het anders verven..) http://tinypic.com/view.php?pic=1f7ty&s=6 ondertussen is het al op een kwart over mijn kont.
Naar aanleiding van je verhaaltje had ik een oudere dame verwacht... was toch ff vreemd opkijken toen ik een jonge meid zag! Zo jong al verven? Zonde joh.. je hebt prachtig haar!
Maar je moet gewoon goed nadenken wat je zelf wil.. Wat wil je overhouden nadat je haar geknipt is... En dan een mooie staart doneren.. Super goed initiatief!
Jongens ik heb gefaald Ik heb vandaag 15 cm van mn haar af laten halen, ik had geen zin meer in het mega lange en die 10 cm meer trok ik echt niet Nu dus maar een nieuwe poging doen tot sparen..
Ik word ook een beetje moe van m'n lange haar. In november ben ik 't laatst naar de kapper geweest en zij zei, kom over 3-4 maanden maar terug, dan is je haar genoeg gegroeid om 't te doneren. Maar ik weet 't niet hoor. Misschien dit weekend maar eens langsgaan om te vragen of 't al lang genoeg is nu.
Zo hee wat een lange haren hier allemaal! Ikzelf heb nog wel een tijdje te gaan, 't komt nu net onder mijn schouders. In een vlecht heb ik bijna 20 centimeter, en dan gaat echt bijna al mijn haar eraf
_Tara_
Geplaatst: 27-02-13 21:46
Britt_Sisi schreef:
Doe dat maar, ben heel benieuwd! laatste keer dat ik jou zag was je haar volgensmij net zolang als het mijne nu is haha!
Bij deze:
Als ik in de spiegel kijk, lijkt 't langer dan op de foto
Anoniem
Geplaatst: 27-02-13 22:26
Vorige week een vlecht van 20 cm laten afknippen. Niet voor stichting haarwensen maar voor haardonor.nl dit aangezien ik het haar er toch wel af moest hebben en dus niet aan de eis van 25 cm kon voldoen en omdat sommige plukjes geverfd waren en dat is voor haardonor.nl sowieso geen punt. Het is even wennen, maar zou het zo weer doen. Ook absoluut geen spijt van.
Vlecht was van elastiek tot elastiek 20 cm zal in totaal wel iets langer zijn geweest. Viel me nog niks tegen:D . Ik ben ook niet zo heel groot trouwens, misshien likkt het daardoor ook wel wat langer op de voor foto. Heb er iig geen spijt van!
oh dat zou ook kunnen, bij mij was het van elastiek tot elastiek 25 totaal rond de 27 maar ik heb dik haar dus als je het los haalt waarschijnlijk nog langer haha!
secricible
Geplaatst: 16-03-13 14:51
Ik gooi het topic weer even omhoog
Hele tijd geleden las ik dit topic en bedacht dat ik dit ook wel wilde doen, maar nooit echt doorgezet. Afgelopen jaar ben ik getrouwd (augustus) en de kapster vroeg of ik mijn haar wat langer wilde laten worden ivm opsteken. Na de bruiloft besloot ik door te zetten en vandaag heb ik er ruim 25cm af laten knippen. Vanmiddag dus in een envelop en naar stichting haarwens!