Smerige dingen die je overkomen?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Smerige dingen die je overkomen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-12 10:35

Ik heb ook wat smerigs :+ gisteren was ik aan het sporten, de les was net afgelopen dus ik wil een slok water nemen... maar verslikte me. Zo erg dat ik erin bleef en ik door het keiharde hoesten moest kotsen... in mijn handdoek (godzijdank dat ik die in de buurt had). Lekker is anders! Vooral toen ik dat ding in de kleedkamer uitklopte in de prullebak en mijn halve avondeten nog zag zitten. BAH! :r

Nummus

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-12 12:57

Gatverdamme... _O-
Gelukkig hoest ik nooit zo hard dat ik ervan moet kotsen, ik vind eens in de 5 jaar kotsen al te veel. (Al was het tot 29 december tenminste wel 8 jaar geleden... nog te veel. Het liefst zou ik kotsen als ding afschaffen.)

Met dieren trouwens niet zo heel veel moeite mee. Dan vind ik het alleen maar zielig voor ze. Een hond doet dat kokhalsgeluid niet maar gaat piepen, een kat doet dat ook. Om een of andere reden kan ik er bij dieren gewoon tegen. Moest eens een kat die onder verdoving was geweest (maar niet nuchter) steeds bij het nekvel omhoog houden als ie moest kotsen want anders zou ie erin stikken.
Het enige jammere daaraan vond ik dan weer dat ik een lamme arm kreeg, het was geen kleine kater. _O-

Zinn

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-12 13:01

ijoew!!

hihi, ik durf nooit hard te hoesten, ik houd het in :+ wat een fobie al niet met je kan doen. ik durf alleen hoesten als ik weet dat het slijmen zijn die los moeten komen :') bij dieren doet het me ook niets, gek he, terwijl onze hond wel echt wel kokhalst :P

arans

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-12 13:04

Toen ik in axat op vakantie was hadden we ene gedeelde WC douche ruimte. Op dat moment was er ook een groep verstandelijk gehandicapte op de camping.
Nou de douche ruimte was altijd al vies, maar op 1 dag lag de hele vloer vol met uitgesmeerde diaree. Iemand had waarschijnlijk het niet op kunnen houden tot de WC en daarna met zo'n douche veger alles lopen uitsmeren. Ook waren er wel eens dagen dat er bloed op de muu zat of uitgeveegde bruine sporen.

Lieverdje86

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-12 13:05

Toen ik met mijn honden in het bos liep en eentje ergens in ging rollen in de bosjes, wou ik toch even kijken waarin ze dat had gedaan. Het was stront met verfrommelde zakdoekjes ernaast, oftewel van een mens!!
God, wat baalde ik toen van mijn 2persoonsauto met mijn hond op de stoel naast me!

SeBart

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-12 13:11

...
Laatst bijgewerkt door SeBart op 01-03-22 11:37, in het totaal 2 keer bewerkt

Zinn

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-12 13:12

oooh bahbahbah :')

Lieverdje86

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-12 13:13

Oh ja, en toen ik een keer in het hooi van mijn paard iets zag liggen en het eruit trok, bleek het een half versnipperde haas te zijn. Ook best smerig!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-12 14:57

Rosa__ schreef:
@ Shanna: oooh, die 1e, ik zou denk ik echt flauwvallen... Ben je dan niet compleet in shock, of valt zoiets (nog) mee? Mijn hart zou waarschijnlijk uit mijn borstkas springen. :=

Eh, nu ineens komt het meest ranzige dat ik ooit op tv heb gezien in mij op, daar doet die kat me wel een beetje aan denken...
Mensen die een verhaal over een lijk in ontbinding aandurven, moeten maar even kopiëren en plakken. :+

Het was een lijk, al 90 dagen in ontbinding (als ik het me goed herinner), van een vermoord persoon. Was ergens in een bos, en vanaf de moord tot aan de ontdekking, na ongeveer 90 dagen, was er niets meer mee gebeurd. Had er gewoon al die tijd gelegen.
Oké, het waren dus botten, een skelet, de huid zag je al niet eens meer, ook niet meer op het gezicht. In die botten zag je een compleet ingezakte derrie, helemaal oranje, geen enkel orgaan meer herkenbaar, met veeel krioelende maden, hele grote, en die botten staken uit boven een soort 'moeras' van dat ingezakte lichaam dat verteerd werd (met al die beesten).
Het was echt zóóó gruwelijk! Ik ben blij dat ik het na 2 seconden uit kon zetten! := Langer kan je bijna niet aan. Maar stiekem was ik er altijd al heel nieuwsgierig naar, maar er bewust naar zoeken, no way, dat durfde ik echt niet. En ik ben nu toch 'blij' dat ik het gezien heb. De nieuwsgierigheid is er vanaf, en ik vond het het wel waard, het was fascinerend genoeg. Maar te vies om echt uitgebreid naar te gaan zitten kijken... Want dat was het dus echt verschrikkelijk! Die man op tv zei trouwens nog: "The view is only half the experience. The smell is unbearable!". %)

Ik was inderdaad compleet in shock. Maarja, wat moet je dan? Dat stuk huid laten liggen net als de rest van het dode dier? Iemand moet het doen, en ik was toch al bezig, dan ook maar afmaken haha!

Nummus

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-12 18:10

Overigens, wat ik ook erg smerig vind: mijn neef woont sinds een paar maanden iedere week doordeweeks bij ons thuis.
Hij doet 's ochtends eens even zo'n flinke vieze rochel ofzo. Zo smerig! Maar ja net ging ie hardlopen en deed ie hem ook. Hij rookt niet, dus waar ie het vandaan heeft, geen idee.

Over rokersrochels gesproken... mijn opa heeft duidelijk rokerslongen, zo smerig als hij begint te hoesten zeg, bah! Laat je longen even binnen ofzo.

Thea_Ste

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-12 18:24

snachts doodop in je bed kruipen, je benen uitstrekken, iets glibberig langs je been voelen glijden en beseffen dat de kat in bed gekakt heeft... %)

SeBart

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-12 20:54

...
Laatst bijgewerkt door SeBart op 01-03-22 11:37, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-12 21:33

Zo.. het topic loopt weer flink :D

Ik heb ook een vieze met filmpje, aangezien hier DA-en in opleiding zitten kunnen die er mischien iets over zeggen hoop ik?
Ik heb vorige week een zielig shet ruintje gekocht, het beestje stond moederziel alleen weg te kwijnen, chronisch hoefbevangen en onbekapt. Ik voerde hem stiekem al ruim een maand oud schraal hooi bij omdat hij zo stond te rillen (hij leefde op keukenafval en brokken).
Mijn DA erbij gehad, geënt en ontwormd maar toen ik hem op had gehaald en bij mijn eigen paarden had staan ging meneer zich thuis voelen en ontschachten.... en toen schrok ik wel even :wow: ;(
Zijn piemeltje ziet er nogal verrot uit -O- :r
Zodra ik wil kijken (en dan nog van afstand ook) trek hij hem snel weer in, dus ik heb gauw mijn foon cam aangezet en ingezoomd maar hier is het verrotte piemeltje:

Is dat normaal bij een shet?? Dat het er zo zwart vies verrot uit ziet??

Picassox

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-12 21:48

marijkedam schreef:
Ik kreeg laatst van een collega een chocoladereepje met aardbei-yoghurt vulling (duitse lekkernij apart van elkaar verpakt, zoals Kinder).
Ik maakte hem pas s'middags open. Ik schrok me rot, er zat een made op de chocola. Deze had nogal goed van de chocola gegeten.
Maar gatver, wat goor. Gelukkig had ik nog geen hap genomen.
Andere collega's hadden uiteraard hun chocolaatje al lekker op :9k , maar die hoeven er nu ook geen meer.
Er is overigens wel een klacht ingediend (ik had uiteraard bewijsfoto's gemaakt, voor als de made weg zou kruipen).

Ieeeeeeeewl! Ik zou accuut NOOOIT meer chocola eten.

Nummus

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-12 00:45

Nou ja veel paardenpiemels hebben wel zwarte huid/pigment gewoon, dus de kleur moet je niet op af gaan. Rotting geeft vaak een bepaalde geur, net als ontsteking. Ontstekingen ruiken weeiig zeg maar, maar hoe rotting ruikt vind ik lastig te beschrijven.

Verder lijkt z'n piemel ook gewoon heel vies en zou je die eigenlijk even schoon moeten proberen te maken maar of hij dat toelaat is een ander verhaal natuurlijk. _O-
Vind het er niet heel extreem uitzien zo eerlijk gezegd maar dat kan aan de belichting liggen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-12 01:35

Dat schoonmaken gaat niet lukken, ik mag ook al niet met een borstel aan zijn buik komen. Ik mag niet eens naar zijn buik kijken. Anders laat ik voor de zekerheid een keer de DA maar weer komen, die kan hem vast wel bewelmen om de boel te bekijken. Hij stinkt iig niet heel heel erg, wel een beetje maar niet zo dat ik ervan over mijn nek ga ofzo.
In het echt ziet het er idd wat verrotter uit als in het filmpje :')

xSCWx

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-12 02:14

Wat een smakelijke dingen komen er voorbij... :')
Toen ik 15 was, fietste ik eens achter een vriendin aan. Ze had haast en ik wilde naar haar roepen dat ze rustiger moest doen. Op dat moment vliegt er een dikke bromvlieg mijn keel in. Niet in mijn luchtpijp, maar net in mijn slokdarm. Uithoesten ging niet, ik kon hem er met mijn vinger niet uithalen en ik voelde en hoorde hem maar brommen en trillen. Eind conclusie: ik moest hem doorslikken. Ik ben er echt ziek van geweest, blegh...
En toen mijn hond nog pup was en ze alles in haar bek nam. Ik haal het eruit, zit er ineens een dikke kwak snot onder mijn (lange) nagels, wat ooit een naaktslak was...

1906

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-12 07:53

mijn vriendin ging vorig jaar zwemmen in het kanaal.
toen zag
ze een bult in het water liggen, ze dacht dat het een vuilniszak was dus pakte ze vast.
toen kwam ze erachter dat het een verdronken kalf was.
ze trok de huid helemaal mee, daarna heeft ze daar nooit meer gezwommen

Nummus

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-12 12:10

Als ie ruin is kan een praam al helpen, of dat iemand dus zijn lip even goed beetpakt en een stukje draait, zelfde effect maar je moet wel weten wat je doet. :+

Over honden die vieze dingen meenemen gesproken: commissiegenootje van mij is dus co-ouder van een lieve herder kruising die wel oostindisch doof is... ;) En op de Uithof stikt het van de konijnen, waardoor dus ook uiteindelijk een myxomatose uitbraak kwam daar vanwege de vliegjes.
Dat beest komt ELKE KEER met een vies myxomatose-konijn aanzetten... _O-

marleen_usar

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-12 12:12

Mijn kat laat wel eens een substantie achter van haar kanaal klieren,nou doe je trui maar meteen in de was want dat meurt me daar een partij.

Zinn

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-12 12:14

marleen_usar schreef:
Mijn kat laat wel eens een substantie achter van haar kanaal klieren,nou doe je trui maar meteen in de was want dat meurt me daar een partij.

heeft onze hond ook wel eens :P volgens de DA een teken dat alles goed werkt, niets aan te doen :P

Nummus

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-12 12:25

Ja die anaalklieren dienen helaas om territorium "MIJN SPULLEN" enzo te markeren.

Zinn

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-12 12:35

bij mijn hond is dat soms per ongeluk, als je haar verkeerd optilt ofzo :') kan je je kleren in de was gooien hoor :')

CM_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-12 12:41

Ik ben begonnen aan het topic lezen, ieuwl heb meteen geen honger meer.

Ik kan ook wel wat dingen aan het lijstje toevoegen vrees ik...

Ik maakte een keer foto's in het bos bij de vijver van een van mijn katten, ik op de knieen, steunend in het gras.. opeens iets glads... hondenpoep bahbah, heb mijn handen minutenlang in de vijver zitten wassen ...

Ook heb ik op een slachthuis gewerkt, een net leeggebloed varken bleef steken op de baan, eronder ligt een groot bad waar het bloed in wordt gevangen, hiervan was de pomp vaak verstopt, waardoor er veel bloed in lag. Eigenschap van bloed is dat het heel vettig is, en daardoor de ijzeren bak spekglad..
Ik gleed uit en kreeg een bloedbadje... bah ben hard naar de douches gerend en had lang gedouched.

Daarvoor vervoerde ik varkens, en moest ik wachten tot ik op de spuitplaats mijn wagen schoon kon maken, was lunchtijd, dus ikke lekker lunchen. Komt er net een Rendacwagen het slachtafval halen... die lucht is niet te harden, weg lunch.

Ook op diezelfde plek had een wagen stukken, de achterwagen was geladen met koeiendarmen. Deze wagen bleef een nacht staan en zou de dag erna worden opgehaald.
Darmen gisten ontzettend snel, dus toen we smorgens aankwamen was de wagen helemaal uitgepuild en lag de helft van de inhoud stinkend en wel op de parkeerplaats. Konden we darmen ruimen ...

Om eerlijk te zijn vind ik mensenpoep een stuk viezer dan dierenpoep of ingewanden.
Dus wellicht vallen mijn verhalen in het niet.

Ik heb nog veel meer gezien op deze slachterij (varkens die helemaal rot waren van binnen bijvoorbeeld) maar zal jullie de verdere verhalen besparen.

Nummus

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-12 12:46

Ja ik vind mensenpoep etc. ook altijd veel viezer CM! :=