Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Rosa__ schreef:@ Shanna: oooh, die 1e, ik zou denk ik echt flauwvallen... Ben je dan niet compleet in shock, of valt zoiets (nog) mee? Mijn hart zou waarschijnlijk uit mijn borstkas springen.
Eh, nu ineens komt het meest ranzige dat ik ooit op tv heb gezien in mij op, daar doet die kat me wel een beetje aan denken...
Mensen die een verhaal over een lijk in ontbinding aandurven, moeten maar even kopiëren en plakken.
Het was een lijk, al 90 dagen in ontbinding (als ik het me goed herinner), van een vermoord persoon. Was ergens in een bos, en vanaf de moord tot aan de ontdekking, na ongeveer 90 dagen, was er niets meer mee gebeurd. Had er gewoon al die tijd gelegen.
Oké, het waren dus botten, een skelet, de huid zag je al niet eens meer, ook niet meer op het gezicht. In die botten zag je een compleet ingezakte derrie, helemaal oranje, geen enkel orgaan meer herkenbaar, met veeel krioelende maden, hele grote, en die botten staken uit boven een soort 'moeras' van dat ingezakte lichaam dat verteerd werd (met al die beesten).
Het was echt zóóó gruwelijk! Ik ben blij dat ik het na 2 seconden uit kon zetten!Langer kan je bijna niet aan. Maar stiekem was ik er altijd al heel nieuwsgierig naar, maar er bewust naar zoeken, no way, dat durfde ik echt niet. En ik ben nu toch 'blij' dat ik het gezien heb. De nieuwsgierigheid is er vanaf, en ik vond het het wel waard, het was fascinerend genoeg. Maar te vies om echt uitgebreid naar te gaan zitten kijken... Want dat was het dus echt verschrikkelijk! Die man op tv zei trouwens nog: "The view is only half the experience. The smell is unbearable!".
marijkedam schreef:Ik kreeg laatst van een collega een chocoladereepje met aardbei-yoghurt vulling (duitse lekkernij apart van elkaar verpakt, zoals Kinder).
Ik maakte hem pas s'middags open. Ik schrok me rot, er zat een made op de chocola. Deze had nogal goed van de chocola gegeten.
Maar gatver, wat goor. Gelukkig had ik nog geen hap genomen.
Andere collega's hadden uiteraard hun chocolaatje al lekker op, maar die hoeven er nu ook geen meer.
Er is overigens wel een klacht ingediend (ik had uiteraard bewijsfoto's gemaakt, voor als de made weg zou kruipen).