Mijn pc heeft even kuren, dus als er nog mensen zijn die het adres willen hebben, dan weten jullie het waarom het misschien even kan duren voor ik kan antwoorden. En wat een mooie foto's he
Mijn kaartje staat volgens mij op de foto:) Is het kaartje links met forever friends beertje Beetje te vroeg aangekomen dus...
xxelviraxx
Geplaatst: 29-07-11 20:51
Wat mooi om te zien zeg, ik denk dat ze dinsdag een extra bak buiten moeten zetten voor al die extra kaarten. Dan kan de postbode ze kwijt. En nu zie ik al die hondenkaarten en ik heb een kattenkaart gestuurd
Bayazo
Geplaatst: 29-07-11 20:56
xxelviraxx schreef:
En nu zie ik al die hondenkaarten en ik heb een kattenkaart gestuurd
Ik ook ! Vallen we op !
easygoing
Geplaatst: 29-07-11 20:57
HIhhiii ik heb een koeienkaart gestuurd, weet wel zeker dat ik hem ga herkennen
Anoniem
Geplaatst: 29-07-11 21:00
Heb hier ook nog een leuke kaart met 2 honden op liggen, dus stuur d'r adres maar door Cayenne. ben zelf ook belg dus op 1 dag moet dat normaal aankomen. Zou dus maandag zijn als ik ze morgenochtend in de bus kan duwen
Wat een leuke foto's en wat straalt zij daar mooi op. Vindt het echt een leuk idee van jou en ik vind het een mooi gebaar dat er zoveel mensen op bokt hier aan mee doen
Vicktor5
Geplaatst: 29-07-11 21:08
Jaaa, mijn kaartje is ook aangekomen Nou ja kaartje.. De grote envelop met tijdschrift, chocolaatjes en hondenkaartje
Wat leuk om haar te zien stralen! Wacht maar af volgende week, die glimlach gaat er voorlopig niet meer af Super dat er zoveel bokkers meedoen. Cayenne, die computer van jou kan het natuurlijk ook niet meer handelen, al die adres aanvragen haha. Ik denk dat mijn kaartje dinsdag aankomt. Gisteren op de post gedaan.
ohh wat gaaf! Ik ga mijn kaartje vast herkennen (staat er nu niet bij) ik had een groene met bloemetjes dacht ik,laatste dierenkaartje was net naar een buurmeisje gegaan
Wauw, echt SUPER! Dat gaat noooooit op dat kleine kastje passen, haha! Ik vrees dat ze de hele muren kunnen gaan behangen, zoveel kaarten gaan er komen!
_Karin
Geplaatst: 29-07-11 22:37
Ik heb 2 kaarten op de bus gedaan van mijn shetlanders, Ik heb er ook op geschreven dat als ze, ze bij elkaar kan vinden dat ze dan 2 van mijn shetlanders kent. (Bonnie en Floor wel te verstaan)