Jouw leukste bloopers onder invloed van drank

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

orienta

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-12 13:09

Cayenne schreef:
rOcky_lofz schreef:
de 1e keer dat ik niet meer weet wat er gebeurd is,
was ik samen met een vriendin,
wat er is gebeurd, is er gebeurd.
maar werd uiteindelijk wakker, in een huis met 3 andere jongens, ( ken ze verder niet ) en met haar...
later hadden we nog een aantal keren afgesproken.. maar weet nog steeds niet hoe ik daar ben gekomen, en wat er allemaal is gebeurd...

Het zal wel aan mij liggen maar bij dit soort verhalen gaan m'n haren overeind staan.
Weet je vriendin ook niet meer wat er is gebeurd?

Vind ik ook niet echt iets om trots op te zijn nee :n

rOcky_lofz

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-12 14:32

Je hoort mij ook niet zeggen dat ik er trots op ben
waar ik wel trots op ben, is dat ik nu al ruim een maand helemaal niet meer drink ;)
achteraf, hoorde ik wel, dat zij met die jongens wel eens vaker had afgesproken, voor haar waren het dus niet ''wild vreemde'' jongens..

Nrkee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-01-12 20:05

rOcky_lofz schreef:
Je hoort mij ook niet zeggen dat ik er trots op ben
waar ik wel trots op ben, is dat ik nu al ruim een maand helemaal niet meer drink ;)
achteraf, hoorde ik wel, dat zij met die jongens wel eens vaker had afgesproken, voor haar waren het dus niet ''wild vreemde'' jongens..

Staat idd nergens nee dat je er trots op bent, je verteld gewoon je bloopers net als iedereen. Knap dat je al een maand niet meer drinkt! :j

rOcky_lofz

Re: Jouw leukste bloopers onder invloed van drank

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-12 20:13

ja idd, en daarop probeer ik iets uitleg te geven, want er kwamen wel vragen vanaf..
nee slim was t zeker niet..

ik heb eigenlijk ook geen behoefte aan drank..
ook zonder drank kan je lol maken, en lekker feesten etc :)
ben blij dat ik er vanaf ben :)

Nienke96

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-12 20:17

Ik was op stap met een ierse jongen van 20, ik ben zelf 15.
Nou ik was dus ladderzat, was gezellig aan het kletsen met iemand van (achteraf) 40 jaar :P
Dat liep dus uit in zoenen, een paar keer, ik had blijkbaar gezegt dat ik 19 was xD

Volgende ochtend bij de koffie waren we nieuwe plannen aan het maken, dus hij zegt; Oh no not whith nienke! dus ik zeg; WHY??
Zegt ie: THE OLDER MANS ARE NOT SAVE!! :+

Omg egt genant, hij had ook nog foto's gemaakt, iel iel iel! hij had mn vader kunnen zijn

En zo kan ik nog wel 100000 verhalen vertellen

Nienke96

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-12 20:19

xlisamarie schreef:
Zwembewegingen op de grond maken, omdat alles zo draait dat het voelt als zee is ook wel een hele mooie :j :')

Ohh ZO herkenbaar!! :Y)

_karin_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-12 20:22

Ieeeewww Nienke96 := wat een viezerik :oo

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-12 20:55

Getver.. Oude mannen ielll

Geen bloopers meer tot nu toe.
Ik heb blijkbaar alleen met een goede vriend staan schuren, iedereen vond het geweldig en ik weet er niks meer van...
Bewuste blackout ( gastje in goede kop kleiner als mij zonder hakken aan, laat staan met) of ik weet het echt niet meer.
Ik was nog niet eens dronken ook niet!

Karenx

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-12 21:05

Nienke96 schreef:
Ik was op stap met een ierse jongen van 20, ik ben zelf 15.
Nou ik was dus ladderzat, was gezellig aan het kletsen met iemand van (achteraf) 40 jaar :P
Dat liep dus uit in zoenen, een paar keer, ik had blijkbaar gezegt dat ik 19 was xD

Volgende ochtend bij de koffie waren we nieuwe plannen aan het maken, dus hij zegt; Oh no not whith nienke! dus ik zeg; WHY??
Zegt ie: THE OLDER MANS ARE NOT SAVE!! :+

Omg egt genant, hij had ook nog foto's gemaakt, iel iel iel! hij had mn vader kunnen zijn

En zo kan ik nog wel 100000 verhalen vertellen

Deze is voor mij OOK herkenbaar, op een of andere manier krijg ik altijd oude mannen achter me aan. plagen mijn vrienden me ook flink mee. En met een drankje op banketstaaf ik heel vrolijk terug hahahaha dan ben ik met iedereen slap aan t ouwehoeren. Heb in 1 weekend toen 3 mannen achter me aangehad ik was toen 15 (bijna 16) eentje was 50 gets eentje 36 (en die wou ook van alles) en 1 32 :+ Heb nog nooit echt toegehaptdat ik zoenend met zo iemand eindigde hoor hhahaha

Nwktje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-12 20:38

Om half 1 naar de Mac fietsen omdat we honger hadden, we gingen om half 5 met de bus naar Drachten toe van uit Rotterdam en weer terug was heel wat drank naar binnen gegaan bij wat mensen, waren dus 12 uur weer in Rotterdam. Sommige jongens hadden nog wel honger dus besloten we naar de Mac te gaan. Fietsen was al een ramp ik zat achter op bij iemand ik weet niet hoevaak ik er wel niet van af was gesprongen omdat die gene de bosjes in reed. Eenmaal bij de Mac, sommige helemaal verbaasd doen dat je gewoon lopend door de Mac drive kon. Enkele zeiden we moeten wel zo staan net zo als je in een auto zit qq.

Op de terug weg zagen we konijnen, ja die konijnen zitten daar altijd geen idee hoe ze daar zijn gekomen maar goed. Helemaal uit je dak gaan omdat er konijnen lopen en er tegen gaan praten.

xShanty

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-12 21:43

Ik vergeet mijn bloopers altijd.

Ik had vanochtend de onprettige verrassing van een vieze arm en een blauwe plek, toen bedacht ik me dat ik van de trap af ben gevallen gisteren :+

Ik wordt echt loesoe van drank en eh ja dan doe ik nogal eens rare dingen die ik vergeet enzo. Hihi.
Zal eens kijken of ik wat dingen op kan graven in mijn herinneringen xD

kaatje89

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-12 22:13

Met het gladde weer aan het fietsen, en een iets te traag reactie vermogen hebben.. Daar lag ik.. Was ook maar goed dat ik drank op had, verzachtte de pijn wat.. Onder de blauwe plekken... Weer een hele handige actie van mezelf :')

smit_ilse

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-12 22:14

Heerlijk avondje uit gegaan en aan het einde pijn in mn voeten krijgen. Naar de auto gelopen en ga tegen de auto staan en doe mijn laarzen uit. We zijn nu ruim een jaar verder en heb mijn laarzen nooit meer teruggevonden. Waarschijnlijk stonden die netjes op de parkeerplaats de volgende ochtend...

Straww_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-12 23:14

Zalig topic dit _/-\o_

Op een zaterdag was ik uit geweest en liep ik met vrienden terug naar huis.
We waren aan het discussiëren over hoe goed iedereen wel niet recht kon
lopen (het bekende liedje :+ ) en toen bedacht ik dat recht rennen een
veel betere test was.. Dus ik begon te rennen, al roepend: "Ik ga recht, ik
ga recht!" Blijf ik vervolgens met mn voet achter een klinker hangen en
ga ik echt keihard op mn smoel. :')

Een komisch moment was in een discotheek met een vriendinnetje van mij.
Een vriend had wodka en zo bezopen als mijn vriendinnetje was, vroeg ze
of het water was. Die vriend zei voor de grap ja, waardoor ze het glas in 1x
achterover sloeg. En het vervolgens net zo hard weer in zijn gezicht uitspuugde.. :')
Heb volledig in een scheur gelegen :+

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-12 23:15

Dat heb ik eens nuchter gepresteerd. :')

11e van de 11e (opening carnaval) en we liepen om half 11 'sochtends naar de markt toe. Vriendin neemt flesje ; water', biedt me een slok aan en die neem ik dan ook gretig..

:+

paardje1983

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-12 23:22

drink nooit. vind het mooier als de andere zat en rare dingen doen

Straww_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-12 00:09

Roosch schreef:
Dat heb ik eens nuchter gepresteerd. :')

11e van de 11e (opening carnaval) en we liepen om half 11 'sochtends naar de markt toe. Vriendin neemt flesje ; water', biedt me een slok aan en die neem ik dan ook gretig..

:+

:')

Karenx

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-12 16:52

Vriendinnetje van mij kijkt regelmatig te diep in het glaasje. Na een avondje voor E25,- onbeperkt zuipen keek dan ook niemand op dat haar hele been en arm blauw met paars waren. Totdat ze kwam met het verhaal: 'ja ik fietste en toen gooide ineens iemand een fiets naar me toe'. Zij had toen gevraagd waarom en kreeg als antwoord 'dat moest van hemmm'. Nou wij geloofden dat natuurlijk niet, maar wat bleek nou de dag erna dat het wel echt zo was. Welke gek gooit nou weer een fiets naar iemand zodat diegene valt en zegt dan ook nog, ja vallen door alcohol overkomt de besten :) en doet dit omdat het van 'hem' moest (hem = onbekend :'))

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-12 21:21

Op de terugweg, bij paps in de auto, reden we door de polder en er liep een haas ofzo.
Hing ik een heel verhaal op over hoe dat er door het broeikaseffect zoveel roofdieren door de polders liepen.
Tijgers, panters, leeuwen....

En mijn vader zijn lachen in proberen te houden en maar ja knikken >;)

citroen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-12 21:25

:')

Met een oud&nieuw feestje toch nog wat te drinken willen pakken maar eerst je schoenen uit doen (zaten onder de drank) en toen ging ik even vol onderuit waar iedereen bij zat! *D

Ohja me panty heeft die avond ook niet overleefd uiteindelijk liep een vriend met een stuk van mijn panty over zijn hoofd :')

knetterhard

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-12 21:26

Haha had, net al een topic aangemaakt maar er was dus al een ander topic :+
Ik heb me best wel misdragen vroeger toen ik 'weleens' dronken was, haha!

Tijdens een feestje heb ik me al behoorlijk ingedronken en toen moest ik dus nog uitgaan, dus wij (ik en een vriendin) naar een behoorlijk drukke tent geweest!
Daar aangekomen kwamen we op het briljantste idee in ons ogen (ja dat dachten we toen :+) om ons shirt uit te trekken en daar achter de bar te gaan staan!
Dit had volgens mij echt een mega effect want er waren verscheidene meisjes die hun shirtje daarna ook uittrokken :') Daarna heb ik nog nachtgezwommen midden in de herfst/winter, dus eigenlijk een heel avontuur :') :')

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-12 22:29

Dronken meisjes/vrouwen, echt niet netjes :r

Gelukkig heb ik even veel lol zonder drank! :D

knetterhard

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-12 22:33

Vandaar dat ik ook niet meer drink! als ik dan andere zie/zag inclusief mezelf!
Dan is het verstandiger om gewoon geen alcohol te gebruiken! :')

x_Rebecca

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-12 23:16

Geryon schreef:
Dronken meisjes/vrouwen, echt niet netjes :r

Gelukkig heb ik even veel lol zonder drank! :D

Maak er dan gewoon dronken mensen van. Net alsog dronken jongens wél netjes zijn.... :roll:

Autumnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-12 23:45

Het leukste wat ik gedaan heb toen ik dronken was, was zwemmen in de vaart.
Klinkt niet zo spannend, maar als de hele kroeg om 5 uur s'nachts in de vaart (waar ook boten doorheen varen)
ziet zwemmen, is het toch wel erg leuk!
Mooiste was nog dat er een wildvreemde man in pak (vraag me nog steeds af wat hij daar s'ochtends vroeg deed) een aanloopje nam en zo het water indook :D