Het is hier droog, jippie!!! Nu hopen dat het ook droog blijft. Vanmiddag mee geweest met jureren bij regiokampioenschappen in Hoofddorp. Echt triest hoe verregend dat was.
Het kan me vrij weinig meer schelen of het nu droog is of niet. Ik ga mijn bed opzoeken en hopen dat het morgen ochtend wel droog is....
Amalarab
Geplaatst: 24-07-11 22:09
Hehe eindelijk een paar uren droog weer...arme paardjes vinden er niets aan. Het heeft volgens mij hier in het noorden wel 1 1/2 dag geregend!
frankiej
Geplaatst: 24-07-11 22:10
volgende week sneeuw?? hier is 22 mm gevallen. knollies vandaag maar op stal gehouden. van mij mag de zon weer goed gaan schijnen. dan kan t nieuwe gras weer lekker stevig doorgroeien. totnutoe telkens het goede weer erop gehad: warm, nat, warm, nat....
Leliaardje
Geplaatst: 24-07-11 23:30
Gelukkig weer droog vanavond. Wat een verademing was dat zeg. Pfffff, weilanden zijn echt erg nat nu. Hopelijk paar dagen droog (of langer......).
quartel
Geplaatst: 25-07-11 00:11
gatver wat een pokke weer vandaag zeg....... Ben maar taartjes gaan bakken vandaag.....en lekker dat ze zijn Paardlief werd door een lieve stalgenoot in de watjes gelegd dus ik had gewoon eens mazzel Morgen neem ik gebakjes mee naar stal........hebben ze wel verdient en dan ga ik er van uit dat het gewoon weer een maand of 3 droog blijft
Het is hier ook droog! *pakt strandstoel, parasol, tankini en zonnebrand en rent als een gek de tuin in*
quartel
Geplaatst: 25-07-11 07:46
jeeeey....volgens de BR blijft het hier zeker tot 17 fo 18 uur lekker droog!!!!! De lucht is hier mooi blauw en als je zoekt is er een hele lichte (lieve) sluierbewolking. Morgen begint het ponykamp.....tientallen gillende kids......ik geniet er vandaag nog maar eventjes van
Ik zie hier een mooie zon! In schril contrast met mijn huidige bezorgde stemming, want zit hier op het thuishonk te wachten op updates. M'n oma is met de ambulance naar het ziekenhuis en ik weet niet hoe slecht het gaat. Heb allemaal doemscenario's in m'n hoofd zitten, dus hoop dat ik snel gebeld word om te weten hoe het er voor staat..
Heel veel sterkte Nimuz! Die onzekerheid lijkt me verschrikkelijk!
Hiraeth
Geplaatst: 25-07-11 08:15
Bedankt! Dat is het ook, ik zit m'n nagels bijna compleet weg te vreten hier.. Denk dat ik maar even ga douchen met m'n mobiel op z'n allerhardst. Kan ik even tot rust komen en weet ik zeker dat ik niks mis..