Moet je eens als lekker blondje in een stad in Italie lopen, daar word je pas GEK van!
Over krijsen en lastig vallen gesproken, haha.....
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Electra63 schreef:http://pedagogiek.nl/assets/files/Voetb ... ering2.pdf
Zoals je in het artikel kunt lezen, gaat het dus wel om het sparen van voetbalplaatjes van AH.

Electra63 schreef:Eigenlijk, heb je dus als snel last van iets of iemand?
Electra63 schreef:Je kan het nooit iedereen naar de zin maken.
Ik vind dat een hoop mensen "zeuren", we leven hier met een hoop mensen op een klein stukje aarde, zeker in de Randstad. Dus iedereen heeft wel eens ergens last van.
Betteke schreef:Nou daar schrik ik dan weer niet van.Mijn dochters wisten dat 11 en 13 jaar geleden ook niet en ik weet het nog steeds niet. Ieder jaar krijg ik weer briljante ideeen als de grote dag voorbij is.
(daar bedoel ik niet per se jouw kinderen mee, hoor, Betteke, want die ken ik niet).
Twiggy2008 schreef:Rond Sinterklaastijd komt de Bart Smitgids uit, nou, mijn dochter streept alles aan, hoor, in die catalogus en dan denkt ze dat ze het ook allemaal van Sinterklaas krijgt.... Ken trouwens werkelijk geen kind van 7 jaar (gelukkig niet!), die in zo'n boekje niets kan aanstrepen, omdat ze alles al hebben.......
Vjestagirl schreef:Twiggy2008 schreef:Rond Sinterklaastijd komt de Bart Smitgids uit, nou, mijn dochter streept alles aan, hoor, in die catalogus en dan denkt ze dat ze het ook allemaal van Sinterklaas krijgt.... Ken trouwens werkelijk geen kind van 7 jaar (gelukkig niet!), die in zo'n boekje niets kan aanstrepen, omdat ze alles al hebben.......
Oh ja, dat deed ik ook vroeger! Met een pen overal een cirkeltje omheen zetten als je het wilde hebben! Geweldig.
Vjestagirl schreef:Twiggy2008 schreef:Rond Sinterklaastijd komt de Bart Smitgids uit, nou, mijn dochter streept alles aan, hoor, in die catalogus en dan denkt ze dat ze het ook allemaal van Sinterklaas krijgt.... Ken trouwens werkelijk geen kind van 7 jaar (gelukkig niet!), die in zo'n boekje niets kan aanstrepen, omdat ze alles al hebben.......
Oh ja, dat deed ik ook vroeger! Met een pen overal een cirkeltje omheen zetten als je het wilde hebben! Geweldig.
Electra63 schreef:Vjestagirl schreef:Oh ja, dat deed ik ook vroeger! Met een pen overal een cirkeltje omheen zetten als je het wilde hebben! Geweldig.
En dat gevoel hebben kinderen die voetbalplaatjes sparen ook, als ze bij AH staan te wachten op die volwassenen die hun plaatjes weggeven.
) als ze dat hele boek volkalkt. Wat maakt mij dat uit? Ze heeft het er wekenlang over, tja, dat hoort nou eenmaal bij het Sinterklaasgebeuren. Ik leg dus geen boek weg, ik geniet van haar enthousiasme en ga er met haar samen lekker in mee. Op Sinterklaasavond merkt ze wel wat ze daadwerkelijk krijgt en dat is niet weinig, maar echt niet dat hele boek, hoor. Ammehoela!