Mijn huisbaas die binnen kwam om de afvoer van de douche te repareren, terwijl ik op de wc zat... Gelukkig zijn onze wc/douche gescheiden, maar ik kon abrupt niet meer.
Kim90
Geplaatst: 17-01-11 17:41
Dat ik net een van mn mooie vissen dood zag drijven terwijl ie 5 min daarvoor nog niets had
Van een tandarts die er maar gelijk vanuit gaat dat je een verdoving wil, vanwege een gaatje in mijn kies wat geboort en gevuld moest worden en ze gelijk maar met de spuit aan kwam lopen. En ik kan al zo lekker tegen spuiten, dus ga je haast nog onderuit ook....voor hoever dat kan als je al op de stoel lig Ik heb haar maar even vriendelijk verteld dat ik dus echt geen verdoving hoefde te hebben. Kan makkelijk zonder
Dat ik me misselijk voel overal al het nadenken over een vriendschap die me heel dierbaar is, maar ik langzaam dreig te verliezen, en dat ligt in dit geval niet aan mezelf!
Ik werd niet blij toen ik toenet keek welke datum het was en er 18 Januarie stond, ik blij was dat het de 18e was want dan zou het na 12 uur de 19e zijn.... níet dus... het was al 12 uur geweest