Weet er eigenlijk nog wel 1. Weer eentje over de eerste ex waar ik er al duizenden over heb verteld..
We waren naar de bioscoop geweest, We hadden al een beetje ruzie,en hij wou snel naar buiten,en zei 'KOM WE GAAN LANGS DIE GROTE DEUR' waarop ik zei 'ben je gek,dan gaat het alarm af in heel het gebouw' Hij werd een beetje kwader en zei 'ER STAAT DAAR GEEN ALARM!'
Dus ik was ondertussen al wel flink pist,wist zeker dat er een alarm opstond,en dacht na 4 x 'moet je lekker zelf weten dan'. Dus hij ging door de deur,en het alarm loeide echt over heel die cinema. Ik liet hem charmant naar buiten stappen en zei toen 'ik zie je beneden' Toen ik achterom keek,zag ik hoe 2 mensen van die cinema hem beetnamen en vet tegen hem stonden te roepen.
Hij is nog nooit zo kwaad geweest op me geloof ik
Laatst bijgewerkt door MJ__ op 12-01-11 19:24, in het totaal 1 keer bewerkt
Haha mijn huidige vriend is ook zo lekker koppig om het dan alsnog te doen. Laat ze maar in hun eigen sop gaarkoken dan hoor! Moeten ze maar niet zo eigenwijs zijn
ja idd, maar hij had soms echt van die ideeën waarbij je dacht van 'what-the.. '
Daar gingen onze ruzies meestal ook over, ik Wist gewoon echt dat ik gelijk had,en dat was ook altijd zo, maar hoe maak je dat duidelijk aan iemand die zo zeker van zijn zaak is,maar zo fout zit
Haha,ik denk als onze lieve exjes dit lezen,dat ze het een pak minder vermakelijk gaan vinden dan wijzelf, maar ik vind het iig hillarisch
addy<3
Geplaatst: 12-01-11 22:12
Ik heb het hele topic doorgelezen en er zitten echt super grappige tussen Heb me echt rot gelachen De broekpoeper was echt grappig En welke ik ook echt hardop om heb moeten lachen is die van de hond die bij de jongen in de kont beet terwijl ze net lekker bezig waren hahaha Er zitten echt leuke tussen
Ik ben al vanaf pagina 1 een stille meelezer en ik kan zoveel kwijt maar aangezien ik erachter ben gekomen dat ex-lief laatst nog mijn Boktnaam heeft gegoogled en dus een flink aantal berichtjes heeft 'gechecked', doe ik dat maar niet haha, maar ooh wat kriebelt het (Heb btw nog wel normaal contact met mn ex)
Mijn vader was dus een week weg, naar zijn boot in Friesland en ik en mijn ex waren dus alleen bij mijn vader thuis. We sliepen in zijn bed, echt een gigantisch krakerig oud bed, sliep niet lekker, maar was tenminste 2 persoons. Na een goed avondje stappen, allebei best vdk op bed. Volgende ochtend, 8 uur:
Ik hoor de badkamerdeur van beneden, ik denk: 'Zo, die is vroeg'.. Ik draai me om... Ja hoor, mijn vaders bed, totaal doorweekt. Vervolgens komt ie boven, schone boxer aantrekken, en ik bleef doen alsof ik sliep. Gaat ie op de dekens liggen, en op dat moment doe ik netalsof ik wakker word: 'Goedemorgen, ik heb me toch raar gedroomd..' 'Wat heb je gedroomd dan?'... 'Ja.. kweetniet meer'(kon amper mn lach inhouden, dus lag met mn hoofd de andere kant op). 'Oh, denk maar even na dan'(zegt ie normaal dus nooit). 'Ja ga ik doen.. En ga jij me nu nog vertellen waarom het bed zo nat is?' Erg sneu en beschamend: 'Omdat ik een mongool ben=c...'
Nou, met erg veel lachen en grapjes het bed verschoond.. Hij besloot het zelf maar zijn vrienden te vertellen voordat ik het zou doen(was het niet van plan, maargoed), en ik moest mn vader dan maar bellen. Tot op de dag van vandaag worden er nog grappen over gemaakt..
Ik vond het niet eens erg, hij heeft een blaasprobleem(vertelde zijn moeder lachend) en ik dacht 'Ach, kan gebeuren, al helemaal als je bezopen bent'. De arme schat schaamt zich er nog steeds best voor..
MJ__
Geplaatst door de TopicStarter: 12-01-11 23:12
Oh baaaah haha
Laatst bijgewerkt door MJ__ op 12-01-11 23:13, in het totaal 1 keer bewerkt
Haha het incident was zelf nog niet zo erg, maar mijn vader was er toch wel minder blij mee haha! We gingen nog maar een paar maand.. scoorde niet echt pluspunten dus..
Ach, ongelukje, kan gebeuren toch ?
Zal eens denken of mijn andere ex nog iets blunderigs begaan heeft...
Leliev
Geplaatst: 12-01-11 23:15
Goedzo, heb je er meer?
En inderdaad, als hij een blaasprobleem kan hij er niet altijd wat aan doen, hoewel de alcohol geheid geholpen heeft..
Ja ach, t is ook niet 1x gebeurd, in zijn eigen bed ook nog eens. Het is een aardige zuiper, dus het is een wonder dat het bij 2x is gebleven. Noem me goor, maar het is best schattig eigenlijk, hoe erg hij wel door de grond kan zakken erna hihi
zigranta
Geplaatst: 12-01-11 23:30
Geen ex wel grappig. Middernacht we zijn al behoorlijk in slaap,gaat de telefoon.Vriend drukt de wekker( !!)uit maar ja klereding bleef maar afgaan natuurlijk!Dus hij begint vol op de wekker te rammen ik ben ondertussen ook een beetje bij mijn positieven gekomen en vraag dus heel droog waarom hij niet gewoon de telefoon opneemt ?Maarja die was ondertussen ook gestopt met rinkelen.
Ik heb wel een blunder van mezelf ; We kwamen thuis van een nacht stappen,en ik was dood maar ook echt doodmoe, ik wou slapen,maar (ex-(dezelfde als die van de cinema etc ) ) vriendje wou perse nog even aan zijn trekken komen. Ik vertelde hem 'morgen,nu wil ik echt slapen', maar na heel wat gemopper dacht ik 'nou vooruit dan,ik lijk wel een 50 jarige vrouw met hoofdpijn '
Dus ik liet hem zijn ding doen,met mijn bijkomend fakegedoe omdat ik gewoon echt te moe was om het allemaal leuk te vinden. Tot ik opeens hoor 'WHAT THE FUUUCK MAN,WAT IS DIT?'
Was ik in slaap gedommeld terwijl hij zijn daad aan het verrichten was, Hij was toen ook echt kwaad
Vind het achteraf gezien echt hillarisch,maar op die moment vond ik het zo sneu voor hem
Nivada
Geplaatst: 12-01-11 23:34
Grootste blunder misschien niet, maar wel elke keer vertellen.. dat zn wienersnitzel te groot is omdat 'het' nog steeds elke keer pijn doen.