Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
ElCamino schreef:Gisteravond was zóóó druk !!!! Om even na 19.00 uur waren wij er, we hebben ruim 30 minuten buiten in de rij gestaan , later werd de ruimte ernaast opengesteld om de mensen binnen te kunnen laten staan.
Na een hele tijd wachten hebben we afscheid van Nicole genomen, Peter ( wederzijdse vriend van ons) zei "ik wuil nog één keer dat knappe koppie zien" en toen schoot ik vol....ik heb even rustig bij haar gestaan, haar gedag gezegd en toen zijn we aangesloten in de rij om Mark en de familie te condoleren.
Ons bloemstuk was erg mooi geworden en stond bij de andere stukken opgesteld.
Ik had mezelf aardig onder controle totdat Mark me aankeek en me tegen zich aandrukte... zijn "Hey Channie" en de knipoog van Bert deden me beseffen dat hoe zwaar het ook was, het voor de familie heel veel betekent dat we allemaal langskomen.
Achteraf ben ik blij Nic nog even gezien te hebben, ze lag er keurig bij, strak in pak, haar mooie ringen om en het is goed zo!
Vanmiddag de begrafenis, zal ook wel heel druk worden.
ElCamino schreef:KMD: sorry.....heb ook weer zitten huilen tijdens het typen....en gisteravond thuis...en in de auto.... en straks weer....euh....NU weer..
Maar ach, alles helpt me enorm met verwerken. Geeft steeds weer aan wat een topwijf het is !!!!!
Whis_Serada schreef:Ik laat het ook gewoon lopen hoor.
Als ze maar iets zeggen tegen me dan rollen ze al ook al gaat het niet over haar.
Maarja, ik wacht op de meiden en dan gaan we ook richting Soest