Intens verdriet: Bokker Cheveyo overleden

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

WenK

Re: Intens verdriet: Bokker Cheveyo overleden

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-10 09:08

Zie ook op tegen vandaag. Wel mooi om al die mensen weer te zien, toch bijzonder dat ze dat dan toch weer voor elkaar krijgt.

Ga zo met Angelique en Silas samen even het bos in voor we naar Soest komen, even stilstaan bij Nicole d'r leven op een manier die bij haar & ons past. Samen buitenritjes maken deden we immers graag...

kaatje89

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-10 09:12

Heel veel sterkte voor degene die vandaag afscheid van haar moeten nemen.

WenK, wat een mooi gebaar :) Sterkte!

Gilbey

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-10 09:20

Ik zal er vandaag niet bij zijn maar wens iedereen die gaat heel veel sterkte toe
In gedachte zal ik er wel bij zijn

Wen, geniet er lekker van, dat zijn de mooiste manieren om bij iemand stil te staan

ElCamino

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-10 09:34

Gisteravond was zóóó druk !!!! Om even na 19.00 uur waren wij er, we hebben ruim 30 minuten buiten in de rij gestaan , later werd de ruimte ernaast opengesteld om de mensen binnen te kunnen laten staan.
Na een hele tijd wachten hebben we afscheid van Nicole genomen, Peter ( wederzijdse vriend van ons) zei "ik wuil nog één keer dat knappe koppie zien" en toen schoot ik vol....ik heb even rustig bij haar gestaan, haar gedag gezegd en toen zijn we aangesloten in de rij om Mark en de familie te condoleren.
Ons bloemstuk was erg mooi geworden en stond bij de andere stukken opgesteld.

Ik had mezelf aardig onder controle totdat Mark me aankeek en me tegen zich aandrukte... zijn "Hey Channie" en de knipoog van Bert deden me beseffen dat hoe zwaar het ook was, het voor de familie heel veel betekent dat we allemaal langskomen.

Achteraf ben ik blij Nic nog even gezien te hebben, ze lag er keurig bij, strak in pak, haar mooie ringen om en het is goed zo!
Vanmiddag de begrafenis, zal ook wel heel druk worden.

Mar__

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-10 09:47

Heel veel sterkte voor een ieder die vandaag afscheid moet nemen op welke manier dan ook :(:) :(:)

lillytjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-10 09:49

Iedereen heel veel sterkte vandaag! Ik kende haar niet eens en moest er vanmorgen aan denken!

Amy77

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-10 10:06

Heeeeeeeel veel sterkte gewenst vandaag..het klinkt gek om te zeggen, maar hopelijk vatten jullie het goed op, Hopelijk wordt het een hele mooie dag..met een lach en een traan..en veel mooie herinneringen.
Sterkte.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-10 10:14

Sterkte allemaal! Voor vandaag en de toekomst.

Faelivrin

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-10 10:19

Sterkte voor iedereen vandaag, maak er een mooi afscheid van!!

ElCamino

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-10 10:40

Amy77: Daar hadden we het gisteren al over, het is zo dubbel, je neemt afscheid van een vriendin,en je komt weer oude bekenden tegen die je járen niet hebt gezien....je blijft toch weer napraten met ze over Nic, én de goede oude tijd die we hadden....En zo zou ze het ook gewild hebben !

KootMiraDrum

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-10 10:45

ElCamino schreef:
Gisteravond was zóóó druk !!!! Om even na 19.00 uur waren wij er, we hebben ruim 30 minuten buiten in de rij gestaan , later werd de ruimte ernaast opengesteld om de mensen binnen te kunnen laten staan.
Na een hele tijd wachten hebben we afscheid van Nicole genomen, Peter ( wederzijdse vriend van ons) zei "ik wuil nog één keer dat knappe koppie zien" en toen schoot ik vol....ik heb even rustig bij haar gestaan, haar gedag gezegd en toen zijn we aangesloten in de rij om Mark en de familie te condoleren.
Ons bloemstuk was erg mooi geworden en stond bij de andere stukken opgesteld.

Ik had mezelf aardig onder controle totdat Mark me aankeek en me tegen zich aandrukte... zijn "Hey Channie" en de knipoog van Bert deden me beseffen dat hoe zwaar het ook was, het voor de familie heel veel betekent dat we allemaal langskomen.

Achteraf ben ik blij Nic nog even gezien te hebben, ze lag er keurig bij, strak in pak, haar mooie ringen om en het is goed zo!
Vanmiddag de begrafenis, zal ook wel heel druk worden.

Ik had het thuis maar eens een dagje droog willen houden, maar dat lukt al niet meer ;) Indrukwekkend, zo ontzettend veel mensen....

Jellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-10 10:58

Heel veel stertke vandaag voor iedereen die afscheid neemt van Chevje op zijn of haar manier.... :(:)

ElCamino

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-10 11:00

KMD: sorry.....heb ook weer zitten huilen tijdens het typen....en gisteravond thuis...en in de auto.... en straks weer....euh....NU weer..
Maar ach, alles helpt me enorm met verwerken. Geeft steeds weer aan wat een topwijf het is !!!!!

kimmie261

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-10 11:02

ik wil iedereen vandaag heel erg veel sterkte wensen bij het echte afscheid nemen van nicole...

en wat fijn dat er zoveel mensen zijn gekomen,ze was erg geliefd zo te lezen,en een wereld meid..

zonde dat ze zo snel afscheid moest nemen van het aardse leven ;(

grid

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-10 11:03

Lees zoveel moois hier echt indrukwekkend ;( Heel Veel Sterkte nog Iedereen!

Afbeelding

KootMiraDrum

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-10 11:09

ElCamino schreef:
KMD: sorry.....heb ook weer zitten huilen tijdens het typen....en gisteravond thuis...en in de auto.... en straks weer....euh....NU weer..
Maar ach, alles helpt me enorm met verwerken. Geeft steeds weer aan wat een topwijf het is !!!!!

Zeker weten!! Ik hou me ook niet en laat het zoute water gewoon stromen. Ik "zie" je vanmiddag, al heb ik geen idee wie je zult zijn. ;)

Whis_Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-10 11:16

Ik laat het ook gewoon lopen hoor.
Als ze maar iets zeggen tegen me dan rollen ze al ook al gaat het niet over haar.
Maarja, ik wacht op de meiden en dan gaan we ook richting Soest

Trea

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-10 11:20

Lieve mensen onwijs veel sterkte vandaag, het zal in ieder geval een mooi en waardig afscheid worden van een mooi mens. ;(

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-10 11:20

Sterkte allemaal...

KootMiraDrum

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-10 11:25

Whis_Serada schreef:
Ik laat het ook gewoon lopen hoor.
Als ze maar iets zeggen tegen me dan rollen ze al ook al gaat het niet over haar.
Maarja, ik wacht op de meiden en dan gaan we ook richting Soest

Ik ga nu naar stal toe, ik zie je over 2 uurtjes, Peet. Moet nog zakdoeken kopen...

Iederene sterkte vandaag.

SuperRoos

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-10 11:26

Ik vertrek om half 1 die kant op..
Sterkte voor iedereen :(:)

manzano

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-10 11:27

Sterkte voor iedereen die straks naar de uitvaart gaat. Hopelijk wordt het een mooi afscheid :(:)

ElCamino

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-10 11:41

Toch vreemd....zoveel bokkers gaan erheen....zo weinig heb ik een beeld bij...maar we delen dezelfde gedachten en hetzelfde verdriet...

SusanW

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-10 11:49

Ontzettend veel sterkte vandaag bij de uitvaart! En natuurlijk nog bij alle moeilijke dagen die nog komen gaan... :\

Francis

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-10 11:50

Heel veel sterkte iedereen vandaag en de komende tijd nog...
Ik denk dat Nicole het geweldig vind dat zoveel mensen afscheid komen nemen van haar en voor de familie en Mark zal het zeker een troost zijn te zien hoeveel mensen Nicole in hun hart mee dragen.