Zakelijke, vrouwelijk kleding met een eigen bite

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Ariebombarie

Re: Zakelijke, vrouwelijk kleding met een eigen bite

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-11 14:35

ik ga begin mei shoppen in milaan :#

SuSem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-11 14:37

Gaaf :D, als je dan niet slaagt :))

Ik ga vanavond shoppen bij Piet Zomers, heb morgen een sollicitatie, goede reden toch? :D

Ariebombarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-11 14:38

ja goed he :D heb ook goeie deal gesloten met vriendje, ik neem hem mee naar Milaan, hij neemt mij mee uit shoppen _O- :))

sollicitatie is altijd een goeie reden om te gaan shoppen :))

SuSem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-11 14:39

Hihi, was ie wel nuchter toen je die deal met hem maakte :=?

Ariebombarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-11 14:39

helemaal :))

SuSem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-11 14:42

haha, top hoor!!

Ariebombarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-11 14:45

nou zijn we niet van die big spenders hoor, we doen redelijk zuinig. maar dat zou in milaan toch zomaar eens kunnen veranderen :oo :))

jaggie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-04-11 22:06

Leuk dat het topic nog steeds loopt! Ik lees zo nu en dan wel mee en heb al een hoop leuke tips gezien. Ook ik ga me nu langzaam wat nieuwe zomer outfits uitzoeken voor mijn werk,al weet ik nu nog niet precies wat ik wil.

Hebben jullie nog tips waar ik een leuke zakelijke tas kan vinden? Liefst een webshop.eisen:groot,met lang hengsel en een london of dkbruine kleur.

Chrissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-11 22:20

Fab? Super mooie tassen en heel mooi leer

Lon83

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-11 11:48

Hmm, tassen ben ik niet zo goed in/mee... haha!

Ik had vorig weekend een Wolford-party bij een vriendin. Errug luxe merk, normaal absoluut onbetaalbaar, maar nu alles met 50 tot 75% korting :D Ze had ergens een partij op kunnen kopen. Het was niet helemaal mijn stijl. Paar mooie dingen, maar dat waren dan weer body's in maatje s, en daar is mijn lijf toch echt te lang voor... Heb nu een mooie donkerblauwe vrij simpele body gekocht met driekwart mouw. Erg mooie kwaliteit stof!

Ariebombarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-11 12:14

wolford <3

jaggie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-04-11 12:53

@Chrissie, thanks voor de tip, geweldige tassen! Nu nog even sparen, want er hangt wel een prijskaartje aan zeg.

Wolford is zeker luxe, wel flinke kortingen zeg!

Lon83

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-11 18:08

Ja toch fijn, ipv 139,- opeens 60 eurie's... Was nog steeds slikken (voor wat ik toch zie als een basiskledingstuk), maar gezien de kwaliteit het dik waard!
Jammer dat ik niet maatje ienieminie ben, dan had ik vast nog meer gekocht... :)

lionspirit

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-11 17:03

Dames, voor leuke kleding kunnen jullie misschien ook eens een kijkje nemen op www.dk-fashion.nl.

Staat ook wat zakelijke kleding op met een extra bite, sommige jurkjes hebben een vrij laag decollete maar met een leuk topje eronder kan je dit goed combineren!

De kleren zijn wel wat sexy, maar als je goed kan combineren kan je er echt hele leuke frisse outfits van maken!

Groetjes

Tatiane

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-11 17:08

Eventjes het topic een kick in the ass geven :Y)!

Dames, ik heb jullie hulp nodig. Ik heb binnen twee weken een sollicitatiegesprek (mijn eerste *\o/*), maar heb nog geen flauw idee wat aan te doen. De dresscode is "Casual Business" en het gaat om een groot consultancy-bedrijf. Ik wil niet in mantelpakje gaan, dat ben ik gewoon niet en daar voel ik me niet goed in. Mijn dagdagelijkse kledingstijl is zoiezo wel redelijk 'gekleed' (geklede grijze broek met tshirtje, kokerrok met net bloesje, kleedje met bijpassend lang trui'tje over), maargoed, niet alles kan natuurlijk (zoals mijn knalrode kokerrok, die ga ik toch maar niet riskeren, dat is misschien iets te gedurfd).

Wat zouden jullie aantrekken? Wetende dat ik een spontane, vlotte, jonge meid ben (die niet wil overkomen als een saaie trees of als een hoerige troela).

Kaka

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-11 18:10

Eerste gesprek + consultancy bureau = pak met een leuke, maar neutrale blouse. Zeker als het een groot bureau is, die zijn vaak best wel conservatief (hoe ze zich ook presenteren). Houdt het heel erg decent en knal eruit met een paar opvallende hakken ofzo.

Mandyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-11 19:55

Heb van de week deze pumps gekocht voor bij m'n witte broek. :+:

Afbeelding

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-11 20:07

Die heb ik ook besteld!

Qizz

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-11 22:45

leuke pumps ;-)

help ik moet ook weer (betaalbare) leuke kleding hebben, ben aangenomen bij een nieuwe baan, als managementassistente, allemaal vrouwen daar, die er leuk uitzien en help, ik moet meer sets hebben, spijkerbroek uit den boze. Heb nu 2 kokerrokken, maar nog niet de juiste shirts erbij? Tips,.. welkom?
En ben ongeveer uit al mn pakken gegroeid kwam ik achter (oeps,..)
Heb wel een heel aantal nette broeken maar ik moet dingen voor erop hebben,.. plus zeker 1 blauw pak aanschaffen,.. antraciet en bruin heb ik nog (hopelijk past die nog wel ;-)
en heb nog wat leuke nette jurkjes,..

trouwens, ik moet echt eens leren op dunne hoge hakken te lopen, dat vind ik zo eng,.. vanmiddag in het dorp bleef iemand weer eens steken met haar pump en zij liep door en de schoen stond daar whahahha,.. hoe doen die mensen dat toch die zo perfect op die dunne hakjes lopen,. doen jullie voeten nooit zeer? ik vind ze oh zo leuk,.. misschien maar pas aantrekken op het werk?

Mandyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-11 22:54

Ik heb hele moeilijke voeten. Loop m'n gehele voeten heel snel kapot, tot bloedens toe (soms al na 15 minuten). De zomer is voor mij een hele moeilijke tijd op het werk, toen ik nog studeerde deed ik slippers/sandalen aan. Die kunnen op kantoor helaas niet. Er bestaan tegenwoordig zulke nette sandalen! Wissel nu schoenen af, ballerina's/pumps/laarzen. Zo hebben m'n voeten steeds even tijd om te helen, maar als het straks echt warm gaat worden heb ik een probleem. Kan dan niet met laarzen lopen. :=

ruth91

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-11 23:11

ik heb ook nieuwe pumps, zwarte met 9 of 10 cm hak, ben zelf al 1.85 haha :=
had ze voor t eerst aan met een presentatie op school van 20 min, daarna meteen weer uit, deed me toch zeer haha :')

Qizz

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-11 23:17

Oh ik vind dat zo knap he ;-) ik ben bang dat ik omzwik of blijf haken tussen de kinderkopjes haha. Maar vind het wel erg mooi... Binnen maar eens oefenen..

Silvia

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-11 09:00

Mandyy schreef:
Ik heb hele moeilijke voeten. Loop m'n gehele voeten heel snel kapot, tot bloedens toe (soms al na 15 minuten). De zomer is voor mij een hele moeilijke tijd op het werk, toen ik nog studeerde deed ik slippers/sandalen aan. Die kunnen op kantoor helaas niet. Er bestaan tegenwoordig zulke nette sandalen! Wissel nu schoenen af, ballerina's/pumps/laarzen. Zo hebben m'n voeten steeds even tijd om te helen, maar als het straks echt warm gaat worden heb ik een probleem. Kan dan niet met laarzen lopen. :=

Heb je al eens die antiblaar pleister geprobeerd? Van Compeed geloof ik. Ik heb er zelf geen ervaring mee maar iemand anders misschien wel?

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-11 09:04

Ik lees even mee ivm de blaren en voeten kapot lopen.
Ik heb ook hele moeilijke voeten en loop ze meteen kapot. Heb dan ook 4 paar schoenen in de kast die ik gewoon niet aan dan ;(
Compeed antiblarenpleister werkt niet voor mij. Ik loop ze alsnog kapot en bloed er gewoon doorheen.

Mandyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-11 10:28

Compeed pleisters werken ook bij mij niet. Gister m'n voeten weer open gelopen, even een half uurtje door de stad. :roll: