Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

, als je dan niet slaagt 

heb ook goeie deal gesloten met vriendje, ik neem hem mee naar Milaan, hij neemt mij mee uit shoppen

? 

Ze had ergens een partij op kunnen kopen. Het was niet helemaal mijn stijl. Paar mooie dingen, maar dat waren dan weer body's in maatje s, en daar is mijn lijf toch echt te lang voor... Heb nu een mooie donkerblauwe vrij simpele body gekocht met driekwart mouw. Erg mooie kwaliteit stof! 
!
), maar heb nog geen flauw idee wat aan te doen. De dresscode is "Casual Business" en het gaat om een groot consultancy-bedrijf. Ik wil niet in mantelpakje gaan, dat ben ik gewoon niet en daar voel ik me niet goed in. Mijn dagdagelijkse kledingstijl is zoiezo wel redelijk 'gekleed' (geklede grijze broek met tshirtje, kokerrok met net bloesje, kleedje met bijpassend lang trui'tje over), maargoed, niet alles kan natuurlijk (zoals mijn knalrode kokerrok, die ga ik toch maar niet riskeren, dat is misschien iets te gedurfd). 

ik ben bang dat ik omzwik of blijf haken tussen de kinderkopjes haha. Maar vind het wel erg mooi... Binnen maar eens oefenen.. 
Mandyy schreef:Ik heb hele moeilijke voeten. Loop m'n gehele voeten heel snel kapot, tot bloedens toe (soms al na 15 minuten). De zomer is voor mij een hele moeilijke tijd op het werk, toen ik nog studeerde deed ik slippers/sandalen aan. Die kunnen op kantoor helaas niet. Er bestaan tegenwoordig zulke nette sandalen! Wissel nu schoenen af, ballerina's/pumps/laarzen. Zo hebben m'n voeten steeds even tijd om te helen, maar als het straks echt warm gaat worden heb ik een probleem. Kan dan niet met laarzen lopen.