En dan kom je op tv!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

lillytjuh

Re: En dan kom je op tv!

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-11 23:04

Ik ga nu ook op internet kijken, hadden spontane visite helaas..... was thuis dus dacht "hoef ik het niet op te nemen" zucht....... en bij ziggo staat ie niet op uitzending gemist!

Maak je maar niet druk om wat mensen op internet zeggen...... wij weten allemaal beter en zijn ape trots op je!

KimBreda

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-11 23:09

Wow echt respect voor jou, wat een verschil op die foto's ! Ik heb er misschien overheen gelezen maar heb je ook een streefgewicht?
Want ik vind je zoals je er nu uitziet al slank uitzien hoor! +:)+

Sannanasje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-11 23:31

Meisje, ik ben zo ontzettend trots op jou!!

lillytjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-11 23:32

Heb gekeken! Laat iedereen maar banketstaaf meis............ ik vind je een toppertje!

rockwitch

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-05-11 07:49

Simsalakim, ik heb geen streefgewicht eigenlijk, ik zie wel hoe ver ik kom. Zit nu al behoorlijk goed dus ik ben wel tevreden.

mirgino

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-11 08:24

Lieke , hoe oud zijn die meiden die dat neerzetten op Twitter?

als dat pubers zijn,moet jij daar maar om lachen op die leeftijd hebben ze geen idee hoe zielig ze eigenlijk zijn :(:) diep triest.

hier stond ook een film op maar ik zal de herhaling opzoeken.
heb het voorstuk gezien en jeetje ,je bent gewoon een ander mens :D :j
en wat een berg kilo`s ben je kwijt zeg!

EngeltjeS

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-11 08:32

Lieke, vergeet niet: Twitter is vaak ook anoniem. De mensen kennen je niet, weten nu via tv wie je bent etc. Maar: bokkers hebben je vaker gezien, en je verhaal vanaf het begin mee gekregen. Bokkers hebben respect voor je, omdat je de persoon bent, die je bent.
Twitteren is heel makkelijk, en zomaar gedaan... Niet bij nagedacht dat het nog eens hard kon overkomen naar de persoon...

geerke

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-11 08:38

kavama schreef:
Er is een heel topic vol met mensen die enorm veel bewondering voor je hebben, ik ook.
Dit soort mensen hou je toch,.. heel jammer, maar ach dat maakt mensen zoals jij weer extra bijzonder.

Ik moet het even op internet gaan kijken want manlief wilde de film 2012 zien. :(

ik heb ook z'on man....ik heb het maar opgenomen en ga op een rustig moment kijken.(internet gaat niet,te langzaam lijntje)
TS niets van aantrekken hoor wat ze twitteren...gewoon niet naar kijken!
Mensen denken dat het leuk is om dik te zijn....en vooral je eigen schuld.Lekker laten gaan!

Hier in frankrijk wordt trouwens een cosmetische operatie volledig vergoed als je 30 kilo of meer bent afgevallen.Een goede zaak!

Brainless

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-11 08:49

In Nederland wordt een buikwandcorrectie niet vergoed vanuit de basisverzekering.
Wat er wel vergoed wordt ligt aan welke uitbreiding en bij wie je verzekerd bent.
100% wordt (op dit moment) door geen enkele verzekering vergoed.

geerke

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-11 08:56

Brainless schreef:
In Nederland wordt een buikwandcorrectie niet vergoed vanuit de basisverzekering.
Wat er wel vergoed wordt ligt aan welke uitbreiding en bij wie je verzekerd bent.
100% wordt (op dit moment) door geen enkele verzekering vergoed.

schandalig eigelijk :(

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-11 08:58

Inderdaad schandalig, maar het is vaak zo een beetje wrang.
In belgie word bwc wel vergoed en de borstoperatie dan niet.
Maar als je te weinig hebt of teveel krijg je het wel. Maar niet als op je knietjes hangen en bijna afsterven van de smetvlekken en pijn doen in bh

TanteSabien

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-11 09:27

Lieke,je weet wel beter dan die mensen die hun oordeel klaar hebben liggen zonder dat ze weten hoe of wat.

Ik - en alle bokkers hier- zijn vreselijk trots op je want jij hebt echt lef en moed getoond meid _/-\o_

Mischa

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-11 11:17

Ook ik vind dat je onwijs veel lef hebt om aan zo'n programma mee te doen. Sowieso op tv komen vind ik al iets, bedoel je wordt nu overal herkend natuurlijk, maar dan in een programma met zo'n onderwerp, moedig echt waar! _/-\o_
Misschien heb ik erover heen gelezen, maar ik vraag me af of je eigenlijk alweer op je knappe paard heb gereden? en hoelang is het geleden dat je voor het laatst op hem zat? (voor het afvallen)

rockwitch

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-05-11 12:35

Bedankt meiden, ik laat het inderdaad gewoon van me af glijden en uiteindelijk ken ik die lui niet en zij denken mij te kennen na 10 minuten me op tv gezien te hebben, dus ach lekker belangrijk wat zij ervan vinden.

Mischa ik rij inmiddels weer gewoon paard, gaat nu gewoon prima. Het is wel enorm aan elkaar wennen, op de grond kan ik met hem lezen en schrijven, erop is een ander verhaal, hij is hardstikke braaf, maar met rijden niet makkelijk. Moeilijk rechtsom goed te rijden en een beetje een luie donder, maar goed dat komt wel goed.
Voor het afvallen denk ik dat ik er in de zomer voor het laatst misschien 5 minuten op gezeten heb, daarna niet meer.

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-11 12:42

Ze piepen wel anders als ze het eindresultaat zien! :D

Kahawa

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-11 13:31

Ik zat het net op uitzending gemist te kijken en ik dacht serieus dat meisje zit vast wel op bokt. :D Dus ik zoeken op bokt naar kro's xxl en ja hoor.

Super knap hoor!

Yellowcab

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-11 14:16

Zonnetje81 schreef:
Ze piepen wel anders als ze het eindresultaat zien! :D

Precies! :D Komt helemaal goed.

Ik kijk nu! Leuke aflevering hoor, super stoer dat jullie zoveel van jezelf op tv laten zien.

joyce2

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-11 19:28

Joh Lieke, je bent een topper, trek je niets aan van die mensen op internet. Een anoniem berichtje is zo snel geplaatst, mensen staan er helemaal niet bij stil dat ze iemand er misschien mee kwetsen (wat stom is natuurlijk).

Maaruh, waarom staan de nieuwe afleveringen al zo snel online? Want als ik me niet vergis staan er nu al 3 afleveringen online!

rockwitch

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-05-11 22:11

Ja ik weet niet precies waarom ze ze zo snel online zetten, ach hebben mensen alle tijd om te kijken hahaha.

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-11 22:22

rockwitch schreef:
Is ook zo hoor, ik weet dat de mensen die belangrijk voor me zijn er anders over denken en dat zijn de meningen die moeten tellen. Maar goed ik denk dat iedereen wel weet dat de negatieve dingen langer blijven hangen als de positieve.

Tja dan denk je echt van mensen denk toch eens even na zeg.
Maar jullie hebben gelijk, van me af laten glijden en verder me er niks van aantrekken.

Weet je Lieke: dat zijn mensen die erg in de knoop zitten met zichzelf. Gefrustreerde zielepoten. ;) Ik vind je top en laat die mensen maar posten: moet je gewoon boven staan. Het is niet meer dan een hoopje stront dat soort figuren :D Mensen die het geweldig vinden zoiets anoniem te posten en in de broek sch**ten als je ze tegenkomt :D

En die negatieve dingen blijven echt niet hangen hoor :n

Respect voor je Lieke _/-\o_

Sannanasje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-11 00:04

Op internet is heel makkelijk praten: Je moet gewoon stoppen met eten! Is zo makkelijk geroepen, maar dat zijn ook de mensen die zelf al 23 keer geprobeerd hebben te stoppen met roken en nu nog steeds 3 pakjes per dag wegpaffen, als stoppen met eten zo makkelijk is, waarom roken die mensen dan nog?

idefix4

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-11 10:31

Hey Rockwitch,

Ik zat voor de tv en zag je mooie zwarte paardje langskomen en je verdriet. Wat een prachtige ontwikkeling! Super dat het zo goed met je gaat! Wat je hebt laten doen is niet niks. :j Ik doe met een heel groot gebaar mijn hoed af voor de lef die je hebt en dat je dit ook deels doet voor je paardje: "Dat zouden meer dames moeten doen!" Heel dapper om dat gewoon te zeggen op de nationale televisie. Ik hoop dat het meer mensen aan het denken heeft gezet.

Merk je het verschil ook bij het rijden? Ik heb ook gelijnd en voor mij was het 'maar' een kilo of 10. Toen merkte ik al verschil. En ik geef toe: 10 kilo is in vergelijking niet veel, maar toch ook een hele opgave. Minder eten is makkelijker gezegd dan gedaan idd. Je moet een heel eetpatroon aanpassen.

Ik wens je een lang, gelukkig en slank leven toe. ;)

Groetjes,
Anouk

idefix4

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-11 10:36

Laat je idd niet gekmaken. Dat je dit voor de nationale tv hebt aangedurfd, getuigd van lef. Wat mensen anoniem allemaal roepen is bull! Laat ze maar kletsen. Het is jouw leven en jíj moet er van maken, wat er van te maken valt. Niemand anders heeft het recht daar een oordeel over te vellen.

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-11 10:53

Wauw echt respect! Die voor en nafoto's!! Jeetje wat een verschil! Echt toppie, je bent een kanjer.

tteettt

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-11 11:07

Wow heb net aflevering 2 gezien, en diep onder de indruk over jullie eerlijkheid! Heb zelf ook veel ervaring met overgewicht en de nadelige gevolgen daar van. En denk dat het echt top is dat mensen overgewicht van andere kant zien.