Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Angela_ schreef:Dat valt zeker te regelen! Het concert is op 18 december in Vlissingen. Als we van te voren samen komen, en op bv op het strand de balon oplaten, maken we gewoon onze eigen herdenking ervan.
Even een toelichting waarom ik Vlissingen heb gekozen om naar toe te gaan. De andere concerten zijn door de weeks, en dus lastiger om heen te gaan voor mij. Daarnaast is Zeeland de hometown van Blof, en ik weet dat dan van de rust van de zee en het water hield.
Angela_ schreef:Angela_ schreef:Dat valt zeker te regelen! Het concert is op 18 december in Vlissingen. Als we van te voren samen komen, en op bv op het strand de balon oplaten, maken we gewoon onze eigen herdenking ervan.
Even een toelichting waarom ik Vlissingen heb gekozen om naar toe te gaan. De andere concerten zijn door de weeks, en dus lastiger om heen te gaan voor mij. Daarnaast is Zeeland de hometown van Blof, en ik weet dat dan van de rust van de zee en het water hield.
Even hier op terug komen. Dit moet eerst overlegd worden met de mods en deze willen het waarschijnlijk eerst met de familie overleggen. Voorlopig dus op de lange baan geschoven..
avaluna schreef:Wat vreselijk...
Heel veel sterkte voor de nabestaanden
God looked around his garden
and found an empty space
he then looked down
upon the earth,
and saw your tired face.
he put his arms around you
and lifted you to rest.
God's garden must be beautiful
he always takes the best.