Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
fionaf09 schreef:iris: wil je vragen of meer bb winkels in hnet land ze bestelt hebben, want tilburg word wel heel ver weg
LindaLinda schreef:fionaf09 schreef:iris: wil je vragen of meer bb winkels in hnet land ze bestelt hebben, want tilburg word wel heel ver weg
Als die winkel ze kan bestellen dan zijn ze bestelbaar en zal elke winkel ze iig kunnen bestellen. Waarschijnlijk kan je dan gewoon bij de BB winkel bij jou in de buurt vragen of ze ze anders speciaal willen bestellen mochten ze ze niet in het assortiment hebben
Kniertje schreef:Ik heb al eens gezocht naar een foto, maar ik kan hem niet vinden, ze staan ook in een outletcenter, dus waarschijnlijk is het een vrij oud modelHet zijn hoge aansluitende leren laarzen met een flinke hak en het logo zit er aan de bovenkant van de schacht 'ingedrukt'. Maar ze zijn nog steeds € 160,-, dus ik wil wel graag weten of ze dat waard zijn zeg maar
Georgette schreef:Nou, ik ben wat schoenenwinkels ingeweest, maar helaas niet kunnen slagen. Zat leuke schoenen gezien, maar m'n kuiten passen er écht niet in.