Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
LinsxDot schreef:Vinden jullie dat ook? Ik heb broeken van primark zijn echt veelste lang wel zitten ze heel lekker en met dingen met knopen zoals vesten laten de knopen al na 1 dag los vind ik wel jammer maar is ook zo gemaakt en de broeken korter gemaakt
SimoneDV schreef:LinsxDot schreef:Vinden jullie dat ook? Ik heb broeken van primark zijn echt veelste lang wel zitten ze heel lekker en met dingen met knopen zoals vesten laten de knopen al na 1 dag los vind ik wel jammer maar is ook zo gemaakt en de broeken korter gemaakt
nou ik had daar eindelijk eens een keer een broek gevonden die wél lang genoeg was(ze hebben bij sommige modellen regular en long). Meestal vind ik namelijk alleen duurdere broeken met de goede lengte.
Piroska schreef:LinsxDot schreef:Vinden jullie dat ook? Ik heb broeken van primark zijn echt veelste lang wel zitten ze heel lekker en met dingen met knopen zoals vesten laten de knopen al na 1 dag los vind ik wel jammer maar is ook zo gemaakt en de broeken korter gemaakt
Hahaha ik vind de spijkerbroeken aan de korte kant. Maar ik heb ook lange benen, dat helpt ook niet mee