Zelf kijk ik ook regelmatig in dit topic als ik zie dat er nieuwe reacties geplaatst zijn.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Nijn schreef:Ik begrijp MamboBeach wel hoor, we hebben met zijn allen heel enthousiast kaarten gestuurd en het resultaat daarvan laat nu op zich wachten, kan het even niet anders omschrijven
klijnliesje schreef:ik wacht ook met smart.. en ja er is meer dan bokt. Maar wij hebben ook tijd gemaakt . Kaartje schrijven naar de bus toe gaan. Kleine moeite groot plezier.maar nu wil ik ook wel eens een fotootje zien.
Ben niet boos maar wel ongeduldig
Chantal___ schreef:faye1995 schreef:Is het voor wat hoort wat?
Jammer, het is toch al geweldig dat jullie deze mevrouw zo gelukkig hebben kunnen maken? Snap niet dat daar dan nu weer een foto tegenover moet staan
Het is niet "Voor wat hoort wat", meer dat we het leuk vinden om onze verzameling bij elkaar te zien
Jacimatho schreef:Nijn schreef:Ik begrijp MamboBeach wel hoor, we hebben met zijn allen heel enthousiast kaarten gestuurd en het resultaat daarvan laat nu op zich wachten, kan het even niet anders omschrijven
Het resultaat is al geweest, nl dat jullie iemand een heel leuke verjaardag hebben bezorgd toch?![]()
HorseTopShop schreef:Ik snap de ophef niet helemaal.
Ik ben ook reuze nieuwsgierig, maar wacht rustig af en bekijk steeds dit topic.