krijg NET een mailtje, 1000 maal excuses, hadden problemen met de post en zadel was teruggekomen, is nu onderweg met een expediteur en wordt woensdag hier verwacht... mmmm eerst maar eens zien dan.
Ik bestel heel vaak met ebay, heb nu een leuk lakje besteld. Voor heel goedkoop!
Lotte_Wessel
Geplaatst: 31-05-11 09:54
aahh!!! Net op ebay gekeken naar zadels en opeens zie ik het mooiste zadel!! Zoek hier al heel lang naar, maar dacht dat hij niet bestond. Nu stond er dat er al 5x geboden was door een niet aangegeven verkoper. Dus anoniem. Ik al grr.. prijs stond op 10euro dus voor de grap 50 geboden. Dat kan ik er wel zo voor neertellen maar natuurlijk gaat die anonieme bieder door bieden (automatisch) dus ik voor de grap gekeken tot hoe hoog en nu ben ik opeens de hoogste bieder!! (duurt nog wel 5 dagen, maar toch..) het is geen bedrag die ik uit de lucht pluk.. oeps, ik ook altijd Gaat om een GRIJS stübben dressuurzadel. GRIJS!!!! past perfect als concours set. Alles grijs (op mijn schimmeltje ) dus ben echt super blij als ik die inderdaad kan kopen en dus 5 dagen de hoogste bieder blijf.. maar toch.. ik ook met mijn stomme impulsieve gedrag!
maar wist iemand dat stübben dressuurzadels had in het grijs? Zat zelfs nieuwkaartje nog aan en verpakking erom en sta nu hoogste bieder op 140,- dus als ik hem daarvoor kan krijgen!
welke ebay? houd er rekening mee dat niet elke verkoper naar nederland stuurt en dat verzendkosten hoog kunnen oplopen! maar supergaaf dat je je droomzadel hebt gevonden!
ja he?! Ja, verzenden vanuit duitsland.. maar stel al zijn de verzendkosten 50,- dan is het al met al maximaal 200,- wat ik eraan kwijt ben en voor een nieuw stubbenzadel in mijn favo kleur en goede maat en gewoon met kaartje e.d. is nog niet duur! Ben er helemaal blij mee
Lotte_Wessel juich alsjeblieft niet tè vroeg, als de veiling nog 5 dagen openstaat is de kans wel heel aanwezig dat de prijs nog flink omhog gaat. Meestal wordt in de laatste 10 minuten nog flink geboden, omdat je met eerder bieden eigenlijk alleen maar onnodig de prijs opdrijft.
Hoop wel echt voor je dat je je droomzadel voor een lekker prijsje kunt kopen trouwens
de laatste 5 minuten zijn meestal echt killing ik zorg er meestal ook voor dat ik de laatste minuut echt de hele tijd op f5 druk heb zo mijn traditioneel halster gekocht en mijn kabelhalster
ja.. ik weet het. Vind zelfs de laatste 30sec soms echt zenuwslopend! Bieden met 100 tegelijk. Hopen dat net JIJ diegene was die bij sec 0 de hoogste bieder bent.. maar goed, ik hou het gewoon in de gaten, want is wel een erg mooi zadel en ook wel "anders" dan normaal. Nu nog een grijze singel + beugelriemen vinden
Lotte_Wessel
Geplaatst: 31-05-11 10:18
lifaya schreef:
de laatste 5 minuten zijn meestal echt killing ik zorg er meestal ook voor dat ik de laatste minuut echt de hele tijd op f5 druk heb zo mijn traditioneel halster gekocht en mijn kabelhalster
mooi zeg! *kijkt snel weer verder op ebay* heel mooi!
Rennie89
Geplaatst door de TopicStarter: 31-05-11 10:19
Het geeft wel een echte adrenaline kick hoor als je dan die laatste minuut bezig bent ik heb dat traditionele halster gewonnen in de laatste 10 seconde
ja.. ken ik hoor! Zelf spaar ik ook schleich modellen en heb een keer gehad dat ik voor de grap ebay opende om te kijken of er nog wat te koop was voor een habbekras en toen zag ik een stal, z.g.a.n. en toen stond hij op 5sec oid en toen gewoon aangeklikt (opende pagina net en toen dacht ik, waarom niet?!) dus iedereen die al heel lang gespannen zaten, voor niets. Ik opende de pagina, klikte op bieden en toen stond er opeens je hebt het object gewonnen. Was stomverbaast! Soms is het gewoon dom geluk
cissy
Geplaatst: 31-05-11 10:30
Mijn zadel is ook onderweg en heb een mailtje van de verkoper dat als het weer niet goed gaat ze hem persoonlijk komen brengen! Hahaha, het is ruim 5 uur rijden..... vandaar dat ik op laat sturen.
Het is leuk shoppen op Ebay en inderdaad die laatste seconden zijn zenuwslopend.... maar dat maakt het ook wel erg leuk! Lottewessel: Mijn zadel komt ook uit Dld en de verzendkosten waren 42,- maar is een zwaar westernzadel dus jouw zadel zal minder kosten als het goed is. Als je mazzel hebt heb je voor 'weinig'een leuk zadel, het hangt er even vanaf of dat zadel gewild is door de kleur want als er meer gekken zijn zoals jij dan kan het hoog oplopen. Probeer zo lang mogelijk te wachten met bieden, het duurt nl nog 5 dagen, hou je in tot de laatste dag en probeer nu niet meer te bieden daar heb je alleen jezelf mee.
ja.. klopt. Nu zou ik het alleen omhoog jagen (de prijs). Maar weet iemand hier waar je grijze beugelriemen kunt kopen? Verder kijk ik het even aan met het zadel. Als het heel veel hoger wordt laat ik het ook zitten. Stonden nog wel meer leuke bruine dressuurzadels te koop
Had trouwens een mailtje gestuurd naar gene die zadel verkoopt over wat kosten zijn en of hij uberhaupt verzend naar NL en hij zei (mailde in 15min al terug) dat de kosten €26,- zijn naar NL dus valt nog mee.. Weer iets positieft
pff.. wat een slecht weer he?! Hier is alles super donker en grijs.
MelanieB
Geplaatst: 31-05-11 11:01
Heb mn eskadron dekje binnen had m eigs pas donderdag of vrijdag verwacht haha. Dus leuke verassing. Mooi goed verpakt vanuit duitsland, netjes retourbrief erbij enzo
Ik ben trouwens wel heel benieuwd hoe een grijs zadel eruit ziet Linkje in PB? (Ben zelf niet geinteresseerd trouwens, ben heel tevreden met mijn zwarte zadel dus zal niet tegen je op gaan bieden ) En ik denk inderdaad ook wel dat ze grijze beugelriemen zullen maken als ze grijze zadels maken
je was me net voor Dat is hem inderdaad.. denk dat hij met een mooi grijs hoofdstel en alles grijs erg mooi staat! Grijze beugelriemen nog niet gespot jammer genoeg..