Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Cayenne schreef:Wat ontzettend zonde dat een show op deze manier teruggetrokken moet worden.
Ik geloof het nu nog niet. Laat het eerst maar eens bewezen worden ipv meteen met vingers te gaan wijzen. Tegenwoordig is het heel makkelijk om iemand zwart te maken en media gaat daar gretig op in.
Dat het Parool het ook plaatst zegt mij niets. Die lopen 9 van de 10 keer zo achter de telegraaf aan.
Yonker schreef:Cayenne schreef:Wat ontzettend zonde dat een show op deze manier teruggetrokken moet worden.
Ik geloof het nu nog niet. Laat het eerst maar eens bewezen worden ipv meteen met vingers te gaan wijzen. Tegenwoordig is het heel makkelijk om iemand zwart te maken en media gaat daar gretig op in.
Dat het Parool het ook plaatst zegt mij niets. Die lopen 9 van de 10 keer zo achter de telegraaf aan.
Precies, sowieso de televaag geilt echt daarop mensen zwart maken..
Ik ben echt benieuwd naar de reactie van Keith zelf.
Cayenne schreef:Yonker schreef:Precies, sowieso de televaag geilt echt daarop mensen zwart maken..
Ik ben echt benieuwd naar de reactie van Keith zelf.
Als hij slim is reageert hij helemaal niet maar laat ie het aan z'n advocaat over.
De media gaat in dit geval toch alleen maar uitspraken verdraaien.
Shiloh schreef:Er staat in het artikel wel dat er contact is gezocht met de zedenpolitie. Maar inderdaad het feit dat dit naar buiten is gekomen naar aanleiding van contact zoeken met de telegraaf, ipv dat er berichten komen vanuit de politie/het OM duidt al mijns inziens op duidelijk aandachtzoekerij.
Ik blijf bij innocent untill proven guilty.
Shiloh schreef:Er staat in het artikel wel dat er contact is gezocht met de zedenpolitie. Maar inderdaad het feit dat dit naar buiten is gekomen naar aanleiding van contact zoeken met de telegraaf, ipv dat er berichten komen vanuit de politie/het OM duidt al mijns inziens op duidelijk aandachtzoekerij.
Ik blijf bij innocent untill proven guilty.