Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Natasja91 schreef:Mijn kaart is kapot... en ik snap echt niet wat ik nou allemaal moet doen.
Op de ene site staat "ga naar een OV punt", op de andere site staat "stuur hem op" en op weer een andere site staat "vraag een tijdelijke OV aan"....
Heeft iemand enig idee wat ik moet doen??
En... is het echt zo dat je niks vergoed krijgt? Dan ben ik echt arm straks
chaanttaall schreef:ik heb een probleem met mijn ov chipkaart. Ik heb hem nu ongeveer een half jaar in huis en ik kan hem gewoon niet gebruiken
ik heb begrepen dat je eerst een product op moet halen voordat je hem kunt gebruiken, dus ik ging dat proberen bij de winkel waar het kon. Staat er dat er niets beschikbaar is!
ik dus naar dat OV bedrijf bellen, zeggen ze: als u nu weer gaat dan doet hij het.
Doet hij het weer niet! dus ik weer bellen zeggen ze ik zal het nog een keer proberen en dan weet ik zeker dat hij het doet. dus ik nog een keer proberen maar hij doet het nog steeds niet! hoe kan ik er voor zorgen dat hij het doet?
furious schreef:chaanttaall schreef:ik heb een probleem met mijn ov chipkaart. Ik heb hem nu ongeveer een half jaar in huis en ik kan hem gewoon niet gebruiken
ik heb begrepen dat je eerst een product op moet halen voordat je hem kunt gebruiken, dus ik ging dat proberen bij de winkel waar het kon. Staat er dat er niets beschikbaar is!
ik dus naar dat OV bedrijf bellen, zeggen ze: als u nu weer gaat dan doet hij het.
Doet hij het weer niet! dus ik weer bellen zeggen ze ik zal het nog een keer proberen en dan weet ik zeker dat hij het doet. dus ik nog een keer proberen maar hij doet het nog steeds niet! hoe kan ik er voor zorgen dat hij het doet?
Moet je voor een gewone kaart wel een product hebben dan? Kan je er niet gelijk geld opzetten?