Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
_SteR_ schreef:Ik heb dat meisje van hyves ook gemaild, maar dit vond ik toch niet helemaal te vertrouwen.. Ik had allerlei vraagtekens bij haar berichtje terug zoals; hoe zit het dan met invoerrechten, BTW enz. enz. Ik kreeg een hele lange mail met antwoorden behalve juist de belangrijkste..
Ik heb mijn bestelling nu gedaan bij Femina Elegance! De bikini's op de vorige bladzijde zijn dat. Zij kon veel bikini's van de originele Victoria's Secret site ook gewoon verkrijgen.
Daarbij verstuurd zij de bikini's vanuit de VS in kleine pakketjes met opgave van geringe waarde zodat ik hierover geen taxen en invoerrechten hoef te betalen.
Wanneer er een bikini niet past, kan deze gewoon geruild worden voor een ander model of een andere maat! Dit kan bij dat meisje van hyves neem ik aan niet.. Vandaar dat ik voor Femina Elegance gekozen heb.
De bikini's heb ik als het goed is over 10 á 14 dagen in huis!
Pauke schreef:Die bikini's van de femina elegance zijn wel heel mooi!
Alleen heb ik van topje een C ong. en van broekje maat M/36/38 dus meestal kan ik alleen maar van die bikini's kopen waar je het topje en broekje los kan kopen.
Hebben jullie hier ook last van, en wie weet waar je dan mooie bikini's kunt halen?
Marilla schreef:Celine, die vond ik idd ook al erg leuk!
Denk dat ik echt te veel bikini's ga kopen dit jaar. Heb er al 1, wil nog een bandeau bikini en heb net een schitterende bij de Hunkemoller gezien die ik misschien ook wel wil halen!
http://www.hunkemoller.nl/productconten ... thumb3.jpg