Hier heeft eerst wel vrij veel gelegen maar door de regen van gister is het weg en is alles een vrij sappige bende. Ben blij dat de sneeuw weg is, was er nu wel zat van maar nu moet de sappige bende nog even verdwijnen
Silence
Geplaatst: 26-12-09 17:20
De laatste restjes liggen nog op de stoep, onze straat is nog spekglad (komt weinig tot geen verkeer en wordt verder niks aan gedaan), maar verder is het overal weer zo groen als gras...
Bij ons ook bijna alles al weg, klopt het dat het weer gaat sneeuwen deze week?
aerdenhout1
Geplaatst: 26-12-09 17:34
Als er nog een keer zo veel sneeuw komt, zoek ik een dik touw en een grote boom op !!! Alhoewel ik bang ben dat ook die niet houden, want er is er een naar beneden gekomen gister. De laatste vracht sneeuw was teveel voor hem ( of haar???)
Ja er komt weer sneeuw aan,ze voorspellen vanaf volgende week alweer sneeuw [Zucht].
Melia
Geplaatst: 27-12-09 13:43
Alle sneeuw is hier weg, het regent hier nu. Ze zeggen wel dat er vanavond weer natte sneeuw komt. Het is hier 8 graden buiten dus ik denk het haast niet maar we zullen zien, het kan natuurlijk wel afkoelen.
Laatst bijgewerkt door Melia op 27-12-09 13:44, in het totaal 1 keer bewerkt
Hier is het meeste weg, ligt nog wel veel van die kleine stukken vastgevroren ijs.. Lag bij de paarden op hun buitenplaats ook.. Het is een stuk van 180m2, en dan heb ik met een riek en bezem ijsvrij gemaakt.. Met een riek het ijs kapot gestoken tot kleine brokken en daarna aan de kant geveegd. Heb nu echt dikke blaren in mn handen staan Maar de paarden kunnen morgen weer veilig naar buiten..
_Evelien
Geplaatst: 27-12-09 15:19
Silence schreef:
De laatste restjes liggen nog op de stoep, onze straat is nog spekglad (komt weinig tot geen verkeer en wordt verder niks aan gedaan), maar verder is het overal weer zo groen als gras...
Hier hetzelfde!!
Nagano
Geplaatst: 27-12-09 16:04
voor mij hoeft het niet meer hoor het is hier net een schaatsbaan geweest het zout was denk ik op
Alles is hier weg, gelukkig! Het gras kwam er wonderbaarlijk groen onder vandaan, dus de paardjes lopen weer lekker buiten
Steenbok12
Geplaatst: 27-12-09 16:10
bijna alles weg!! Wel hier en daar nog wat ijs, maar vind het niet erg om ff gewoon weeer te kunnen fietsen morgen. Ik vind sneeuw opzichzelf prachtig maar aangezien ik geen vakantie heb liever geen sneeuw aangezien ik afgelegen woon en niet veel gestrooid wordt voordat ik in de stad ben, ben ik al moe voordat ik op stage ben maargoed gaat het overal weer sneeuwen of alleen in het noorden natte sneeuw toc halleen ?
is het sneeuw of regen? volgens weerbericht op radio zou het in het zuiden regenen.. maja dat zegt ook niet alles
Flits__
Geplaatst: 29-12-09 14:28
Ik las dat er in het zuiden voornamelijk regen zou vallen en ijzel. In de avond zou er in het noorden wel een winterse bui kunnen komen. Ik hoop het in ieder geval niet.