Wie kan ik blij maken????

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Frances

Re: Wie kan ik blij maken????

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-10 16:40

Leuk leuk leuk :))

Zooist

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-03-10 01:00

Zo, ik ben thuis!

Ah men, ben echt moe!

Vanmorgen om 8 uur vertrokken. Drie enorme dozen achterin de auto van mijn moeder gepropt en op naar Westerbork.

Daar mijn auto na bijna een jaar opgehaald en gelijk na het betalen van de rekening mijn faillissement aangevraagd. Men, wat een geld. Ik vond wel dat die knul hem rot kon starten en vroeg nog een hoe en wat. Maar die knul deed et gewoon verkeerd..... Uhhuh!

Naja, wij dus met twee auto's naar Tequilaros. Zowel Tomtom als VDO wezen de weg. Maar mooi verkeerd. Dus even een telefoontje en Tequilaros kwam ons redden en ophalen in Zevenhuizen (de versie in Drenthe, of Groningen???)

Met drie auto's kwamen we toen aan. Lekker een bakkie thee gedronken, verse broodjes en krentebollen gesmikkeld en toen alle spullen die daar verzameld waren in mijn tiet gepropt.

Tequilaros kan eindelijk weer genieten van haar zolder.

Daarna zijn we doorgereden naar een van de bokkers die ik spullen beloofd had. We werden hartelijk ontvangen en kregen wat te drinken en lekkere koekjes. Ook daar hebben we gezellig zitten kletsen.

Toen nog spullen achtergelaten bij een bokker voor Leannexxnona en die aalt ze van de week op.

Helaas gaf de oorzaak van mijn aangevraagde faillisement vervolgens de geest. Hij startte niet meer.
Gelijk de garage gebeld en dit was het antwoord: ben je lid van de ANWB? Dan moet je hen bellen. De accu. Ja, we dachten het al, maare, tja..... Bel de ANWB maar........

Ik heb nu helemaal GEEN vertrouwen in welke garage dan ook want na het inleveren van een volledig maandsalaris krijg je doodleuk te horen... We dachten het al.

Ik vroeg er driedubbeltjesineenblikje nog naar.....

Maar goed, de meneer van de ANWB was er binnen 5 minuten. Woont in de buurt en zijn dienst begon net. Hij de accu doorgemeten en inderdaad. Het was al een wonder dat ik daar gekomen was. Ik kon kiezen of kabelen, maar als ik terug naar huis wilde moest er een nieuwe accu in. De standaard accu's passen uiteraard niet dus meegesleept naar een automaterialen zaak om een juiste accu te kopen. De meneer van de ANWB heeft hem er keurig ingezet en ik kon de eerste week werken van komende maand ook aftikken.

Thanks to mum. Anders had ik moeten meerijden om thuis te komen. Die krijgt dus nog een lading centen..... Ze rekent geen rente gelukkig, haha!

Maar goed, auto gemaakt, op naar huis.

Thuis de auto leeg geruimd en mijn zolder weer aangevuld.

Ging daarna nog eten bij paps en mams (en boodschappen doen in hun voorraadkast) en toen ik in de toet stapte wilde die weer niet starten.

Zucht........

Te koop: mijn toet! Alles is nieuw, niks werkt. Ruilen voor anderhalf maandsalaris en het liefst zo snel mogelijk.

Haha, gelukkig zie ik de lol er nog van in maar men, als ik nog mijn oude ik was had ik echt geflipt!

Uiteindelijk deed toet het en ben ik nog lekker even weg geweest. Alleen vergeten boodschappen te doen in de kast. Haha!

Ik hoop dat iedereen blij is met de spullen maar dat komt vast wel goed!

Iedereen van vandaag bedankt voor de matjes en de droogjes, de bloemen en de chocolaatjes en alle Drenthe, Groningen en Friesland bokkers voor de spullen.

En van Leannexxnona verwachten we natuurlijk wel een verslagje! Haha!

Iedereen een fijne avond nog. Ik ga nog heel even bank hangen en mandje in!

Toedels!

__danielle__

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-10 01:05

zo jij treft het wel zeg! hihi. heb geen belangstelling voor je auto, sorry.

en.. next step? zolder weer leeghalen en verder rondbrengen? leuk leuk!:)

Zooist

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-03-10 01:16

Uh ja, morgen ga ik alles verdelen in de hoeken van de zolder.

Dan sleep ik 5 april weer een lading mijn auto in en ga ik naar ermelo en Amersfoort. Naar gohya en moosje.

En dan plan ik nog een date met Liezzie en naar Zeeland.
Voor zolang de toet het blijft doen dus helaas weer onder voorbehoudt.

Zooist

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-03-10 09:50

En ik moet ook nog naar Amsterdam trouwens. Voor die mevrouw van de brand.

Ik ga op mijn gemak opstaan en wakker worden.

Dan duik ik de zolder weer op. Vanmiddag zelf naar stal.

leanneXXnona

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-10 16:03

oja zeker krijgen jullie een verslagje.

Zooist

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-03-10 18:30

Zo, ik heb alles zo'n beetje verdeeld op zolder.

Voor Ammie2009, voor Gohya, voor Moosje, voor kennis van Zirano en voor Liezzie.

Ik heb nog 1 doos staan vol hoofdstellen die ik moet verdelen.

En heb vandaag nog een gift gekregen van Kabouterdans! Dat ga ik volgend weekend ophalen.

Het enige wat ik me afvraag is hoe ik alles in mijn auto krijg. Haha! Misschien kan ik de trailer erachter hangen als ik naar Amersfoort en Ermelo ga.

Liezzie, waar zit jij ergens?

Zirano is ergens bij Amsterdam en Ammie is Zeeland.

Zooist

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-03-10 22:25

De foto's:

Voor Gohya
Afbeelding

Voor Ammie
Afbeelding

Voor Moosje
Afbeelding

Voor Liezzie
Afbeelding

En deze moet ik nog verdelen..... deze doos zit vol met hoofdstellen, in alle soorten en maten...
Van verschillende kwaliteit. Alle nieuwe hoofdstellen of zgan hoofdstellen zijn al verdeeld....
Afbeelding

OP de foto's lijkt het misschien niet zoveel. Maar dat van Moosje of Liezzie past denk ik niet eens in mijn auto.... :o

Frances

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-10 22:55

niet veeheel := hoezo dat gek _O- Ik vind het het echt huge stapels...
Echt super zeg +:)+ al het werk wat je er in steekt ook!

Ben benieuwd naar het verslagje van LeanneXXnona :D

Zooist

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-03-10 22:58

Ik heb net een berichtje gekregen van een bokker die we anoniem houden. Ik heb daar spullen afgeleverd en ze passen en ze zijn er erg blij mee!

Zo fijn om te horen!

Komend weekend is de tweedehandsmarkt van Aquatje. Dat is voor de stichting paarden pensioen fonds.
Ik heb daar twee weken geleden spullen naar toe gebracht.

Dat verslag volgt ook na het weekend!

Moosje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-10 01:22

Niet veel zegt ze dan...
K hoop maar dat t in mn schuur past totdat het opgehaald wordt. :D

Zooist

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-03-10 08:03

Waar moet het uiteindelijk heen Moosje? Ik ben bang dat de trailer mee moet of een aanhanger.....

Het is echt heel erg veel....

my_precious

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-10 13:26

zoo ik zat even mee te lezen en zag ineens de foto's en natuurlijk het verhaal van jou zooist van je auto.
misschien moeten we ook maar is een topic gaan starten met een giro of zo voor jou zooist zodat de kosten voor jou auto terug betaald kunnen worden als ik zo zie hoe jij met je auto die steeds weer kadoek is, door het hele land raced, je verdient echt een mooie kado!!!

Nicje87

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-10 13:36

Ik heb hier nog een matras liggen...
Als iemand die wilt hebben gratis af te halen.... maar mocht diegene nog een oude fiets hebben die niet gebruikt wordt, dan zou ik daar heeeeeel blij mee zijn en heeel goed kunnen gebruiken!.... Iemand intresse? Of is dit niet de bedoeling van dit topic?

Zooist wat super van je zeg allemaal!

gohya

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-10 13:53

ammie2009 schreef:
zoo ik zat even mee te lezen en zag ineens de foto's en natuurlijk het verhaal van jou zooist van je auto.
misschien moeten we ook maar is een topic gaan starten met een giro of zo voor jou zooist zodat de kosten voor jou auto terug betaald kunnen worden als ik zo zie hoe jij met je auto die steeds weer kadoek is, door het hele land raced, je verdient echt een mooie kado!!!

Dit vind ik een heel goed idee!

my_precious

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-10 13:55

gohya schreef:
ammie2009 schreef:

Dit vind ik een heel goed idee!

dankjewel,
nu nog even gaan verzinnen wie er allemaal mee doen en wat we kunnen missen al is het maar 2 euro per persoon en dat op 1 bepaalde datum naar de rekening van zooist storten.
maar goed dit is oftopic dus moet een nieuw topic over gestart gaan worden.

_MG

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-10 14:01

Ik heb ook nog altijd wat spullen thuis liggen (o.a winterdeken maat 185) die toen der tijd niet mee konden (omgeving z. limburg). Dus mocht er nog interesse zijn, pb maar!

Zooist

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-03-10 14:54

Ho ho, geen inzamelacties hoor!

Het is bijna mei vakantiegeld en inzamelacties mogen niet via bokt. Haha! Ik red me wel hoor! Komt goed!

Wel onwijs lief van jullie.

We hebben echt genoeg spullen mensen. Maar zal volgend jaar een nieuwe ronde doen! Dus als je de spullen wilt bewaren! Graag!

_MG

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-10 16:12

Ik zal mijn spullen iig bewaren, maar mogen er nog andere bokkers zijn die dringend op zoek zijn naar iets, laat maar even weten! Ik wil het ook best opsturen.

liezzie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-10 19:40

ik zit in arnhem, maar ik dacht dat ik wel te combineren was met Ermelo, maar ik denk dat je auto vol zit!
jemig! Moest bijna gereanimeerd worden omdat ik even geen adem meer had! wat veel spullen!!!!!!

Zooist

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-03-10 23:11

Hmmmmm, ik ga zaterdag of zondag naar Gorinchem om nog wat op te halen voor Zirano.

En ik heb best vroeg les dus misschien dat ik ergens in de middag richting dan die kant op kan komen en dan doorrij naar Arnhem....

Maar dat weet ik nog niet zeker hoor. En mijn toet moet ook meewerken....

lovesdanny

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-10 23:52

Misschien is het wat voor ons, bij ons op de manege, Ruitersportcentrum Emmeloord,
hebben ze ook de balansruiters, dat is geloof ik voor gehandicapten en mindervaliden!

Zooist

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-03-10 23:54

Cathariina schreef:
Misschien is het wat voor ons, bij ons op de manege, Ruitersportcentrum Emmeloord,
hebben ze ook de balansruiters, dat is geloof ik voor gehandicapten en mindervaliden!

De actie is gesloten. Voor de volgende ronde kan je in september aanmelden. Ofzo....???

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-10 19:24

Oftopic!

Zooist ik vind dat je super goed werk doet!!
Alle spullen die ik heb gaan naar Gohya..
Dat is mijn kennis en ik help dr super veel =)
En omdat ik een hoop mag & leer van dr vind ik dat wel een goede deal toc?

Maar echt!
Als ik de lotto win! dan ga ik je zekers geld geven zodat je over al heen kunt rijden =)

liezzie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-10 07:56

sorry voor de late reactie. Morgen kan ik wel. Vandaag ga ik naar indoor brabant.