Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Dorine92 schreef:Hier net terug van een tripje alleen in Polen. Zou van de week ook nog alleen uit eten gaan maar op het laatste moment kwam er toch iemand aanhaken. Vertrek komende week in mn eentje naar Dubai voor een week en daarna 3 weken Malediven, ook allemaal in mn eentje. Heerlijk! Niemand die gaat lopen bepalen wat er allemaal niet kan
Picopico schreef:*Schopje omhoog*
Ik ben nu alleen op vakantie. Lekker last minute alles geboekt, want in je eentje hoef je geen rekening te houden met mensen die alles graag lang van tevoren regelen
Ik wilde vandaag een mooie wandeling maken, maar helaas is het gaan regenen. Dus nu wordt het relaxen in het hotel
Zonnetje81 schreef:prompter schreef:Ik ga vrijdag weer voor een week alleen op pad. Huisje op de Veluwe, en tussendoor naar de Equitana. Ik kijk er al naar uit.
Wat doe je dan allemaal? Zonder dat je denkt ja hier zit ik nu alleen en ik moet ervan genieten.
Zonnetje81 schreef:Picopico schreef:*Schopje omhoog*
Ik ben nu alleen op vakantie. Lekker last minute alles geboekt, want in je eentje hoef je geen rekening te houden met mensen die alles graag lang van tevoren regelen
Ik wilde vandaag een mooie wandeling maken, maar helaas is het gaan regenen. Dus nu wordt het relaxen in het hotel
Waar ben je naar toe?
Zonnetje81 schreef:prompter schreef:Ik ga vrijdag weer voor een week alleen op pad. Huisje op de Veluwe, en tussendoor naar de Equitana. Ik kijk er al naar uit.
Wat doe je dan allemaal? Zonder dat je denkt ja hier zit ik nu alleen en ik moet ervan genieten.
Tancreda4 schreef:Wij hebben binnenkort een uitje met het team, en dat is op 2.5 uur rijden ongeveer. Nu zit ik te twijfelen de dag er voor er al heen te gaan, en de dag er na pas weer terug. Dus 2 nachtjes ergens te logeren. Aan de ene kant wil ik graag, aan de andere kant vind ik het heel spannend. Nu heb ik een schattig hutje in het bos gevonden, wat veel rust is. Nu ben ik alleen bang dat dat wellicht een stap te ver is, want dan ben je echt alleen alleen... Dus wellicht is een hotelletje in een dorp of stad voor een eerste keer wel beter, omdat je dan toch niet helemaal alleen bent...
Kunnen jullie mij helpen over de drempel te stappen?
Het helemaal alleen zijn is wel een ding. Thuis had ik daar ook wel last van, maar sinds ik mijn kath eb niet meer. Helaas kan die niet mee
Zonnetje81 schreef:Dorine92 schreef:Hier net terug van een tripje alleen in Polen. Zou van de week ook nog alleen uit eten gaan maar op het laatste moment kwam er toch iemand aanhaken. Vertrek komende week in mn eentje naar Dubai voor een week en daarna 3 weken Malediven, ook allemaal in mn eentje. Heerlijk! Niemand die gaat lopen bepalen wat er allemaal niet kan
Oeh wat ga je in 3 weken malediven doen?
Herfstblad schreef:Ik heb nu een week vakantie! En ik ga allemaal leuke dingen doen. Ik wil bijvoorbeeld een dagdeel naar Wildlands, een dagje wandelen in Teckelenburg. Ik merk dat ik er helemaal niet meer overna denk dat ik dit in mijn eentje ga doen. Ik heb er juist heel veel zin in! En baal dat ik maar een weekje vrij heb..Wou ik toch even delen haha
Een nachtje op de Veluwe en daar lekker wandelen lijkt mij ook nog leuk. Maar €
Tancreda4 schreef:Wij hebben binnenkort een uitje met het team, en dat is op 2.5 uur rijden ongeveer. Nu zit ik te twijfelen de dag er voor er al heen te gaan, en de dag er na pas weer terug. Dus 2 nachtjes ergens te logeren. Aan de ene kant wil ik graag, aan de andere kant vind ik het heel spannend. Nu heb ik een schattig hutje in het bos gevonden, wat veel rust is. Nu ben ik alleen bang dat dat wellicht een stap te ver is, want dan ben je echt alleen alleen... Dus wellicht is een hotelletje in een dorp of stad voor een eerste keer wel beter, omdat je dan toch niet helemaal alleen bent...
Kunnen jullie mij helpen over de drempel te stappen?
Het helemaal alleen zijn is wel een ding. Thuis had ik daar ook wel last van, maar sinds ik mijn kath eb niet meer. Helaas kan die niet mee