Ik als stille meelezer ben toch ook wel heel erg benieuwd!
Esmeralda
Geplaatst: 17-07-10 14:56
heerlijk om te lezen dat het zo goed gaat geniet er heerlijk van en als jij denkt dat je het goed doet, zal het goed zijn hoor geniet ze en kijk niet al het mooie ervan af
Ook ik ben erg benieuwd hoe 't nu na de bevalling met 't gezin is!
Shanedow
Geplaatst: 17-07-10 16:23
Waaauw wat een schitterend topic dit ! .. Ben het wezen volgen maar echt super en inderdaad erg benieuwd hoe het er nu allemaal mee gaat ?
Wat leuk zeg, echt super veel plezier en succes met je gezinnetje !
Chivance
Geplaatst: 17-07-10 22:41
Van harte gefeliciteerd met jullie kindje! Ik ben ook een stille meelezer van bij je eerste post, maar ik geloof ook dat ik toen gereageerd heb. Ik zou het ook leuk vinden een foto te mogen bewonderen van het kindje dat we al zolang kennen!
Ik vind het vervelend om te zeggen, maar ik heb gemerkt dat de foto's helaas doorgestuurd zijn. Ik weet verder niet door wie, maar vind het toch wel erg vervelend, en best banketstaaf... (wist van te voren wel dat het kon gebeuren, maar ging van het goede van de mens uit) Daarom heb ik besloten de foto's niet meer te verspreiden. (hiermee wil ik verder niemand beschuldigen of aanvallen!).
We hebben deze week een redelijke uitdaging gehad, de kleine was gigantisch drammerig, sliep slecht, dronk steeds heel kort, huilde veel. Wij gister naar de huisarts geweest en daar hoorden we dat het waarschijnlijk gewoon krampjes waren en dat dat met 3 maanden wel weg zou zijn. (ik denk dat ik tegen die tijd een nieuwe definitie van moe zijn had leren kennen, haha).
Nu ben ik iemand die daar geen genoegen mee neemt (misschien nog zo eigenwijs omdat ik jong ben, wie zal het zeggen). Ik heb uiteindelijk gister een hele tijd naar hem zitten kijken terwijl hij sliep, niks anders. Na een lange tijd kijken en inmiddels een houten kont opgelopen te hebben zag ik het gebeuren... Er kwam melk teruglopen (maar niet spugen), hij ging hijgen, vervolgens huilen, hij liet duidelijk merken dat het pijn deed en natuurlijk was hij klaarwakker. Maar omdat hij dus niet spuugde, viel het normaal helemaal niet op. Dat omhoogkomen van de melk was ook zo weer weg.
Nou dit gegoogelt en kwam uiteindelijk uit op verborgen reflux (voor de niet kenners, dat is een soort van spugen, maar dan zonder het spugen, en de melk die naar boven komt is vaak half verteert en vermengt met het maagzuur, wat natuurlijk veel pijn doet in zijn keeltje). Ik heb toen zijn bedje bij zijn hoofdeinde verhoogt, en dezelfde nacht sliep hij weer als een roosje, niet huilen bij het inslapen en hij sliep weer zoals in het begin, bijna de hele nacht door... Dat zo iets simpels (bed verhogen), zoveel verschil kan uitmaken... Arm kereltje.
Ook heel leuk, inmiddels kan hij lachen (nog wel zonder geluid, maar hij maakt enorme glimlachen zo nu en dan ) en volgt hij je hoofd met zijn ogen. Ook probeert hij nu te kijken naar de richting waar geluid vandaan komt. We zijn trots als een pauw natuurlijk, haha!
Laatst bijgewerkt door Equidea op 20-07-10 10:19, in het totaal 2 keer bewerkt
Wat goed dat je hebt ontdekt dat hij reflux heeft. En dat door jouw oplossing hij weer lekker slaapt.
Het woord "moe" krijgt een andere betekenis als moeder.
juval
Geplaatst: 20-07-10 10:17
gefeliciteerd met je zoontje!!
volgens mij ben jij een heel goede moeder! goed van je dat je zelf actie onderneemt hoor! geniet lekker van elkaar!
Shanedow
Geplaatst: 20-07-10 10:20
Waaauw wat geweldig .. en goed dat je zo doorgezet hebt. echt klasse tegenwoordig gaat het allemaal zo makkelijk en gaan ze zo makkelijk ervanuit dat het weinig is..
Erg jammer dat de foto door gestuurd is. In volle glorie en vertrouwen geef je de foto's om ieder je blijdschap te tonen en dan dit...
Mooi dat het nu allemaal weer goed gaat en dat hij zelfs de grote glimlach heeft ontdekt . Heel veel plezier nog van je gezinnetje !!
_Kimmm
Geplaatst: 20-07-10 10:21
Jeetje Equidea wat bizar dat de foto`s doorgestuurd zijn!
Fijn dat je zelf een oplossing heb gevonden voor het huilen en dat die nu weer heerlijk doorslaapt!