[HK]Met de trein - deel 3

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-09 11:02

Het is echt wel raak hè, de afgelopen tijd... :\

Ik hoorde het idd ook op het radionieuws, dat er storingen waren tussen Deventer en Zwolle.

Sterkte, is niet niks om zoiets mee te maken!

Anoniem

Re: [HK]Met de trein - deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-09 11:03

Rondom apeldoorn een sein en wisselstoring, en tussen Deventer - Zwolle een springer -O-

Glitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-09 11:05

Bedankt, had het nog nooit van zo dichtbij meegemaakt. Heb er nog steeds een heel vreemd gevoel bij.

Anne.

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-09 11:22

Op mijn traject begaf een trein het eerder vandaag.. Nu rijdt mijn trein niet.. Kwartiertje later op school dan.

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-09 22:54

He Tinkelbel, kan me voorstellen dat je van de kook bent door zoiets. Je hebt het dus zien gebeuren? :(:)

Vader van een vriendin van mij is machinist, en hij heeft er ook meerdere voor de trein gehad. Je bent elke keer weer helemaal kapot, het schijnt echt ontzettend traumatiserend te zijn.

Ik ga morgen met de trein richting Zwolle, eens zien wat de NS dan voor me in petto heeft.

Jeszica

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-09 23:37

He Tinkelbel, naar is dat he :(:) ik had het vorige week dus... Blijf toch iedere x dat beeld nog in m'n hoofd halen als ik op het station sta...

Had vandaag trouwens last van die seinstoring op de heenreis. Mijn hele trein werd opgeheven, alles rond half werd opgeheven. Dus we moesten 3 treinen in een proppen. Lekker vol...

Op de terugreis deed m'n hele trein niks meer. hij is denk ik 2x opnieuw aangekoppeld ofzo, maar we vertrokken maar niet en hij is uiteindelijk ook opgeheven... Ging lekker!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-09 00:44

Wie verwacht er nou op deze tijd een kapotte trein bij Nieuwerkerk.. Nou kom ik dus niet thuis zonder hulp _O-

Inoterry

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-09 01:07

Er zaten 2 engelse jongedames in mijn trein die dachten dat ze geen kaartje nodig hadden voor de trein naar schiphol. Yeah right _O- _O- .

Unwritten schreef:
Wie verwacht er nou op deze tijd een kapotte trein bij Nieuwerkerk.. Nou kom ik dus niet thuis zonder hulp _O-

Is dat ding nu nog niet weg dan? Die staat er al een tijdje geloof ik := :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-09 01:31

Om middernacht was weer treincverkeer mogelijk :j

maar toen kroop ik op gouda in een warm autootje :D

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-09 14:47

Jeetje wat een ellende zeg! Zit nou in de trein naar Zwolle, so far so good. Aan de andere kant zijn we net Groningen uit dus laat ik maar niet te vroeg juichen :))

MarrieLeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-09 18:00

Zo, heb mazzel gehad dus vrijdag, met al die storingen!

En vanochtend ook weer prima terugreis uit Almelo, even vertraging bij Amersfoort, maar was wel fijn, want had maar 2 minuten overstaptijd. :Y)

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-09 18:03

Trein terug naar Groningen had ruim vijf minuten vertraging en was aardig vol.
En wát is het dat mannen altijd wijdbeens moeten zitten? Ik wil gewoon geen heup-tot-kniecontact met mannen die ik niet ken, en al helemaal niet als ik geen kant op kan in de trein :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-09 18:04

Ik kan daar ook niet tegen, wijdbeense mannen, zowiezo niet tegen mensen die perse heel dicht naast je willen zitten. Naast me zitten prima, dicht naast me zitten, ho maar :+ Dan frut ik dat leuninkje er altijd tussen.

Als het mee zit volgende week naar Groningen treinen *\o/*

Exit13

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-09 18:06

Ik heb daar ook zo'n hekel aan! Net als wanneer er dikke mensen naast je komen zitten en je nog maar een halve stoel hebt..

Butterfly

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-09 18:16

ooh ieuw! Mag ik er nog aan toevoegen dat ik ook niet van stinkende mensen-in-een-overvolle-(spits)trein hou? :D

Vrijdag naar Amsterdam, en het ging zo goed vanaf Leeuwarden...overstap en alles gehaald. Kom je in Weesp, stopt de trein daar op het station. Het was een intercity, dus fijn op het middelste spoor. Roept de conducteur om dat er een defect is aan de trein en dat de machinist het zo snel mogelijk op gaat lossen. Het heeft gelukkig maar 10 min geduurt, maar wie zet er dan ook een ICM in als het normaal gesproken een DD-IRM is. Dat is vragen om problemen :D (en een hééééle volle trein)

MarrieLeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-09 18:21

Hoeft geen probleem te zijn hoor Kiannah, als je een dubbele ICM inzet, ipv 1 VIRM. :Y)
Maar wel vervelend, gelukkig viel het mee met het defect. :)

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-09 18:23

Ja mensen die dicht op je zitten vind ik echt naar. Ik heb helemaal geen problemen met lichamelijk contact, maar dan wel met mensen die ik ken :))

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-09 18:48

Berdien schreef:
Ja mensen die dicht op je zitten vind ik echt naar. Ik heb helemaal geen problemen met lichamelijk contact, maar dan wel met mensen die ik ken :))

Nou, met mensen die ik ken hoef ik ook niet de hele tijd op 1 bankje te zitten als ik bijvoorbeeld van Nieuwerkerk naar Groningen ga :)) NaNi en ik hadden toen ook gewoon 2 banken :+

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-09 18:50

Tuurlijk, maar als het moet vind ik het niet vervelend :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-09 18:52

Indien de trein vol is niet :)

Ik heb ook een keer tussen zwolle en groningen de hele rit op de grond gezeten, vond ik ook niet erg. :)

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-09 18:59

Berdien schreef:
En wát is het dat mannen altijd wijdbeens moeten zitten?

Om te voorkomen dat het zaakje te warm wordt? :+

Ik snap wat je bedoelt, ik zit daar ook totaal niet op te wachten. :n

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-09 19:01

Karin :') het is maandag he :D valt mij trouwens ook op, dat als ze een laptop hebben, dat ze die ook wijdbeens richting de knieen zetten :+

SimoneDV

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-09 20:48

ook altijd als je op zo'n bankje zit die tegenover elkaar staan en er zitten dus 4 mensen zitten al die benen en voeten eigenlijk echt in de weg :')

Vandaag werd er wel een leuk bericht omgeroepen, we reden een heel klein stukje voor utrecht langzamer en toen vertelde de conducteur dat we achter een ander treintje reden :P (hij zei echt letterlijk treintje).

Ik weet nog een "discussie punt": vooruit of achteruit rijden? :P

Muisbal

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-09 20:59

Hée weer actie :P
Vandaag even heen en weer Den Haag CS - Leiden CS :)

Vroeger wilde ik altijd per se vooruit rijden, nu maakt het me in de trein niets meer uit. :) In de bus kan ik er nog steeds slecht tegen om achteruit de rijden, dan wordt ik misselijk/hoofdpijn. Maar dat heb ik sowieso al snel in een bus :P

Charles

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-09 21:04

In de trein maakt het mij ook niet uit, in de bus kan ik écht niet achteruit. :+