.Annemijn goed bezig! Ben benieuwd of je er wat meer geduld voor hebt
.En jij tweety, heb je nu een nieuw project?
Jongens vandaag moet de dag worden dat hij afkomt. Duimen jullie mee?
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
.
.
. Je woont ook echt aan de andere kant van NL vanaf mij gezien. Jammer, maar misschien kunnen we een keer een meeting doen ofzo. Lijkt me hartstikke gezellig!
Voor mij zit je ook nog ver weg, ruim 2 uur rijden.
.
chocobroodje schreef:Oh wat rot annemijn wat heeft ie? Heb je woestijnratjes of tamme ratjes? Daar heb ik er vroeger ook veel van gehad! 5 Dames in een gigantisch grote kooi. Jammer dat ze zo vreselijk gevoelig zijn. Sterkte vanavond!
Goed bezeig evelli, de V&D gaat het nog druk krijgen vandaag.
Edit misschien kunnen we een keertje midden in het land afspreken, utrecht ofzo?
Vanavond dus nog 7, ik laat mijn oma'tje van 2j4.5mnd gaan. Ze is al een tijdje benauwd, op de rontgenfoto van ruim 3 weken terug was ook een gezwel in haar longen te zien. Ook doen haar pootjes niet helemaal goed meer mee. Verder is ze nog helemaal happy, maar ik wil niet wachten tot ze nog verder aftakelt, die keuze heb ik en die moet ik ook in haar belang maken.. Maar het valt me toch erg zwaar, het was wel een beetje mijn lievelingetje
Er al achter wat je volgende project is?
!! De club blijft maar groeien, leuk hoor
.
.
snikky schreef:ik heb een schitterende puzzel van disney, alleen nog steeds geen puzzelmat!
weten jullie mss een alternatief?die matten zijn zo duur joh haha
2 zelfs eigenlijk