Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Miss_Blimm schreef:Blondie_ schreef:Waarom zou ik naar jou luisteren??
Waar bemoei je je uberhaupt mee? ik krijg echt de paasei van mensen die anti dit en anti dat zijn. Laat mensen lekker in hun waarden. Of heb je zelf niets beters te doen dan druk maken om andermans leven?
Mmm kan niet wachten om dalik weer mn neusje vol te stoppen
Denk dat je niet voor niets Blondie heet...
Als je er de klere van krijgt dan meng je niet in een discussie zoals dit
Miss_Blimm schreef:Hoor je mij zeggen dat IK dat normaal vind?? Ik zou me niet zo laten naaien... zij wel. Maar das hun probleem. Bemoei me er niet mee
Blondie_ schreef:Ragnaaa schreef:Diegenen die beweren dat men pas recht van spreken heeft, op het moment dat iemand zélf heeft ondervonden hoe of wat precies, vind ík erg bekrompen reageren.
Ik hoef geen ervaringsdeskundige te zijn om te weten wat voor aanval het is op mijn lichaam & geest.
WETEN wat voor een aanval is op je lichaam en geest is wel even iets anders dan weten hoe het voelt om high of stoned te zijn.
Als je het nooit gebruikt heb kijk je er anders tegenaan indd.
Mensen die gebruiken of ooit gebruikt hebben zijn ook veel meer open-minded meestal dan mensen die anti zijn, en dan niet alleen kwa drugs maar alles in het leven

Blondie_ schreef:Ragnaaa schreef:Diegenen die beweren dat men pas recht van spreken heeft, op het moment dat iemand zélf heeft ondervonden hoe of wat precies, vind ík erg bekrompen reageren.
Ik hoef geen ervaringsdeskundige te zijn om te weten wat voor aanval het is op mijn lichaam & geest.
WETEN wat voor een aanval is op je lichaam en geest is wel even iets anders dan weten hoe het voelt om high of stoned te zijn.
Mensen die gebruiken of ooit gebruikt hebben zijn ook veel meer open-minded meestal dan mensen die anti zijn, en dan niet alleen kwa drugs maar alles in het leven
MarcoBorsato schreef:Ik heb zero respect voor mensen die zich helemaal de gallemiese in snuiven op een feestje, of met drugs achter het stuur kruipen.
En ja natuurlijk is het stom om drugs te gebruiken. Maar daar hou ik me minder mee bezig dan ik zou moeten.
ik zal het ook nooit meer doen. roken heb ik ook gedaan. maar daar wordt ik nog steeds misselijk van. en kan er ook niet aan wennen.
dejavu schreef:Miss_Blimm schreef:Hoor je mij zeggen dat IK dat normaal vind?? Ik zou me niet zo laten naaien... zij wel. Maar das hun probleem. Bemoei me er niet mee
Nou, je draagt het aan als tegenargumenten op mijn stelling dat mensen met een verslaving normaal kunnen functioneren. Ik vind dat namelijk niet en al helemaal niet die mensen die jij als voorbeeld. Ik zou me kapot schamen als drugs een hoofdrol zou spelen in mijn leven en alles stuk maakt.
Citaat:Klopt. ik heb mezelf blondie genoemd omdat ik denk dat ik dom ben!
VivaLaVida schreef:pharagirlke schreef:Juist, omdat je op een pilletje minder snel scheef gaat dan op een joint, is de joint softdrugs en het pilletje harddrugs.
Heroïne en coke vind ik ook vrij ver heen. Recreatief? Wees realistisch
ik vind heroine en coke wel een wereld van verschil eigenlijk..
suus_ schreef:Blondie_ schreef:
Haha ik vind je reacties eigenlijk wel grappig.
Allereerst eerder in het topic verkondig je niet verslaafd te zijn.
Je zegt nou te weten wat voor een slechte invloed drugs heeft op jou lichaam, maar verkiest het high en stoned zijn erboven. Daarnaast nog je doordeweekse neus vergallen lijkt mij wel degelijk duiden op een verslaving.
Je laatste alinea wilde ik eigenlijk negeren, maar die beëindig je met zo'schijnheilige smiley waaruit blijkt dat je stiekum toch wel weet dat je niet weet waar je het over hebt.
Blondie_ schreef:Ik vind jouw reacties ook grappig, vooral dat je denkt dat ik verslaafd ben. Dat is nou precies wat ik bedoel. "oh je gebruikt door de weeks drugs dus je zal wel verslaafd zijn"
Ben ik dan ook een alcoholist als ik doordeweeks alcohol drink bv? of een eetverslaving als ik iedere dag naar de mac ga?
Miss_Blimm schreef:Ik zeg ook, ZIJ (d.w.z de gebruikers) vinden het normaal. Ken zogenaamde 'gezinnetjes' die al een hele tijd zo 'samen leven' met zo iemand. Mij hoor je niet zeggen dat het normaal is.
Denk dat je nog even een paar pagina's terug moet lezen. Ik heb nergens gezegd dat ik zo'n situatie normaal vind.