Zumba!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

eempiej

Re: Zumba!

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-09 19:50

Het gaat ook niet alleen om afvallen, het is ook gewoon leuk :P

Ik mag zo weer... en het regent en ik heb geen auto :(

Joyce_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-09 19:52

mimeslosydy schreef:
omg dat zie je de hele dag op de tv!

volslanke meiden die met een big smile met hun heupen aan het schudden zijn (en die het volgens mij helemaal niet nodigh hebben om af te vallen

Je spreekt jezelf een beetje tegen. :D Volslank betekent niet 'heel slank', maar juist 'met wat meer vet, mollig'. Die kunnen dus best wat afvallen (niet dat ik vind dat alle mensen met vet maar moeten afvallen, maargoed, hoop dat iedereen mijn punt snapt :') )

Ik doe het ook niet om het afvallen, het is gewoon leuk! *\o/*

AngelofLove

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-09 22:32

Tja, volslank betekent misschien wel dat ze niet heel slank zijn maar ik vind volslank vaak net een tikkeltje mooier dan heel slank, sommige meiden zijn net grassprieten zo dun en dat vind ik echt niet mooi... Maar ik denk dat mimeslosydy idd wat anders bedoelde :)

Ik heb net ipv Zumba een uurtje X-Co gedaan, vind ik persoonlijk ook erg leuk om te doen :)

Espoir_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-09 23:19

Ja Myukii! Die bedoel ik! Dan moet je met dat trommelen wel ja armen helemaal strak houden en je handen ook :D! Zo dat dansje met die jongen in zijn boxer lijkt mij erg moeilijk :+.
Daar heb ik wel 3 tot 5x voor nodig mocht ik die een beetje door hebben!

Wat is X-CO?

Joyce_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-09 23:28

AngelofLove schreef:
Tja, volslank betekent misschien wel dat ze niet heel slank zijn maar ik vind volslank vaak net een tikkeltje mooier dan heel slank, sommige meiden zijn net grassprieten zo dun en dat vind ik echt niet mooi... Maar ik denk dat mimeslosydy idd wat anders bedoelde :)

Ik heb net ipv Zumba een uurtje X-Co gedaan, vind ik persoonlijk ook erg leuk om te doen :)

Precies, ik ben tegenwoordig heel tevreden hoor, met mijn lekkere dikke billen en een warm laagje vet op mijn ribbetjes. :D

AngelofLove

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-09 23:43

DebbieY schreef:
Ja Myukii! Die bedoel ik! Dan moet je met dat trommelen wel ja armen helemaal strak houden en je handen ook :D! Zo dat dansje met die jongen in zijn boxer lijkt mij erg moeilijk :+.
Daar heb ik wel 3 tot 5x voor nodig mocht ik die een beetje door hebben!

Wat is X-CO?

http://www.youtube.com/watch?v=lssD3xbqOfE

Dat is X-CO ;-) Vind ik persoonlijk ook erg fijne sport en lekker te combineren met Zumba :-)

ecyoj

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-09 17:10

DebbieY schreef:
Zo ik heb gisteravond ook weer Zumba gedaan! Vorige week was ik lekker op vakantie :D

Ik keek op youtube en kwam dit filmpje tegen! We doen bijna dit hele filmpje aan dansjes, maar vanaf 5.20 niet meer zeg maar. Het liedje op 4.00 vind ik zo gaaf! En dat liedje erna vind ik dat hupsje om het helemaal goed te doen best moeilijk! Bij ons variëren wij meer in de die dansjes tussendoor zegmaar.

http://www.youtube.com/watch?v=i5LU6nwLNNk

heel veel bekende liedjes en pasjes.

Rachelll

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-09 17:18

ecyoj schreef:
DebbieY schreef:
Zo ik heb gisteravond ook weer Zumba gedaan! Vorige week was ik lekker op vakantie :D

Ik keek op youtube en kwam dit filmpje tegen! We doen bijna dit hele filmpje aan dansjes, maar vanaf 5.20 niet meer zeg maar. Het liedje op 4.00 vind ik zo gaaf! En dat liedje erna vind ik dat hupsje om het helemaal goed te doen best moeilijk! Bij ons variëren wij meer in de die dansjes tussendoor zegmaar.

ja van mij ook :D
morgen weer :D

dutchy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-09 17:36

Zo tijdje niet in dit topic gelezen, gelijk 15 pagina's verder.
Ik heb vandaag een sportkaart aangeschaft en ga dinsdag weer beginnen met zumba. Ben benieuwd, in aruba deden ze het wel anders dan hier in Nederland, maar waarschijnlijk net zo leuk!

horseylove

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-09 20:19

doe ook 3 keer per week aan zumba maar dan thuis :D
gewoon dvdtjes downloaden en lekker mee dansen :D

AngelofLove

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-09 20:30

Net weer een uurtje geweest. Ging vandaag allemaal wat minder. De lesgeefster die we normaal hebben was ziek dus nu een andere en die vind ik niet fijn les geven. Ze is heel moeilijk verstaanbaar (gebrekkig nederlands met een heel erg zwaar engels accent). En dan deed ze ook nog eens hele andere nummers als onze vaste lesgeefster, veel langzamer en suffer allemaal. Nee, was geen lekkere les. Morgen hopelijk onze andere lesgeefster :-) of anders ga ik weer X-CO doen.

Moiryn

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-09 21:09

Hoelang doen jullie het trouwens? Ik probeer nu ongeveer 3x door de weeks een halfuur te doen, en dan in het weekend 2x drie kwartier.

Heb de DVD's hier thuis op mijn laptop staan :)

AngelofLove

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-09 21:24

ik ga naar de sportschool dus 3 x in de week een uurtje ;-)

ecyoj

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-09 10:41

had mailjte naar iemand gestuurd voor die dvd's
maar nog geen reacti helaas

eroslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-09 11:31

Rachelll schreef:
DebbieY schreef:

Ja hier nog een , zie echt dat bijna alle liedjes en vooral pasjes hier terugkomen! haha

Joyce_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-09 13:07

Wij hadden gister echt een hele leuke les, vond ik. :j Weer wat nieuwe dansjes (choreografiën -:) ) geleerd, twee of drie ofzo. Echt erg leuk, ze was net ziek geweest, maar die ziekte heeft er volgens mij wel voor gezorgd dat ze weer wat opgefrist was, was erg leuk!

Roxxiejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-09 13:17

Die salsa doen wij ook altijd, die vind Oliver niet leuk, ik wel. Maar bij ons gaat iedereen hakken op dat nummer :') Ik vind dan dat boks stukje het leukst :j

Die baila esta cumbia is echt komisch dat filmpje! _O- _O- Die vent is ZOOO overdreven! Wij doen het dansje meer als dat meisje in het lichtblauw. Die is nog enigszinds normaal.

Maar die gast in die boxer, oh hell, die is echt TE fout :')

sunshine

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-09 22:48

Afgelopen Woensdag was een vriendin van mij hier, zij zit op zumba en liet mij op youtube filmpjes zien.
Vond het er best raar uitzien :+ maar ik ben dan wel zo iemand die het wel even uit probeert...dus 's avonds youtube aan en een kwartier mee gedaan.

Ik heb nog spierpijn :+ :o maar vond het wel leuk !! Heb nu ook de dvd !!

Valentijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-09 22:58

Ik ben vorige keer wezen spinnen, vond ik echt 3x niks :=
Daarna nog een stukje Zumba gezien, zag er echt superleuk uit!
Dus ik ga nu maar een abonnement aanvragen voor 2x per week, kan ik mooi 2x per week Zumba gaan doen.

Ben benieuwd!

Roxxiejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-09 17:24

Ik vind spinning ook niet heel erg veel aan, fietsen kan ik ook wel doen in de vrije natuur :+ en aan de andere kant, als ik moet fietsen, pak ik de auto wel..

Oh, ik ben een mietje _O-

AngelofLove

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-09 17:25

Spinning vind ik ook minder, maar heb het idee dat het wel beter helpt voor je beenspieren dan zumba...

Keedie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-09 16:43

Ik meld over 2 weken is mijn eerste Zumba les! :):)

Taron

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-09 12:18

Ik heb van mn moeder een waardebon gekregen voor een winterabbo op de sportschool voor maanden. Ze geven er ook zumba lessen, dus dat ga ik zeker uitproberen. Ik heb al wat filmpjes gezien, en die combi dansen en aerobics trekt me wel, al kan ik totaal niet dansen... maar dat zie ik nog wel! :D

iefke

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-09 12:48

Net weer een uur gedaan, echt héérlijk :j We hadden 2 nieuwe dansjes, echt lachen :D

ecyoj

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-09 14:38

gister avond weer gezumba'd. was erg stijd dus weer lekker los komen.
volgende week vrij. en dan nog 2 keer dan is t seizoen helaas weer over. ze gaat pas verder in januari