Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Prima schreef:inderdaad faye. Trouwens, als vrouwen nu eens mannen waren voor een dag, dan wist je echt waar je het over had, en dan heb je er meer respect voor. Dus het wordt moeilijker voor een vrouw om een wat hoger kwaliteitsman te vinden na hun 40ste. Dit ook los van het feit dat mannen net als een goede wijn zijn, naar mate ze ouder worden, worden ze beter
bakstertje schreef:ik ben nooit vreemd gegaan, maar 3 exen van mij wel bij mij. Alle keren te horen gekregen van een vriendin.
Ben nu ook totaal vertrouwen kwijt in jongens.
Heb nu wel een vriend, die ik wel vertrouw maar vind nog steeds moeilijk als hij praat en ouwehoerd met meisjes..
KiWiKo schreef:Nikita............. beter laten gaan die meneer...........
er zitten betere vissen in de zee
pinuts schreef:gatver.. je vriend mist iets bij je nikita zo te lezen.. hij zoekt namelijk iets wat jij hem blijkbaar niet kan geven, geen goed teken...
Prima schreef:inderdaad faye. Trouwens, als vrouwen nu eens mannen waren voor een dag, dan wist je echt waar je het over had, en dan heb je er meer respect voor. Dus het wordt moeilijker voor een vrouw om een wat hoger kwaliteitsman te vinden na hun 40ste. Dit ook los van het feit dat mannen net als een goede wijn zijn, naar mate ze ouder worden, worden ze beter