Misschien was hij wel heel zenuwachtig, of gewoon gek op mu

Soms is het goed om het heft in eigen handen te nemen
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

poes schreef:Willy_UrsB schreef:Haha poes
Misschien was hij wel heel zenuwachtig, of gewoon gek op mu
Soms is het goed om het heft in eigen handen te nemen
Héél gek van MU idden verder had hij, na ontelbare hints die echt overduidelijk waren, gewoon niks door
. 

poes schreef:A ik lach me dood hier
Mijn beste dan maar, na al enkele weken heel verlekkerd te zijn op een jongen op mijn studentenhome vroeg hij op een avond ein-de-lijk: Wil je mijn kamer eens zien?
Dus ik helemaal enthousiast jaaaaaa (en bij mezelf denken: KOEKENBAK!)
Waarna meneer anderhalf uur lang zijn manchester united verzameling toonde en grappige filmpjes op internet...
Na nog enkele van deze trieste bedoeningen heb ik het heft wat meer in eigen handen genomen, en we zijn al bijna 4 jaar gelukkig samen

_Yasmine_ schreef:ik ken het
mijn vriend vroeg bloedserieus na 1 week: fiets ?mijn mond viel open, ik kon er wel om lachen, hij gelukkig toen ook wel, zag ook toen pas in hoe stom het was

_Yasmine_ schreef:doet het zeker...
mannen en stille hints..

Olivierlover schreef:vragen of je van dieren houd jij zeg 'ja' en hij zegt dan 'Ik haat dieren en vooral paarden' dat zou helemaal niet kunnen.

Sugarfoot schreef:- Constant dingen aan je vragen en dan vertellen dat hij er zelf veel beter in is
En 1 best grappige:
Nadat ik een paar gedate had met een stoere bouwvakker nam ik hem even mee naar mijn paarden die hij wel wilde zien. Toen we bij de wei aankwamen en mijn mini Shetje op hem af kwam lopen ging hij snel achter het hek staan en vroeg: 'Bijt ie'?
. En dat vertellen dat hij er zelf veel beter in is, is gewoon gruwelijk irritant!