Ja lekker he die actie bij ons Cynthia alleen jammer dat mijn vriend net op straat staat wegens faillisement en wij niet weten wanneer we een voorschot op zijn salaris e.d. kunnen verwachten en ik er nu dus even geen gebruik van kan/mag/wil maken
oh dat zijn de leuke acties idd welke heb je gekocht?
C_Star
Geplaatst door de TopicStarter: 23-12-09 17:10
xFioon schreef:
woow gaaf cynthia, welke heb je allemaal gekocht? is goed hihi
Zal zo ff een foto's plaatsen
C_Star
Geplaatst door de TopicStarter: 23-12-09 17:19
Ik heb ze maar even van een site geplukt de foto's
C_Star
Geplaatst door de TopicStarter: 23-12-09 17:22
Ik had trouwens nog eentje gekocht haha, maar die kan ik niet vinden zo snel.
spitenmazz
Geplaatst: 23-12-09 17:25
ik heb er ook een helemaal vol met zilveren en gouden bedels. echt een leuke armband maar je schrikt wel ontzettend van de prijs. Heb er eerst 2 gehad de 2de was halfvol maar die ben ik verloren, dat zou eigelijk niet kunnen want ik heb de sluiting die zelf op een bedel lijkt(niet met het gewone sluitingkje dus) sta er zelf nog van te kijken hoe ik die ben verloren...
Dat zou id absoluut niet mogen spitenmazz........... Veel mensen gebruiken bij deze sluiting ook geen veiligheidsketting omdat hij zo safe is, ik zelf gebruik wel kettingkjes
C_Star
Geplaatst door de TopicStarter: 23-12-09 18:09
Ik draag ook niet zo'n veiligheidsketting. Vind het niet mooi. En ze zeiden tegen mij in de winkel dat juist onhandig is, want zo blijf je juist eerder ergens aan haken.
die 6e wil ik ook cynthia! gave bedels allemaal hoor
zonde zeg spitenmazz... ik gebruik ook geen kettinkje, als hij open schiet valt hij dan alsnog van mijn arm af heb ik het idee, omdat hij dan zo wijd is dat je het niet merkt dat hij over je hand heen glijd... had ik elke keer al toen hij was uitgerekt, dat ik het bniet merkte als hij afgleed, dus met zo'n kettinkje heb ik hetzelfde idee...
Ik vind het juist ontzettend pracktisch zo'n keetingkje. maar dat is precies Pandora, zoveel vrouwen en allemaal geven ze hun eigen visie aan het product
Cyntia, die zijn mooi! Ik heb gisteren zo'n foldertje gezien met allemaal bedeltjes voor het goede doel en die zijn ook super mooi! Alleen beetje duur (42 euro ofzo). Ikzelf heb Sensabeads, maar vind hem eigenlijk niet zo heel mooi Moet er nog 4, dan is ie vol.. En bij ons bij de Plus krijg je ze voor ongeveer de helft van de prijs, dus volgende week maar ff gaan halen denk ik.
C_Star
Geplaatst door de TopicStarter: 26-12-09 21:57
Ik heb nog 1 bedel gekregen voor kerst en 1 bedel besteld die begin volgende week wel binnen is. Daarna is mijn 2e armband met zilver/goud vol
gaaf! ik ben nog steeds niet begonnen aan mijn tweede... wil een armband met bolsluiting maar vind ze zo duur heb nu de karabijn. maar slotje rekt steeds uit/gaat open,...