Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Hermelientje schreef:Sportief dat je het zo opvat, de link ontgaat me nu ook ... .
Wat mij betreft is het de bedoeling dat we er allemaal wat wijzer op worden. Niet koste wat kost onze eigen mening opdringen en iedereen die ons niet zint te pakken op taalfouten, versprekingen of zwakke momenten.
detour schreef:Wat vinden jullie er van als je via een christelijke organisatie werken wilt op een poject in arme landen en dat je daarbij een referentie van je dominee plus telefoonnummer moet toevoegen?
Want hoe komt het dat er minder gelovigen zijn sinds dat de kerk niet meer de "overheid" is? 

Ben ook wel benieuwd waar je dat gelezen hebt. Zulke dingen mogen echt niet zomaar als "waar" beschouwd worden. Als de helft er tegen is, word het niet naar buiten gebracht in scholen enz. Snader schreef:Rani007 schreef:De evolutieleer (oerknal) wordt anders door de helft van de wetenschappers tegengesproken.
Kan je toevallig nog herinneren waar je dat gelezen of gehoord hebt?Zo'n hoog percentage zou ik niet verwachten, dus dat maakt me nieuwsgierig.
pharagirlke schreef:waarschijnlijk is dat zo'n laatste-hoop-cijfer-argumentBen ook wel benieuwd waar je dat gelezen hebt. Zulke dingen mogen echt niet zomaar als "waar" beschouwd worden. Als de helft er tegen is, word het niet naar buiten gebracht in scholen enz.
In dat opzicht kan ik me wel voorstellen dat er over het algemeen heel wat afgeijverd wordt voor de evolutietheorie. En in welke mate kan de mensheid (wetenschapper of niet) dan nog objectief tegen deze materie aankijken?