Jeetje wat een verhaal, ik heb dit topic door zitten lezen en wat een vechtertje is ruben. Ik hoop echt dat het nu goed gaat met hem en in stijgende lijn blijft gaan. Heel veel sterkte jullie allemaal, wat is dit een moeilijke tijd voor jullie en voor ruben.
Kijk 's weekends eigenlijk nooit op internet dus net vlug even bijgelezen. Maar die foto's spreken boekdelen......schrok er echt van dat altijd lachende ventje zo ziek te zien..
Hopelijk werkt de drain nu wel goed en gaat het vlug weer beter met hem!
Sterkte.. voor jou en heel je familie!
aisie
Geplaatst: 18-05-09 20:02
Het lijkt dus weer wat positiever met Ruben, dat is goed nieuws! Hopelijk gaat hij nu alleen nog maar vooruit. Ik ga morgen ook een kaartje voor hem kopen.
ja we hopen verder.. vanochtend had ruben koorts, maar dat is niet zo erg,omdat hij natuurlijk nog wel ziek is.. maar een lachje kan er weer vanaf gelukkig
ja.. droomdekentje komt als het goe dis morgen of overmorgen en inderdaad, zolang die lacht is het niet levensbedrijgend meer. alleen hij moet zeker nog 3 week blijven, want met zijn 1 jaar houdt hij nogsteeds geen halve liter per dag binnen .. maar het gaat beter, elke dag met 10 Ml verhogen
Hey Roos Ik ben net ff bij je moeder geweest, samen met saskia. Ben benieuwd wat je van je kadootje vind hihi
(K)
Winxz_Bas
Geplaatst door de TopicStarter: 19-05-09 15:20
Wat Zijn jullie een Schatjes!!!! Nienke en Saskia..
wat er gebeurde: er waren twee meisjes aan de deur geweest zei mama, en die hadden een cadeautje gebracht voor ruben.. nouw ik zo vragen wie dan?? nouw dat wist ze niet meer.. alleen dat haar moeder een hersenbloeding had gehad. nu wist ik dat nienke dat was. ik was stomverbaasd!! ik wist neit dat ze wisten waar ik woonde!! maar sas en nieke.. Zoveel moeite .. Jullie zijn geweldig.. !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! we gaan snel wat leuks doen, en ruben zal er erg blij van worden.. ook die foto.. hoe bedenken jullie het.. en he tis geen cadeautje.. maar een CADEAU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Graag gedaan Roos, jullie verdienen het Wat zat er in de kado pakket ? 2 konijnenknuffeltjes, een boekje voor ruben Een fotolijst met foto van ruben, Chocolaadjes, En 2 kaartjes
wij gaan echt al heel wat jaren op vakantie naar Groningen, alleen dit jaar besloten we net de andere kant op te gaan. Anders was ik zeker bij jullie langs gegaan. ( we gingen dan in de regio wedde, bourtange die hoek)
Graag gedaan Roos, jullie verdienen het Wat zat er in de kado pakket ? 2 konijnenknuffeltjes, een boekje voor ruben Een fotolijst met foto van ruben, Chocolaadjes, En 2 kaartjes
Wat ontzettend leuk!
Gelukkig lacht Ruben nog steeds, toch een goed teken
Winxz_Bas
Geplaatst door de TopicStarter: 19-05-09 20:33
Ruben gaat vanavond weer onder de Scan.. zijn fontanel is strak.. en hij kreunt,en heeft last van zijn hoofdje.. NIet alweer I hope.. vanavond typ ik als we meer weten en als hij naar de OK moet weer
jah.... ik vind het fijn dat je ons zo op de hoogte houdt... ben echt benieuwe, en leef met jullie mee, dit is het eerste topic dat ik controleer... klein lief manneke...
Winxz_Bas
Geplaatst door de TopicStarter: 19-05-09 20:40
wat ik niet snap.. hoe kan een drain nou zovaak niet goed gaan?? ik snap het echt niet en de doktoren weten ook niet wat ze er mee aanmoeten.. stomme K*T drains ook.. ik hoop dat het meevalt en het niks met de drain te maken heeft,maar aangezien zijn fontanel weer strak staat denk ik het wel..
Arvanti_haf : wij namens het hele gezin voelen ons vereerd. trouwens ook weer 5 kaartjes van Bokt erbij.. ik heb ze zel fnog niet gezien. maar ga ze snel controleren
kheb gisteren een gedichtje gemaakt voor mijn oppasmeisje, ik weet wat voor gek circus jullie doorgaan, en meemaken... wij hebben 3 jaar in Rotterdam gezeten, in het sophia [LZP] mijn gedicht voor overleden kindje in krant