Het is altijd "die vent", rare vogel, die niet begrepen wordt, hij moet zeker pronken of weet ik wel wat met een jonge meid. Terwijl het dus ook echt goed kan gaan en ook die mannen echt leuke mannen kunnen zijn!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Wendy schreef:Volgens mij was het gemiddelde al 17 toen ik een jaar of 19 was. 10 jaar geleden dus...
WinSel schreef:Nou zulke mannen bestaan er ja dat klopt,
Maar nee zo is de mijne niet.
Geloof mij maar.
Ik ken genoeg mannen, maar de mijne is zoals een man voor een vrouw moet zijn
BraveSpots schreef:Ik heb ooit een reportage gezien over grote leeftijdsverschillen met de vrouw die ouder is dan de man. Wat je daar zag. Een bejaard omatje die aanpapte met een vent van 35. Ziijn ouders waren jonger dan haar. Was ook geen 'normale' vent want dit was zijn eerste relatie ooit met iemand en woonde nog tot zijn 35ste bij mama en papa, maargoed...En vrouwen in de midlife-crisis die zich kleden als toen ze 20 waren en daarbij ook een kerel van die leeftijd nemen
.
KiWiKo schreef:wees absoluut gelukkig, geniet ervan...............
maar kijk niet raar op als je ingeruild wordt voor een jonger exemplaar.........
eens een vreemdgaander altijd een vreemdgaander.......... eens een pedo, altijd een pedo...........
zit een soort van ingebakken zegmaar.......
BibicheB schreef:Hahahaha Karin..Heb je al korte truitjes in de kast liggen?? Dan zou ik me toch maar zorgen gaan maken, want dan hoort er een jong jochie bij he...
Edit; En dan is het plaatje compleet.....
Karin schreef:BraveSpots schreef:Ik heb ooit een reportage gezien over grote leeftijdsverschillen met de vrouw die ouder is dan de man. Wat je daar zag. Een bejaard omatje die aanpapte met een vent van 35. Ziijn ouders waren jonger dan haar. Was ook geen 'normale' vent want dit was zijn eerste relatie ooit met iemand en woonde nog tot zijn 35ste bij mama en papa, maargoed...En vrouwen in de midlife-crisis die zich kleden als toen ze 20 waren en daarbij ook een kerel van die leeftijd nemen
.
OMG... Ik word dit jaar 35 maar word nog regelmatig 25 geschat, ook door kerels van 20. Straks moeten ze wat van me...
Moet ik me alvast zorgen gaan maken? Straks krijg ik ook het stempel 'vrouw in midlife crisis'.
BibicheB schreef:Hahahaha Karin..Heb je al korte truitjes in de kast liggen?? Dan zou ik me toch maar zorgen gaan maken, want dan hoort er een jong jochie bij he...
Edit; En dan is het plaatje compleet.....