Volwassen mannen met jonge meisjes

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

BibicheB

Re: Volwassen mannen met jonge meisjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-09 19:42

Nou er wordt nogal eens denigerend gesproken over "mannen die op jongere meiden vallen". Ik interpreteerde dat eerst ook zo, want ook bij ons (ik was 18 en vriend 36) wordt niet begrepen wat zo'n vent met zo'n jong meisje moest.. (of tenminste dat maak ik uit dit topic op). Ik denk dat Kavama dat bedoeld.. Lachen

Het is altijd "die vent", rare vogel, die niet begrepen wordt, hij moet zeker pronken of weet ik wel wat met een jonge meid. Terwijl het dus ook echt goed kan gaan en ook die mannen echt leuke mannen kunnen zijn! Lachen

WinSel

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-09 19:43

Nou en dat probeerde ik dus ook duidelijk te maken Lachen

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-09 19:50

joh hou toch op Haha! Haha! Haha!

bij mij (een vrouw die in die leeftijdscategorie past) heeft hij waarschijnlijk helemaal niks, nada ziltz zero te vertellen...........

want ik heb al wel wat van de wereld gezien...........

en dickverhalen, hoef je mij niet meer tevertellen ......... die heb ik allemaal al wel gehoord Lachen ben financieel onafhankelijk, emotioneel onafhankelijk.........

dus een man moet mij wel iets kunnen bieden........... en dat wordt moeilijk............ maar is een heeul, heul stuk makkelijker bij zo een jonkie die net komt kijken, en je helemaal kan kneden naar je hand...........

ieeeeks........... ik zie ineens gelijkenissen met jonge meisjes die een jong paard willen omdat ze die kunnen opleiden naar hun wensen!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-09 19:53

Amen, Kiwiko, amen....

WinSel

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-09 19:54

Nou zulke mannen bestaan er ja dat klopt,
Maar nee zo is de mijne niet.
Geloof mij maar.

Ik ken genoeg mannen, maar de mijne is zoals een man voor een vrouw moet zijn

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-09 19:55

er is ook geeneen russin, thaise of weet ik veel wat hierheen gehaald die niet zo was Lachen Lachen

ga daar nou eens over nadenken Lachen

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-09 19:56

Wendy schreef:
Volgens mij was het gemiddelde al 17 toen ik een jaar of 19 was. 10 jaar geleden dus...

Dat was het al toen ik een jaar of 17 was (in 1991). En dat is het nog steeds volgens de laatste onderzoeken, al is het wel iets gedaald.

RIVM Nationaal Kompas Volksgezondheid: http://www.rivm.nl/vtv/object_document/o1445n19092.html

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-09 19:57

WinSel schreef:
Nou zulke mannen bestaan er ja dat klopt,
Maar nee zo is de mijne niet.
Geloof mij maar.

Ik ken genoeg mannen, maar de mijne is zoals een man voor een vrouw moet zijn

Ja, dat zijn ze allemaal als ze wat van je moeten maar ja, daar zijn het ook mannen voor Haha!
Hoe lang ben je al met hem?

WinSel

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-09 19:57

Ik heb lang genoeg na gedacht, en ik weet dat het 100% goed is, Als jullie oordelen hebben over de mannen die het echt niet goed doen, dat snap ik. Want dat heb ik zelf ook. Zoals bij me vriendin.
Maar ik weet dat dit goed zit tussen ons. Lachen

Hoezo wat van me moeten ??
Sorry hoor maar jullie kennen em niet

Ik ben 2 jaar samen met em

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-09 19:58

Nou de kans is groot dat als het boekje uit is voor hem, hij op zoek gaat naar de volgende, weer eentje van een paar jaartjes jonger Haha!

BibicheB

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-09 19:59

Gelukkig wordt bij ons vaak niet eens opgemerkt dat we aardig wat in leeftijd schelen. Lachen
Mijn vriend is "jeugdig" en sport 4 keer per week (kan zo op de cover van men's health), dat scheelt misschien ook. Hij zit niet avonden achter elkaar voor de tv met zijn biertje (stigma, sorry). Wij sporten lekker samen en gaan nog regelmatig stappen enzo (trancefeesten), samen met de kids leuke dingen doen, lekker de stad in etc en hebben het samen super fijn. Leeftijdsverschil hoeft helemaal niet erg te zijn en je hoeft het ook helemaal niet zo te merken.

Het wordt pas erg als één van de partijen minderjarig is en de relatie niet evenwichtig is, zoals al eerder in het topic opgemerkt.. Maar toch heb ik het gevoel dat ook mannen met een jongere volwassen vriendin toch wat vreemd aangekeken worden. (In eerste instantie wisten wij niet van elkaar hoe oud we waren, zou is het een beetje ontstaan. Voor mijn vriend en mij was ons leeftijdsverschil een hele tijd een reden om afstand te houden en niks met elkaar te beginnen.. Maar ja moet je een ontzettend leuk iemand met wie je super klikt dan puur om die reden laten lopen?!)

Hahaha Kiwiko, je doet rillingen over mn rug lopen.... Bah bah, dat is niet wat er achter zou moeten schuilen.. Brr..... Lachen
Gelukkig voor mij (en misschien minder voor mijn vriend) heb ik tot vervelends aan toe een eigen mening en laat absoluut nog geen seconde over me heen lopen. Ben wat dat betreft geen makkelijke en zal dat ook niet worden Lachen Mede door nogal wat ervaring gevormd. En geloof me nou maar een 22jarige kan ook aardig gevormd zijn hoor. Al ben ik de laatste om te ontkennen dat ik nog een hele ontwikkeling door zal maken en ook mijn inzichten nog zullen wijzigen. Maar dat zullen de jouwe ook nog steeds. Lachen

Door een bijzonder vervelend ongeluk een aantal jaar geleden heb ik (gelukkig) genoeg geld om totaal niet van hem afhankelijk te zijn. Altijd een fijn gevoel. Zijn ex (15jr getrouwd geweest) is 2 jaar ouder en is een goede vriendin van mij. Ze was een stuk makkelijker, meegaander en liet zich gemakkelijker overtuigen. Maar ja daar hangt geluk gelukkig niet vanaf! Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-09 19:59

Ach op je zestiende weet je toch helemaal niet hoe een man voor een vrouw moet zijn? Clown

En daarbij, je blijft altijd het kindvrouwtje, moet je ook voor kiezen natuurlijk Haha!

WinSel

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-09 20:01

Ja op je 16e wel ja idd, helemaal mee eens joh.

Ik heb hier idd voor gekozen en wat jullie doen moet je lekker zelf weten, maar laat mij gewoon lekker gelukkig zijn.
Danku

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-09 20:02

BraveSpots schreef:
Ik heb ooit een reportage gezien over grote leeftijdsverschillen met de vrouw die ouder is dan de man. Wat je daar zag Wow! . Een bejaard omatje die aanpapte met een vent van 35. Ziijn ouders waren jonger dan haar. Was ook geen 'normale' vent want dit was zijn eerste relatie ooit met iemand en woonde nog tot zijn 35ste bij mama en papa, maargoed...En vrouwen in de midlife-crisis die zich kleden als toen ze 20 waren en daarbij ook een kerel van die leeftijd nemen Clown .

OMG... Ik word dit jaar 35 maar word nog regelmatig 25 geschat, ook door kerels van 20. Straks moeten ze wat van me... Nagelbijten / Gniffelen

Moet ik me alvast zorgen gaan maken? Straks krijg ik ook het stempel 'vrouw in midlife crisis'. ROFL

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-09 20:03

wees absoluut gelukkig, geniet ervan...............

maar kijk niet raar op als je ingeruild wordt voor een jonger exemplaar.........

eens een vreemdgaander altijd een vreemdgaander.......... eens een pedo, altijd een pedo...........

zit een soort van ingebakken zegmaar.......

BibicheB

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-09 20:04

Hahahaha Karin.. Haha! Heb je al korte truitjes in de kast liggen?? Dan zou ik me toch maar zorgen gaan maken, want dan hoort er een jong jochie bij he... Tong uitsteken

Edit; En dan is het plaatje compleet..... ROFL
Laatst bijgewerkt door BibicheB op 07-01-09 20:05, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-09 20:05

KiWiKo schreef:
wees absoluut gelukkig, geniet ervan...............

maar kijk niet raar op als je ingeruild wordt voor een jonger exemplaar.........

eens een vreemdgaander altijd een vreemdgaander.......... eens een pedo, altijd een pedo...........

zit een soort van ingebakken zegmaar.......

Dat noem je toch recidivisten?? Haha!

__Nathalie__

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-09 20:07

ik denk dat je na 2 jaar iemand nog niet zo heel goed kent en ik denk dat je op je 17e al helemaal niet kunt zeggen hoe een man voor je moet zijn.
Als ik mezelf nu vergelijk met toen ik 17 was denk ik toch heeeeeeeeeeeeeeeeel anders over bepaalde dingen.

En ik begrijp ook echt niet wat een normale volwassen man van 35 met een kind van 15 moet?

Mijn ouders hebben ook zon crissis gehad, die gingen lekker de kroeg in samen met mijn ooms en tantes gelukkig ging me ma niet in korte rokjes en navel truitjes Clown
er was zelfs een jongen die ik kende van het stappen die mijn moeder toen (jaar of 45) een knappe vrouw vond haha Haha!

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-09 20:08

BibicheB schreef:
Hahahaha Karin.. Haha! Heb je al korte truitjes in de kast liggen?? Dan zou ik me toch maar zorgen gaan maken, want dan hoort er een jong jochie bij he... Tong uitsteken

hihi ik ben gelukkig op een leeftijd dat ik geen 16 meer hoef te zijn Knipoog Lachen

zowel emotioneel als lichamelijk niet Lachen Lachen

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-09 20:09

Karin schreef:
BraveSpots schreef:
Ik heb ooit een reportage gezien over grote leeftijdsverschillen met de vrouw die ouder is dan de man. Wat je daar zag Wow! . Een bejaard omatje die aanpapte met een vent van 35. Ziijn ouders waren jonger dan haar. Was ook geen 'normale' vent want dit was zijn eerste relatie ooit met iemand en woonde nog tot zijn 35ste bij mama en papa, maargoed...En vrouwen in de midlife-crisis die zich kleden als toen ze 20 waren en daarbij ook een kerel van die leeftijd nemen Clown .

OMG... Ik word dit jaar 35 maar word nog regelmatig 25 geschat, ook door kerels van 20. Straks moeten ze wat van me... Nagelbijten / Gniffelen

Moet ik me alvast zorgen gaan maken? Straks krijg ik ook het stempel 'vrouw in midlife crisis'. ROFL

Maar dat is het dus tussen gebeurtenis en instemming zit zo een grote afstand. Net zoals er wel eens fantaseren over een oude man.
Maar bij de gezondverstandige blijft het bij fantaseren, weet je hoeveel mensen fantaseren over een moord plegen.
Zouden mensen allemaal die stap nemen was het overbevolkingsprobleem afgelopen.
En dat instemmen of voorbij laten gaan bepaald of je psychologisch gezond bent in mijn ogen.
Laatst bijgewerkt door lesilla op 07-01-09 20:11, in het totaal 1 keer bewerkt

L_ola

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-09 20:10

Ik ben ook 15, maar ik zie nog net wel dat dat echt niet kan.
Het is strafbaar inderdaad, dus ik snap niet wat die mannen zich op hun hals halen. Knipoog

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-09 20:11

BibicheB schreef:

Korte truitjes, dat is nou net niet mijn ding. Ik heb het al zo snel koud. Clown

Ik moet ineens aan Demi Moore denken. Die trouwde voor het eerst in het jaar dat haar huidige echtgenoot zijn eerste verjaardag vierde. 't Kan verkeren. Ja Haha!

BibicheB

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-09 20:12

Maar het is met sommige pubers ook een mega probleem hoor.. Hamer

Ik hoorde van de week dat het nichtje van mijn buuf ook zo'n probleemgeval is. Meisje is 16 jaar en helemaal wild van een vent van 33. Haar moeder heeft er uitgebreid met haar over gesproken en uiteindelijk zelfs verboden om een relatie met hem te hebben, op straffe van huisarest. Uiteindelijk heeft ze gedreigt om bij hem in te trekken en op een gegeven moment is ze gewoon vertrokken.. Daar sta je dan als strenge moeder met uiteindelijk toch geen invloed op je kind.. Blauw oog

Lijkt me echt verschrikkelijk!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-09 20:13

Maar met toestemmen vergooi je de toekomst van je kind. Ik hoop dat mijn kids psychologisch evenwichtig genoeg zijn om in te zien dat dit soort relaties gewoon niet kunnen.

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-09 20:14

verbieden kan ook niet.................

is het domste wat je als moeder kan doen............

met de man ik kwestie een onder onsje hebben is echt vele malen doeltreffender Lachen