Juul schreef:Maar dat is wel moeilijk hoor. Want je hoopt dat het nog goed komt of dat het allemaal niet waar is of niet zo erg als het lijkt. Ik heb zelf ook zoiets meegemaakt en je blijft erin meegaan. Alleen moet je natuurlijk voor jezelf daar een stop op zetten zodat het niet uit de hand loopt. En dat is moeilijk. Zeker na 4 jaar, want dat is láng.
Klopt, het is altijd makkelijk gezegd als je niet in die positie zit. Maar ik heb het zelf ook meegemaakt en er mijn leering uitgetrokken...
Maar ik vind wel dat hij uit respect voor zijn eigen vriendin gewoon met zijn ex een bakkie koffie ergens kan drinken of gaan lunchen, maar niet uitgebreid dineren en stappen. Want dat is wel het andere uiterste hoor.
Dan eerst uitmaken, dan weer zeggen dat je twijfelt etc etc. Dat vind ik echt erg, want hij handeld puur en alleen uit eigen belang en denk totaal niet aan zijn vriendin...
. We kunnen hier allemaal wel roepen dat het een grote beukenoot is, maar dat neemt niet weg dat jij je er nog steeds rot door voelt.
He's not worth it.