Vriend wil afspreken met ex, wat nu?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Malibu

Re: Vriend wil afspreken met ex, wat nu?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-08 15:40

Juul schreef:
Maar dat is wel moeilijk hoor. Want je hoopt dat het nog goed komt of dat het allemaal niet waar is of niet zo erg als het lijkt. Ik heb zelf ook zoiets meegemaakt en je blijft erin meegaan. Alleen moet je natuurlijk voor jezelf daar een stop op zetten zodat het niet uit de hand loopt. En dat is moeilijk. Zeker na 4 jaar, want dat is láng.

Klopt, het is altijd makkelijk gezegd als je niet in die positie zit. Maar ik heb het zelf ook meegemaakt en er mijn leering uitgetrokken...

Maar ik vind wel dat hij uit respect voor zijn eigen vriendin gewoon met zijn ex een bakkie koffie ergens kan drinken of gaan lunchen, maar niet uitgebreid dineren en stappen. Want dat is wel het andere uiterste hoor.
Dan eerst uitmaken, dan weer zeggen dat je twijfelt etc etc. Dat vind ik echt erg, want hij handeld puur en alleen uit eigen belang en denk totaal niet aan zijn vriendin...

melaniepk

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-08 16:08

Nou het moment van de waarheid zal nu wel zo aan de gang zijn... hopelijk bedenkt hij zich binnen nu en een uur en staat hij met een grote bos rozen voor de deur van de ts ipv voor de neus van zijn ex Sigaar

Ilzas

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-08 16:15

jessje schreef:
Als de man in kwestie niet 100% voor de ts kiest, is het misschien nu niet die ex, maar volgende maand een collega, een gewone vriendin,... Als iemand ervoor openstaat is er overal verleiding, een goede relatie betekent imo niet dat je elkaar zoveel mogelijk afschermt van elke verleiding, maar dat je ondanks andere keuzes en verleidingen toch steeds opnieuw voor elkaar kiest!

Ik vond deze zo mooi, dat ik hem nog even opgezocht heb en extra wilde quoten.

maaykuhhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-08 16:19

Ilzas: Zeker, dat is waar het allemaal om draait binnen een relatie!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-08 16:20

Als ik even heel hard mag zijn klinkt het mij in de oren alsof jij een bgab'tje bij gebrek aan beter was vier jaar geleden....En daar heb jij dan vier kostbare jaren aan verspild! Wat een *(&(*...

Malibu

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-08 16:37

melaniepk schreef:
Nou het moment van de waarheid zal nu wel zo aan de gang zijn... hopelijk bedenkt hij zich binnen nu en een uur en staat hij met een grote bos rozen voor de deur van de ts ipv voor de neus van zijn ex Sigaar

Idd.

Sterkte Skess Ach gut . We kunnen hier allemaal wel roepen dat het een grote beukenoot is, maar dat neemt niet weg dat jij je er nog steeds rot door voelt.
Jij houd(hield) van die jongen en dat soort gevoelens verwijnen natuurlijk niet in 1 dag.

maaykuhhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-08 17:07

Ben benieuwd naar zijn date vanavond!
Hij heeft duidelijk geen idee wat hij doet...

Ach je weet wat ze zeggen:
'Je gaat het pas missen, als je het niet meer hebt'

He'll be back, but I would turn my back on him. Doei, doei He's not worth it.
He did it ones, so he can do it again! Nors opkijken

Coconut

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-11-08 17:41

Zo, ben weer terug uit de stad en heb ze samen handje in handje zien lopen. Zo te zien hadden ze het heeeeel erg gezellig! Ze hebben mij geloof ik niet gezien, anders maakt het me ook niet uit....

Zwitsal

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-08 17:41

tallechie schreef:
Skippy: lijkt me inderdaad ook een slim plan. Dat deed ik ook altijd als ik weer eens problemen had. Wordt er toch wel rekening mee gehouden.
En hbo is inderdaad heel anders als mbo

je kan het inderdaad melden, maar bijvoorbeeld bij mij op de universiteit wordt daar toch echt geen rekening mee gehouden hoor. t maakt hun niet uit wat er aan de hand is, als je t tentamen niet op de afgesproken tijd maakt heb je een onvoldoende en kun je voor de herkansings periode gaan. maakt niet uit of je vader is overleden, of dat je zelf in de kreukels in t ziekenhuis ligt, of dat de trein waar je in zit onderweg een defect krijgt waardoor je 1.5 uur te laat bent..helaas voor jou dan..
maar misschien is dit op andere scholen wel anders .. je kan t altijd proberen, niet geschoten is altijd mis Knipoog

ik vraag me ook af hoe deze 'soap' zich na vanavond ontwikkeld. wat een gedoe zeg!! wij leven met je mee ts!

edit: wat!! echt?! pfff jeetje wat erg dat je ze nou net moest tegen komen :S
maar nu is t wel duidelijk voor jou.

Coconut

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-11-08 17:46

Tja...ik weet echt niet meer wat ik moet denken nu....Voelde me al zo klote omdat ik de rekentoets niet heb gehaald. En nu dit er nog bij Nagelbijten / Gniffelen

Ninx

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-08 17:55

_Skess_ schreef:
Tja...ik weet echt niet meer wat ik moet denken nu....Voelde me al zo stinkmodder omdat ik de rekentoets niet heb gehaald. En nu dit er nog bij Nagelbijten / Gniffelen

Meiske toch....., wat een gezeik zeg. Veel sterkte toegewenst!
Heb je een vriendin die vanavond even bij je op de bank kan komen hangen?

Chikiboy

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-08 17:57

_Skess_ schreef:
Zo, ben weer terug uit de stad en heb ze samen handje in handje zien lopen. Zo te zien hadden ze het heeeeel erg gezellig! Ze hebben mij geloof ik niet gezien, anders maakt het me ook niet uit....

Nou wat een ongelofelijke toeval dat je hen net moest treffen..

Nou meid...als het zo zit weet je ook dat dit al langer bezig is...je gaat niet bij de eerste ontmoeting terug handje lopen....

Vergeet het .... wat spijtig dat je daar 4 jaar met verloren hebt...

Hop hop...vergeet hem en begin een nieuw leven

Succes

Coconut

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-11-08 18:04

Mijn huisgenootje is er gelukkig dus wel gezellig Knipoog ik ga gewoon door...stomme l*l

maaykuhhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-08 18:05

_Skess_ schreef:

Wat klote zeg!!
Ik vind het nog steeds erg vreemd van hem?? Nors opkijken
Hoe kan hij zoiets flikken, heeft hij geen gevoel ofzo?? Boos!

melaniepk

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-08 18:06

Bah dat je dat nou net moest zien, of misschien was het wel voorbestemt dat je DAT nou net moest zien Knipoog
Misschien helpt het je om de boel af te sluiten en je vriend of ex of wat het nu ook is, de rug toe te keren als hij met hangende pootjes terug komt, bah wat een nare toestand meid Ach gut
4 jaar zo hup weg en voor wat ? een slut, bah ! No Cheer

Hollyleaves

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-08 18:07

Heb jij inmiddels nog wel wat van hem gehoord dan? Aangezien hij zo n spijt had, en alles. Wat een vreselijke kl**tzak zeg.
4 jaar.... Hij is je niet waard hoor. Zegt je nu misschien niks vanwege de pijn die je voelt nadat je vertrouwen zo bedonderd is, maar echt, aan de kant zetten die l*l, en hopen dat ze hem net zo hard dumpt met een week of 2, en dan lekker hard volhouden, dat jij hem iig niet meer hoeft. Ben benieuwd als hij nog contact met je opneemt of hij ook liegt over bijv hand in hand lopen.
Geen woorden voor...
Wens je ontzettend veel sterkte.

dwaallicht

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-08 18:10

_Skess_ schreef:
Mijn huisgenootje is er gelukkig dus wel gezellig Knipoog ik ga gewoon door...stomme l*l

Ik denk dat hij er uiteindelijk alleen maar ongelukkiger op wordt en jij juist beter.
Het is nu super klote, maar jij bent hier de persoon die weet wat ze wil en volgens mij is hij alleen maar erg de weg kwijt..en die "vriendin" waarmee hij nu rondloopt zal niet bepaald een goeie wegwijzer voor hem zijn, als ik dat zo hoor.
Wees maar trots op jezelf, jij hebt een schoon geweten. Ach gut

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-08 18:12

ohoh meid wat een oliebol en wat ga je doen? ga je verhaal halen of is het gelijk einde verhaal voor hem? vind het echt heel erg klote voor je! en heeft hij nog contact met je opgenomen ofniet?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-08 18:15

En geloof je nu nog dat dit de eerste date was? Ik vind het iets te toevallig allemaal!!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-08 18:18

Liek_ schreef:
En geloof je nu nog dat dit de eerste date was? Ik vind het iets te toevallig allemaal!!!

ga haar nu niet helemaal gek maken, ze weet nu dat er iets niet klopt en dat is genoeg! ze hoeft niet alle doemscenario's te horen die kan ze zelf wel bedenken en ik denk dat ze daar zelf al genoeg over maalt!

Kenay

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-08 18:20

Zo en dat na 4 jaar! wat kan je je in mensen vergissen zeg. wat een lúl.

Heel veel sterkte ermee! en uiteindelijk word jij er alleen maar sterker door Ach gut .

Joceline

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-08 18:20

dwaallicht schreef:
_Skess_ schreef:

Ik denk dat hij er uiteindelijk alleen maar ongelukkiger op wordt en jij juist beter.
Het is nu super stinkmodder, maar jij bent hier de persoon die weet wat ze wil en volgens mij is hij alleen maar erg de weg kwijt..en die "vriendin" waarmee hij nu rondloopt zal niet bepaald een goeie wegwijzer voor hem zijn, als ik dat zo hoor.
Wees maar trots op jezelf, jij hebt een schoon geweten. Ach gut

Dit stukje vind ik mooi en ben ik het erg mee eens! Lachen

Es_ther

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-08 18:21

Ik zou het niet doen..
Voor het zelfde geld gebeurt er iets, ook al zegt hij 10 keer nee,
Succes meid!

santotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-08 18:31

meid toch Ach gut
en dat na 4 jaar een relatie te hebben wat een K*lootz*k

sterkte

Icecrystal

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-08 18:32

en stel dat hij je nu weer opbelt met de vraag of je hem nog eens kans wil geven? doe je dat?

het is wel heel toevallig allemaal..