Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #12

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-24 12:13

Waarom wil mijn maag de multivitamine niet accepteren.

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-24 12:18

Hond die 's avonds z'n rust niet vindt en stress heeft om niks (ken z'n triggers goed). Van de week pijn uitsluiten bij de dierenarts maar denk al dat er niks uit komt eigenlijk. Dat het een beetje verlatingsangst is maar ik kan daar niks aan aanpassen.. -O-

Siggislief

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #12

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-24 12:33

Ik weet niet of het ergeren is maar meer balen..

Vandaag weer de taak om de Konijnen te doen, alleen dit keer voeren en water geven.

Kom ik bij een hok waar het hele nest door het hok ligt, oftewel 8 dode kleintjes.
Opgeruimd met handschoenen aan, en dacht laat ik ook verder kijken in het nest ligt daar ook nog wat...
Maar gelukkig wel levend..

Baal er gewoon van.. ze waren allemaal nog kaal.

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-24 12:53

Ach wat sneu :( nooit leuk !

--
In enorme twijfel of ik iemand moet feliciteren :') mijn hoofd kan ook nooit normaal doen

Eloya

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-24 13:30

Sneu van de konijntjes!

Hier balen. Huisbaas heeft klusjesman geregeld voor nieuwe tegels want moest vervangen worden en zij zou ook de tegels regelen. Puntje bij paaltje heb ik nu een badkamer zonder tegels in de douche maar zijn de nieuwe tegels nog niet geleverd :')

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-24 14:03

Mijn eigen angst.
Ik ga zo naar de bouwmarkt en wil ook graag iris op haar kleine paddock buiten laten staan.
Maar ik vind het dood en dood eng.
Terwijl we camera toezicht hebben en de buren zijn thuis voor het geval dat en ansich heeft ze genoeg hooi.
Dus er zou niks mis moeten gaan.

Maar ik vind het dood en doodeng om haar zo buiten te laten staan.
Dit word de eerste x buiten sinds 9 november. Sinds haar ongeluk

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-24 14:06

In een achterlijk krijspaleis zitten waar het ijskoud is en ik heb ook buikgriep :(

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-24 14:26

Mijn thermostaatkastje blijkt stuk te zijn -O- weer extra kosten pffff

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-02-24 15:22

MyWishMax schreef:
Arm paard heeft een virusje denk ik. Voel me schuldig, ook al kan ik er niks aan doen. Heeft ze zo haar best gedaan en nu dikke benen en verhoging, plus niet zo lekker willen eten. Gelukkig wel hooi en gisterenavond had ze wel de rest op, maar niks voor haar.

Altijd vervelend :(:) ik snap je helemaal, ik zit me helemaal druk te maken om mijn vaste manegepaard dat al een paar weken kreupel staat en waar ik gister ook een witte waas op haar oog ontdekte. Kan daar al hélemaal niks mee doen :')

Mandarijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-24 16:14

Mezelf. Ik probeer salaris om te rekenen, ik heb nu per kalendermaand maar probeer dat te vergelijken met een salaris per 4 weken. En ik kom er dus niet uit, denk steeds ja dit is goed. Of toch niet? :? :+
Is er hier toevallig iemand handig met cijfers? :o

prompter

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-24 16:16

Maandsalaris maal 12 en dan delen door 13?

SpikkelFire

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-24 16:16

Mandarijn schreef:
Mezelf. Ik probeer salaris om te rekenen, ik heb nu per kalendermaand maar probeer dat te vergelijken met een salaris per 4 weken. En ik kom er dus niet uit, denk steeds ja dit is goed. Of toch niet? :? :+

Salaris delen door aantal dagen van de kalendermaand (deze maand dus 29) en dan keer 28 (4 weken).

hahahatsjoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-24 16:24

Moska schreef:
Mmm, ze heeft best een punt. Het gebruik van ‘me’ en ‘men’ op de verkeerde manier is af en toe tenenkrommend. Ik wijt het maar aan de verslechterde kwaliteit van onderwijs <<)

Edit: na en naar is ook een beruchte inderdaad. Wand en want zie ik ook regelmatig.

Dat is toch erg, het komt zo dom over. Kan het niet helpen ik erger me eraan.

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-24 16:35

Kijk anders ook nog even na die groene balk in de OP.

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-24 16:39

Na of naar?
Ik vind het nogal raar om dit nu expres te gaan doen. En ja het komt niet heel slim over.

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-24 16:41

Telpeva schreef:
Kijk anders ook nog even na die groene balk in de OP.

:')

Mandarijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-24 16:42

SpikkelFire schreef:
Mandarijn schreef:

Salaris delen door aantal dagen van de kalendermaand (deze maand dus 29) en dan keer 28 (4 weken).

Thanks! Zat ik het toch goed te doen. :))

Fly_high

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-24 16:58

hahahatsjoe schreef:
Moska schreef:
Mmm, ze heeft best een punt. Het gebruik van ‘me’ en ‘men’ op de verkeerde manier is af en toe tenenkrommend. Ik wijt het maar aan de verslechterde kwaliteit van onderwijs <<)

Edit: na en naar is ook een beruchte inderdaad. Wand en want zie ik ook regelmatig.

Wat goed dat jouw berichten nooit dom overkomen :=

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-24 17:24

hahahatsjoe schreef:
Moska schreef:

Ik heb op je getemd. Pesten is pas dom.

wyoming

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-24 17:26

Wordt er aangebeld. Ja een pakketje voor je. Dus ik denk: ik verwacht niks. Ja echt voor jou nummer: “1” Komt er een man naar boven met een mooie bos bloemen. Ik mij echt afvragen van wie dat kan zijn. Is het voor de buurvrouw 2 deuren verder -O- Haar naam, mijn adres. Maar de buurvrouw was niet thuis dus hij heeft hem alsnog bij mij afgegeven. De buurvrouw maar een berichtje gestuurd. Nu wil ik ook bloemen krijgen. :+

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-24 17:29

xPabloBokt schreef:
MyWishMax schreef:
Arm paard heeft een virusje denk ik. Voel me schuldig, ook al kan ik er niks aan doen. Heeft ze zo haar best gedaan en nu dikke benen en verhoging, plus niet zo lekker willen eten. Gelukkig wel hooi en gisterenavond had ze wel de rest op, maar niks voor haar.

Altijd vervelend :(:) ik snap je helemaal, ik zit me helemaal druk te maken om mijn vaste manegepaard dat al een paar weken kreupel staat en waar ik gister ook een witte waas op haar oog ontdekte. Kan daar al hélemaal niks mee doen :')

Oh maar dat is bijna nog vervelender, juist omdat je helemaal niks kan idd! Ik kan nog een soort doen alsof ik iets nuttigs voor haar doe en kan zelf beslissen hoe en wat. Hopelijk is ze snel weer fit!
:(:)

Ze had gelukkig geen verhoging meer, maar nog steeds wel dikke benen en niet haar normale eetlust. Hoop dat het snel over is.

Polarize

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-24 18:00

Mensen op marktplaats die een berichtje sturen en vervolgens niet meer reageren..

black_kelpie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-24 18:11

De KNO arts, wat een ongelooflijke dropveter. Totaal geen flauw idee van mijn casus, praatte tijdens de afspraak alleen maar met mijn vriend en heeft me random prednison voorgeschreven onder het mom van "baat het niet dan schaadt het niet". Seriously? >;)

Vandaag bij Schoonenberg een afspraak om te kijken of zij wat kunnen betekenen. Of de KNO arts me niet had doorverwezen naar een audiologisch centrum? Want hier mogen zij zo niks mee, was ook overduidelijk aan de hand van de hoortest die ik daar had gedaan. En hoezo prednison?? Euhhh, oké :roll:

Dus wederom wachten op een afspraak, nog langer niks horen, hoera. En a la minute van KNO arts gewisseld, was gelukkig geen probleem.

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-24 18:15

Zo dan -O- dat je daar nog zo'n net woord als dropveter voor kan verzinnen..
Ongelooflijk. Zeker met die lange wachttijden is dit zo ongelooflijk klote. En je vertrouwen is bijvoorbaat al beschadigd voor een volgende afspraak met een nieuwe arts.
Prednison om maar ff te proberen? Koekoek :\

black_kelpie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-24 18:37

Prednison wordt vaak voorgeschreven bij plotsdoofheid, dan is er vaak sprake van een ontsteking van de gehoorzenuw en dan kan het nog wel eens helpen. Maar ja, dat heb ik niet, en als ie de moeite had gedaan om m'n dossier te lezen dan had hij dat geweten. Gelukkig kan ik nog een beetje zelf nadenken en ik heb die prednison dus ook nog niet aangeraakt.