Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
MyWishMax schreef:Arm paard heeft een virusje denk ik. Voel me schuldig, ook al kan ik er niks aan doen. Heeft ze zo haar best gedaan en nu dikke benen en verhoging, plus niet zo lekker willen eten. Gelukkig wel hooi en gisterenavond had ze wel de rest op, maar niks voor haar.
Mandarijn schreef:Mezelf. Ik probeer salaris om te rekenen, ik heb nu per kalendermaand maar probeer dat te vergelijken met een salaris per 4 weken. En ik kom er dus niet uit, denk steeds ja dit is goed. Of toch niet?![]()
![]()
Is er hier toevallig iemand handig met cijfers?
Moska schreef:Mmm, ze heeft best een punt. Het gebruik van ‘me’ en ‘men’ op de verkeerde manier is af en toe tenenkrommend. Ik wijt het maar aan de verslechterde kwaliteit van onderwijs
Edit: na en naar is ook een beruchte inderdaad. Wand en want zie ik ook regelmatig.
SpikkelFire schreef:Mandarijn schreef:Mezelf. Ik probeer salaris om te rekenen, ik heb nu per kalendermaand maar probeer dat te vergelijken met een salaris per 4 weken. En ik kom er dus niet uit, denk steeds ja dit is goed. Of toch niet?![]()
![]()
Is er hier toevallig iemand handig met cijfers?
Salaris delen door aantal dagen van de kalendermaand (deze maand dus 29) en dan keer 28 (4 weken).
hahahatsjoe schreef:Moska schreef:Mmm, ze heeft best een punt. Het gebruik van ‘me’ en ‘men’ op de verkeerde manier is af en toe tenenkrommend. Ik wijt het maar aan de verslechterde kwaliteit van onderwijs
Edit: na en naar is ook een beruchte inderdaad. Wand en want zie ik ook regelmatig.
Dat is toch erg, het komt zo dom over. Kan het niet helpen ik erger me eraan.
hahahatsjoe schreef:Moska schreef:Mmm, ze heeft best een punt. Het gebruik van ‘me’ en ‘men’ op de verkeerde manier is af en toe tenenkrommend. Ik wijt het maar aan de verslechterde kwaliteit van onderwijs
Dat is toch erg, het komt zo dom over. Kan het niet helpen ik erger me eraan.
xPabloBokt schreef:MyWishMax schreef:Arm paard heeft een virusje denk ik. Voel me schuldig, ook al kan ik er niks aan doen. Heeft ze zo haar best gedaan en nu dikke benen en verhoging, plus niet zo lekker willen eten. Gelukkig wel hooi en gisterenavond had ze wel de rest op, maar niks voor haar.
Altijd vervelendik snap je helemaal, ik zit me helemaal druk te maken om mijn vaste manegepaard dat al een paar weken kreupel staat en waar ik gister ook een witte waas op haar oog ontdekte. Kan daar al hélemaal niks mee doen